سرپرست املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:
تابناک هرمزگان- سرپرست املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از مردم خواست تا برای ثبت نام صدور سند مالکیت در عرصه‌های تصرفی اقدام کنند.
کد خبر: ۶۶۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 05 October 2018

 

به گزارش تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان دکتر رضایی  با اشاره به ابلاغ دستورالعمل هیأت مدیره ملی زمین و مسکن در خصوص صدور اسناد در عرصه‌های تصرفی گفت: متقاضیان برای ثبت نام و تشکیل پرونده می‌بایست به شرکت عمران و مسکن‌سازان واقع در کوی فرهنگیان جنب اداره کل راه و شهرسازی ساختمان شماره دو مراجعه نمایند.

سرپرست املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص نحوه صدور سند مالکیت گفت: این مصوبه شامل اراضی می شود که در محدوده مالکیت دولت در شهرهای بالای 25 هزار نفر واقع شده است.

وی ادامه داد، طبق دستورالعمل در صورت قرار گرفتن ملک در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری یا سکونت گاه‌های غیر رسمی و حاشیه‌ای بنا باید قبل از پایان سال 1395 و در سایر مناطق قدمت بنا تا پایان سال 1383 باشد.

رضایی همچنین با اشاره با اسناد صادر شده تاکنون افزود: از ابتدای سال 95 تا کنون 3 هزار فقره سند مالکیت کاداستری یا تک برگ صادر شده که در مقایسه با سالهای قبل، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه تعداد 3 هزار سند مالکیت محله چاهستانی‌ها نیز به نام دولت صادر شده است، گفت: در حال حاضر آماده واگذاری این اسناد به مردم هستیم که با این اقدام مالکیت دولت و مردم تثبیت شده و از زمین‌خواری و سوء استفاده‌های احتمالی فرصت طلبان، جلوگیری خواهد شد.
انتهای پیام/*

برچسب ها: تصرف ، سند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار