سقوط پایه فلزی بسکتبال در یکی از مدارس شهرستان سیریک جان دانش‌آموز پایه دوازدهم را گرفت.
کد خبر: ۶۶۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 14 October 2018

روزنامه ایران نوشت: عمر قلندرزاده دانش‌آموز ۱۸ ساله مدرسه شبانه‌روزی جلال آل احمد شهرستان سیریک، در حال بازی بسکتبال داخل مدرسه‌ بود که به سبب فرسودگی حلقه بسکتبال ناگهان پایه فلزی روی سرش سقوط کرد و برخورد آن با سر این دانش‌آموز باعث خونریزی شدید شد.

همکلاسی‌های وی که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و دقایقی بعد نیز امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند اما پسر نوجوان پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

علی بهرامی مدیر آموزش و پرورش سیریک در این رابطه گفت: این دانش‌آموز هنگام بازی خود را به حلقه بسکتبال آویزان می‌کند که حلقه به علت فرسودگی از پایه در آمده و پس از برخورد با سر این دانش‌آموز، باعث فوتش می‌شود.

نعمت روز پیکر، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان نیز ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این پسر دانش‌آموز، در خصوص جزئیات این ماجرا گفت: پس از وقوع این ماجرا موضوع را از طریق مدیر آموزشگاه بررسی کردیم و طبق اظهارات ایشان مشخص شد که دانش‌آموزان حاضر در خوابگاه شبانه‌روزی مدرسه جلال آل احمد از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مدت یک ساعت که زمان استراحت و ورزش بوده به محل زمین والیبال مراجعه کردند. در این فاصله سرپرست خوابگاه نیز برای خرید از آموزشگاه خارج شده بود که در همان زمان حادثه رخ داده و منجر به فوت دانش‌آموز شده است.

روزپیکر در ادامه خاطرنشان کرد: طبق اظهارات همکلاسی‌ها که شاهد این حادثه بوده‌اند، دانش‌آموزان در موعد ورزش به دو گروه پنج نفری تقسیم و مشغول بازی شده بودند که در ساعت ۱۷:۳۰ عمر قلندرزاده، دانش‌آموز جانباخته از فرط خوشحالی پیروزی تیمش خود را از سبد بسکتبال آویزان و به حالت بارفیکس خود را به سمت بالا کشیده اما از آنجایی که پوسیدگی میله بسکتبال مشخص نبوده، حلقه بسکتبال از محل پوسیدگی از جا کنده شده و به‌ صورت دانش‌آموز برخورد کرده است.

پس از این حادثه، بلافاصله دانش‌آموزان طی تماسی با اورژانس ۱۱۵، وضعیت دانش‌آموز را گزارش دادند که تیم درمانی هم پس از ۱۰ دقیقه به محل سانحه مراجعه و دانش‌آموز را به بیمارستان منتقل کردند اما متأسفانه این دانش‌آموز پس از انتقال به بیمارستان، به‌دلیل شدت خونریزی، جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار