با اعلام مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی هزینه سنگین رفع ایرادات این ورزشگاه برای برگزاری فینال آسیا را باید پرسپولیس پرداخت کند.
کد خبر: ۶۶۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 09 October 2018

با توجه به اینکه احتمال حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا زیاد است، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با بازدید از امکانات ورزشگاه آزادی تهران ایرادهای این ورزشگاه را در آورده و یادآوری کردند تا مسئولان در راستای رفع آن برآیند.

 

از این رو با جلسات برگزار شده و طبق برآوردی که انجام دادند تعمیرات و رفع ایرادهای ورزشگاه آزادی در حدود 15 میلیارد تومان هزینه دارد که باید در اسرع وقت انجام شود. در این شرایط مسئولان ورزشگاه ازادی اعتقاد دارند این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

 

فرهاد نیکوخصال مدیر ورزشگاه ازادی در این باره به مهر گفت: «قانونا از آنجا که پرسپولیس میزبان است باید خودش هزینه های لازم در این زمینه را تامین کند اما به هر حال این تیم هم یک تیم دولتی است. از طرفی رسیدگی به ایرادات مجموعه آزادی مساله ای نیست که در بودجه سنواتی شرکت توسعه لحاظ شده باشد. این موضوعی است که حدود یک ماه پیش در بازدید نمایندگان AFC مطرح شد و به همین دلیل مسئولان شرکت توسعه بابت آن، پیش بینی در بودجه امسال خود نداشتند.»

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کندو در چنین شرایطی تامین 15 میلیارد تومان برای تعمیر ورزشگاه آزادی کار ساده ای برای مسئولان این باشگاه نیست.

 

منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار