با حضور مسؤولان صورت گرفت؛
معاون جدید برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار دماوند در مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان معرفی شد.
کد خبر: ۶۶۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 14 October 2018

 بعد از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسؤولان در فرمانداری دماوند برگزار شد.

بر این اساس، «فاطمه فرزام» با حکم معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استاندار تهران به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند معرفی و از زحمات سیاوش نوری قدردانی شد.

 فرماندار شهرستان دماوند در مراسم اظهار کرد: از مهم‌ترین اتفاقاتی که در طول تاریخ کاری انسان رخ می‌دهد، روز تکریم است؛ چراکه انسان مسؤولیتی که تحویل می‌دهد، بهتر از دست‌یابی به آن است. 

مجید صفری افزود: هر کسی که مسؤولیتی را بر عهده می‌گیرد در طول خدمت خود با پستی و بلندی‌هایی مواجه است، اما با پذیرش مسؤولیت تلاش می‌کند تا به وظایف خود به نحو مطلوب عمل کند.

وی گفت: قصد ما این است که در مجموعه فرمانداری دماوند نیروهایی که قبول مسؤولیت می‌کنند، بومی باشند، چرا که منطقه را خوب می شناسند و این یک حسن اساسی است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: باید فکر کنیم که در زمان مسؤولیت چقدر باید وقت بگذاریم و چگونه به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و زمانی که این هدف برای ما تداعی شد، باید چه اقداماتی انجام دهیم؛ سیاست ما در مجموعه این است که نیروها بر اساس میزان فعالیت رشد پیدا کنند، تقویت شوند و از خدمت خود یادگاری به جای بگذارند.

صفری افزود: سعی کرده‌ایم که در مسؤولیت‌ها از کسانی که شناخت بیشتری از شهرستان دماوند دارند، استفاده کنیم؛ استفاده از نیروی بانوان جزو برنامه‌های دولت بوده و دولت حداقل 30 درصد از پست‌های مدیریتی را به بانوان اختصاص داده است.

وی ادامه داد: امیدواریم ما این اقدام را در شهرستان دماوند گسترش دهیم و بتوانیم حوزه برنامه‌ریزی را تقویت کنیم، چراکه تمام حوزه‌های دیگر متأثر از این حوزه هستنند.

فرماندار شهرستان دماوند تأکید کرد: این فلسفه وجودی حوزه برنامه‌ریزی است که بستر‌سازی میکند و در دولت هم به آن تأکید شده و تدوین سند توسعه شهرستان دماوند نیز نمونه‌ای از این امر مهم است.

معاون جدید برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار دماوند نیز اظهار کرد: شاهد حضور بانوان در عرصه‌های مختلف هستیم و امروز همه کارها باید بر اساس برنامه باید پیش رود و در این حوزه تعاملاتی با دستگاه‌های اجرایی داریم.

فاطمه فرزام با بیان اینکه امیدواریم این تعاملات سازنده برای دماوند مفید باشد و در جهت توسعه این شهرستان گام برداریم، گفت: از زحمات سیاوش نوری قدردانی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم شایستگی این مسؤولیت را داشته باشم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند نیز تصریح کرد: عمده بحث و یکی از اصلی‌ترین وظیفه هر مدیر خدمت به مردم است و اگر این کار را انجام ندهد، فایده‌ای نخواهد داشت.

شاهرخ جهانشاهی اضافه کرد: داشتن یک برنامه برای شهرستان دماوند و ترسیم افق با برنامه‌ریزی برای توسعه بسیار مفید و حائز اهمیت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار