روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ارائه خدمات ویژه به تماشاگران هشتادو هشتمین شهرآورد پایتخت در روز پنجشنبه خبرداد.
کد خبر: ۶۵۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 26 September 2018

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال - پرسپولیس روز پنجشنبه (فردا) در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود و در این راستا شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تامین اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه منتقل می کند.
براین اساس تماشاگران می‌توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین: انقلاب اسلامی، امام حسین (ع)، تهران‌پارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات و همچنین در ادامه مسیر با بهره گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی به سایر نقاط سطح شهر عزیمت کنند.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرده که به منظور رفاه حال و به جهت تکریم تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس بهترین اتوبوس های خود را برای خدمت رسانی به آن ها درنظر گرفته و از تماشاگران نیز انتظار می رود با استفاده صحیح و دقت در نگهداری اتوبوس های اعزامی، شرکت را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند.
هشتادو هشتمین شهرآورد 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی ساعت 18 و 30 دقیقه فردا (پنجشنبه) برگزار می شود که آبی پوشان تاکنون 26 و سرخپوشان 23 بار پیروز این رقابتها بودند و 38 دیدار نیز به تساوی رسیده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار