مدیر پایانه حمل نقل بندر امام خمینی(ره) مهمترین مشکل کامیونداران را گرانی و کمبود لوازم یدکی عنوان کرد و گفت:جمعی از کامیون داران روز یکشنبه در اعتراض به مشکلات صنفی خود در پایانه این بندر دست از کار کشیدند.
کد خبر: ۶۵۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 25 September 2018

حمیدی اظهار داشت: امروز کامیون داران برون استانی در اعتراض به مشکل تامین قطعات یدکی از سفر به پایانه بندرامام و بارگیری خودداری کردند ضمن اینکه از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت در تلاش برای رفع مشکل تامین قطعات یدکی هستیم.

وی افزود: تعداد کامیون هایی که امروز در پایانه حمل و نقل بندرامام خمینی (ره) ثبت بار انجام دادند 300 کامیون بود در حالیکه روزانه بیش از 2 هزار کامیون عملیات ثبت بار انجام می دادند.

وی در ادامه از رفع برخی مشکلات صنفی کامیون داران اشاره کرد و گفت: از اوایل سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 200 حلقه لاستیک به نرخ دولتی برای کامیون داران تامین و در محل پایانه های حمل و نقل توزیع شد، مشکل بیمه تکمیلی یکی دیگر از دغدغه های کامیون داران بود که با تلاش صورت گرفته این مشکل نیز حل شده و کامیون داران پس از طی مراحل اداری تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

فرماندار بندرماهشهر نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: اعتصاب کامیون داران یک مشکل سراسری است که امروز با آغاز اعتصاب کامیون داران در پایانه حمل و نقل بندرامام خمینی (ره) پیگیری لازم با مسئولان صنعت، معدن و تجارت و راه و ترابری انجام و مطالبات کامیون داران بررسی و جمع آوری شده است که برای رسیدگی به مشکلات به مسئولان استانی منتقل شده است.

محسن بیراوند ادامه داد: مشکل دشواری تامین قطعات یدکی از عمده ترین مطالبات کامیون داران است که با برگزاری جلساتی با انجمن های کامیون داران دراستان اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات صنفی کامیون داران که تاثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارند، در حال انجام است.

پیش از این کامیون داران در پایانه حمل و نقل کالای بندرامام خمینی (ره) به شیوه های مختلفی اعتراض خود را نسبت به گرانی قطعات یدکی به ویژه لاستیک، شیوه نوبت دهی بار، امکانات رفاهی از جمله بیمه تکمیلی وحقوق اندک بازنشستگی،عوارض بالای جاده ای و افزایش بی رویه دلالی بار را با رسانه ها مطرح کرده بودند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار