رئیس انجمن صنفی رانندگان یزد:
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی رانندگان یزد با اشاره به اینکه خواسته و مطالبات رانندگان یزدی صرفاً صنفی است، گفت: برخی قصد دارند از مطالبات صنفی رانندگان سوءاستفاده کنند.
کد خبر: ۶۶۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 30 September 2018

 مهدی زارع با اشاره به مشکلات رانندگان یزدی، گفت: در حقیقت تنها مشکل کنونی رانندگان تأمین لاستیک، روغن و لوازم‌یدکی برای کامیون‌های خود است که ضرورت دارد در راستای تأمین این مشکلات برای رانندگان اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون دولت برای حل دغدغه رانندگان اقدامی مطلوب انجام نداده است، افزود: انتظار این است که مسئولین در راستای حل مشکلات و دغدغه‌های رانندگان جلوی گرانی‌های سرسام‌آور را بگیرند؛ چراکه مطالبات رانندگان مطالبه‌ای به‌حق و به‌جاست و در این راستا بایستی بیش از بیش توجه کرد.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی رانندگان یزد اظهار داشت: از زمانی که برای اولین بار رانندگان یزدی نسبت به این موارد اعتراض کردند؛ تاکنون هیچ قدمی برای رانندگان برداشته نشده است؛ به‌گونه‌ای که روند این وضعیت به‌جایی رسیده که لاستیک تولید داخل تا سه برابر قیمت خود در بازار به فروش می‌رسد و در این راستا سازمان‌های صنعت و معدن و تعزیرات استان به خوابی عمیق فرو رفته‌اند.

زارع با تأکید بر اینکه هیچ اعتصابی از سوی کامیون‌داران در استان انجام نشده و برخی خواستار سوءاستفاده در این راستا هستند، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تنها دغدغه کامیون‌داران کمبود لاستیک است؛ همچنین وضعیت بیمه تکمیلی رانندگان نیز بسی جای سوال دارد که چرا فرزندانشان در این بیمه جای نگرفته‌اند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب ضعف مدیریت کشور را دامن‌گیر خود کرده است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تنها سازمانی که بایستی در پایانه حضور پیدا کند و در راستای مشکلات مردم توجه بیشتری داشته باشد، اداره صنعت، معدن و تجارت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار