فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور گفت:نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان علیه انقلاب و این نظام هستند.
کد خبر: ۶۶۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷ 10 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، امیر فرهاد آریانفر در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت هفته ناجا، به آمادگی نیروهای مسلح اشاره و اظهار داشت: نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی پا در رکاب ولایت آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

وی خاطر نشان کرد: هر از چندگاهی دشمنان دست به تهدید ایران می زنند، اما خود آن ها نیز از اقتدار کشورمان آگاه و به خوبی می دانند کوچکترین اقدام آن ها علیه امنیت جمهوری اسلامی به پشیمانی همیشگی برای خودشان تبدیل می شود.

آریانفر با بیان اینکه تلاش مذبوحانه دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر همواره با شکست مواجه شده است، گفت: جهان استکبار در دوران 8 سال دفاع مقدس هرچه داشت رو کرد، اما در جنگی نابرابر با فضاحت و سرشکستگی میدان را ترک کرد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی، دشمنان انقلاب سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال کردند ولی بازهم راه به جایی نبرده و ملت ایران استوار و مقام محکم تر از همیشه پشت سر رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته اند و اهداف نظام را به پیش می برند.

وی گفت: سربازان ولایت در نیروهای مسلح آماده هستند تا هرگونه تحرک دشمن را خنثی و در صورت تعدی و تجاوز آن ها پاسخی دندان شکن به آنان بدهند.

آریانفر در ادامه به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: اگر امروز امنیتی پایدار در جای جای ایران اسلامی حکمفرماست به خاطر تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی است که از آسایش خود گذشته اند تا امنیت جامعه حفظ شود.

وی همچنین از امنیت موجود در استان کرمانشاه ابراز رضایت کرد و گفت: با تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان شاهد وضعیت مطلوبی از لحاظ مباحث امنیتی در این دیار هستیم که جای قدردانی دارد.

وی در پایان آمادگی ارتش را برای هرگونه همکاری با نیروی انتظامی اعلام و از خدمات و تلاش های صورت گرفته توسط پلیس قدردانی کرد.

در این دیدار سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان نیز با قدردانی از حضور فرمانده و مسئولان قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، اظهار داشت: پلییس با همه توان آماده برقراری امنیت در جامعه و جلب رضایت مردم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار