معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی خوزستان:
معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه تاکنون 511 نفر کد سقا دریافت کرده‌اند و برای خروج از کشور مشکلی ندارند، گفت: دانشجویان تا یکم آبان‌ماه فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه سقا ثبت‌ کنند.
کد خبر: ۶۶۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 16 October 2018

ناصر حق‌شناس اظهار کرد: ساز و کار ثبت‌نام برای شرکت در پیاده‌روی اربعین از طریق سامانه سقا به نشانی www.sagha-noor.ir انجام می‌شود. پس از ثبت‌نام باید از دانشگاه استعلام شود که این افراد دانشجو هستند یا خیر.

وی افزود: افراد زیادی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند اما تاکنون 511 نفر کد سقا دریافت کرده‌اند؛ به این معنی که برای خروج از کشور مشکلی ندارند. دیگر دانشجویان نیز در لیست انتظار هستند اما هنوز نمی‌توانیم آمار نهایی را اعلام کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: خروج دانشجویان از کشور به منظور شرکت در پیاده‌روی اربعین از سراسر کشور از مرز چذابه انجام می‌شود. به همین دلیل نیز دانشگاهیان خوزستان در این مرز موکب دانشجویی برپا کرده‌اند و از دانشجویان سراسر کشور در این موکب استقبال می‌شود.

حق‌شناس درخصوص مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین، گفت: دانشجویان تا یکم آبان‌ماه فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه سقا ثبت‌ کنند اما با توجه به استقبال دانشجویان ممکن است این مهلت تمدید شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار