اولین نشست خبری کمیسیون حقوقی با حضور ابراهیم امینی، افشین حبیب زاده، محمود میرلوحی، علی اعطا و ناهید خدا کرمی در خصوص گزارش یکساله برگزار شد
کد خبر: ۶۵۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 25 September 2018

به گزارش تابناک : افشین حبیب‌زاده در نشست خبری گزارش عملکرد یکساله کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی گفت: تاکنون حدود ۴۸ نشست هفتگی ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه برگزار شده که منجر به ۸۷۵ مکاتبه با مدیران شهری در راستای مطالبات، مشکلات و درخواست‌های مردمی شده است. در نشست‌های هفتگی ملاقات مردمی نیاز به وقت قبلی نیست و با همه شهروندانی که مراجعه کرده باشند، ملاقات برگزار و درخواست آنها بررسی می‌شود.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر به همراه فرماندار تهران و معاونین وی، نمایندگان مجلس در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران حاضر و ضمن بررسی مشکلات ان منطقه، اهالی آن محل نیز مسایل خود را با مسئولان در میان می‌گذاشتند که نشست اخرین منطقه حدود دو هفته پیش برگزار شد.

وی در بخش دیگری از گزارش خود از ۲۰۰ بازدید میدانی از پروژه‌های مختلف از سوی کمیته نظارت خبر داد و اظهار کرد و افزود: پس از گزارشات مردمی، کارشناسان کمیته گزارش‌ها را در دستور کار خود قرار دادند که پس از بررسی اسناد و قراردادها گزارش‌های آن را نیز تهیه کردند.

حبیب‌زاده ادامه داد: در راستای انجام ماموریت‌های محوله به کمیته نظارت بازدیدهایی نیز از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری صورت گرفت که می‌توان به طور نمونه به بازدید از ایستگاه‌های آتش نشانی، میادین میوه و تره‌بار در مناطق مختلف، ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران، سازمان ورزش شهرداری تهران و مراکز درمانی شهر سالم اشاره کرد.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار