زیباسازی شهرداری تهران:
پوستر با محتوای «از حجاب تا آزادی 4500 تومان» که در فضای مجازی انتشار یافته به هیچ وجه زیر نظر شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طراحی نشده است و چنین تبلیغی روی بیلبوردهای شهر وجود ندارد.
کد خبر: ۶۵۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 25 September 2018

پس از تبلیغات جالب‌توجه یکی از تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهر، بیلبوردی با مضمون «از حجاب تا آزادی ۴۵۰۰۰ تومان» هم تحت عنوان تبلیغات یک شرکت استارتاپ در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

 

زیباسازی شهرداری تهران: تابلوی از حجاب تا آزادی 4500 تومان در تهران ساختگی است

به گزارش فارس، این بیلبورد و همزمانی آن با عکسی که در نمایشگاه حجاب شهرداری هم سروصدای زیادی در فضای مجازی به پاکرده بود، به این حاشیه‌ها دامن زد.

زیباسازی شهرداری تهران: تابلوی از حجاب تا آزادی 4500 تومان در تهران ساختگی است

هرچند دقت در اصل تصویر نشان می‌دهد که این تصویر واقعی به نظر نمی‌رسد اما برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر تبلیغات این شرکت استارتاپ گفت‌وگو کردیم.

* مدیر شرکت استارتاپ: ما اصلا تبلیغات شهری نداریم

مدیر تبلیغات این شرکت استارتاپ، با فتوشاپ(جعلی) خواندن این بیلبورد عنوان کرد: اصلا شرکت ما تاکنون هیچ تبلیغ و بیلبورد محیطی در سطح شهر نداشته است.

وی درباره چگونگی اطلاع از این بیلبورد گفت: ما هم این تبلیغات را در فضای مجازی دیدیم، در ابتدا آن را خیلی جدی نگرفتیم اما پس از منتشر شدن گسترده آن، از صفحات مجازی خواهش کردیم این بنر ساختگی را از خروجی خود حذف کنند.

* سازمان زیباسازی شهرداری: چنین تبلیغی در بیلبوردهای شهر وجود ندارد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: پوستر با محتوای «از حجاب تا آزادی 4500 تومان» که در فضای مجازی انتشار یافته به هیچ وجه زیر نظر شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طراحی نشده است و چنین تبلیغی روی بیلبوردهای شهر وجود ندارد.

* اصل بیلبورد چه بود؟

اصل تصویر منتشر شده نشان می‌دهد، بیلبوردی که این شیطنت روی آن انجام شده به مجموع بنرهای «مدرسه حسینی» (که تصاویری درباره ایام محرم و شهادت اباعبدالله حسین (ع) وجود دارد) اختصاص داشته است.

 

زیباسازی شهرداری تهران: تابلوی از حجاب تا آزادی 4500 تومان در تهران ساختگی است

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار