کد خبر: ۶۶۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ 15 October 2018

یک پزشک:سرویس Street View گوگل برای کشف چیزهای تازه است اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد مردی به طور ناگهانی خیانت زن‌اش را در این سرویس مشاهده کند.

خودروهای استریت ویوی گوگل بیش از ده سال است که در حال عکس‌برداری از خیابان‌های شهر هستند. طبیعی است که در این عکس‌ها افرادی با موقعیت‌های ناگهانی و بی‌خبر مشاهده شوند.

از جمله موردی که اخیرا اتفاق افتاده و استریت ویو عامل طلاق زن و مردی پرویی می‌شود.

مرد پرویی می‌خواهد با استفاده از سرویس استریت ویو، بهترین مسیر برای رسیدن به پلی دیدنی در شهر لیما، پایتخت پرو را بیابد. وی در حالی‌که دارد دوربین را در خیابان‌های اطراف می‌چرخاند و حرکت می‌دهد؛ زنی را روی یک نیمکت می‌بیند که در کنارش مردی دراز کشیده است.

این تصویر برای مرد پرویی کمی غیرعادی به نظر می‌رسد. به علاوه، تصور می‌کند لباس‌های این زن چقدر شبیه به لباس‌هایی هستند که همسرش می‌پوشد.

مرد پرویی تصاویر را بزرگ‌تر کرده و روی چهره زن زوم می‌کند. با تعجب می‌فهمد این زن، همسرش است و آن مرد غریبه را هم اصلا نمی‌شناسد و هیچ نسبتی به آن‌ها ندارد.

تصاویری از داستان‌های زیر پوست شهر

استریت ویو این تصاویر را در سال ۲۰۱۳ گرفته است؛ زمانی که زن و مرد پرویی با هم ازدواج کرده بودند و از نظر قانونی زن اجازه ارتباط با مرد دیگری را نداشته است.

مرد پرویی این داستان و تصاویر ارتباط زنش با مرد دیگر را در حساب کاربری فیسبوک خود منتشر کرده و بعد درخواست طلاق می‌دهد.

 

در سال‌های اخیر دوربین‌های خودروهای استریت ویوی گوگل بسیار پیشرفت کردند و تصاویری با کیفیت و واضح از خیابان‌ها، فروشگاه‌ها، حوادث و غیره می‌گیرند.

حالا این تصاویر می‌توانند منبع کشف داستان‌های زیادی باشند که در کوچه و خیابان‌های یک شهر در جریان است و کسی از آن‌ها اطلاعی ندارد. آیا این موضوع نمی‌تواند حریم خصوصی شهروندان و مردم عادی را زیر سوال ببرد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار