نتایج هشتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم که در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در دو شعبه اخذ رأی در قم برگزارشده بود مشخص شد.
کد خبر: ۶۶۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 05 October 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا معرفت با بیان اینکه هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم در روز پنجشنبه از ساعت 8 صبح آغاز شد اظهار داشت: این انتخابات در دو شعبه برگزار و مهلت اخذ رأی در سه مرحله تمدید شد و تا ساعت 19 و 30 ادامه داشت.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات افزود: مشارکت اعضای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در این دوره از انتخابات بیست‌وپنج و نیم درصد بوده است که پس از پایان مهلت اخذ رأی، آرای مأخوذه مورد شمارش قرار گرفت.

وی گفت: در این دوره از انتخابات 25 نفر است داوطلبان ورود به هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و اعضای سازمان نیز نمایندگان خود را در رشته‌های هفتگانه مهندسی شامل عمران، مکانیک، معماری، برق، نقشه‌برداری، ترافیک و شهرسازی انتخاب کردند.

وی با اشاره به نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گفت:در رشته عمران امین مقومی با کسب 779 رأی، وحید معماریان با کسب 416 رأی و مجید حاجی حسینی با کسب 395 رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

معرفت افزود: در رشته نقشه‌برداری ناصر ناصرالاسلامی با کسب 482 رأی و در رشته ترافیک حسن خانی با کسب 400 رأی به هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم راه یافتند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ادامه داد: در رشته برق محسن شیرمحمدی با کسب 517 رأی و در رشته مکانیک کاوه نوری کوپائی با کسب 621 رأی حائز اکثریت آرا شدند.

وی بیان کرد: در رشته معماری جواد قربانی با 447 رأی و در رشته شهرسازی امیر خسرو خودکار با 674 رأی توانستند بیشترین رأی را از مجموع آراء مأخوذه به خود اختصاص داده و به هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم راه یابند.

معرفت با اشاره به تعیین اعضای علی‌البدل هیات مدیره نیز افزود: علی محمدی با کسب 341 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل رشته عمران، سید محمدعلی سبحانی با کسب 289 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل رشته نقشه‌برداری، حسن هاشم زاده با کسب 233 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل رشته ترافیک، علیرضا کبیری اصل با کسب 279 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل رشته برق، علی‌اصغر بهشتی با کسب 420 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل رشته مکانیک، محمدرضا سامانی با کسب 400 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل رشته معماری و امید بشارتی با کسب 125 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل رشته شهرسازی انتخاب شدند.

هشتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان قم در روز پنجشنبه 12 مهرماه در دو شعبه اخذ رأی در قم برگزار شد که اعضای منتخب پس از دریافت حکم خود از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدت سه سال هدایت این سازمان را در استان قم بر عهده می‌گیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار