مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:
یزد ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: میزان حمل بار در هفته دوم مهرماه نسبت به هفته اول مهرماه با افزایش ۱۰۰ درصدی مواجه شد.
کد خبر: ۶۶۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 14 October 2018

 علی علیخانی داشت: تنها طی یک روز از هفته گذشته، هزار و ۲۰۰ بارنامه برای رانندگان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات به حق رانندگان نیز در دست پیگیری است، افزود: مطالبات رانندگان همچنان در دست پیگیری است و تا حصول نتیجه، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

علیخانی در مورد وضعیت لاستیک مورد نیاز رانندگان نیز بیان کرد: پیگیری برای افزایش سهمیه انجام شده و مشکل فعلی عدم ترخیص به موقع لاستیک از گمرک است که این موضوع نیز در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی مشکلات در این زمینه کمتر شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر ۳۰ کانتینر لاستیک به کشور وارد شده که به زودی در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.

علیخانی یادآور شد: البته در زمینه رفع مشکل لاستیک، راهکارهای دیگری نیز اندیشیده شده که یکی از آنها ورود سرمایه گذاران به عرصه خرید و واردات لاستیک است.

وی اظهار داشت: این امر در استان یزد قطعی شده و یک سرمایه گذار در حال رایزنی با طرف‌های خارجی برای خرید و واردات لاستیک است و سرمایه گذار دیگری نیز در انتظار صدور مجوز است.

علیخانی در مورد تامین قطعات یدکی مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه عمومی نیز عنوان کرد: این مسئله گرچه در حوزه فعالیت اداره صنعت، معدن و تجارت است اما به دلیل مطالبات رانندگان و نیاز حمل و نقل کشور، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در دست پیگیری است.

وی، یکی دیگر از مطالبات رانندگان را بحث بیمه تکمیلی دانست و بیان کرد: اکنون در کشور ۹۰۰ هزار راننده و همسران آنها بیمه تکمیلی شده اند و رانندگانی که هنوز از این مزیت بهره مند نشده اند می توانند با مراجعه به ادارات راهداری یا انجمن های صنفی خود این موضوع را پیگیری کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار