باحضور ایت الله معلمی و حجت السلام دکتر ابراهیمیان در مدرسه دخترانه هوشمند سما قائمشهر
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با اول مهر با حضور در مدرسه دخترانه هوشمند سما واحد قائمشهر، زنگ آغاز سال تحصیلی 97 را به صدا درآورد.
کد خبر: ۶۵۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 23 September 2018

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور در دبستان دخترانه هوشمند سما واحد قائمشهر زنگ آغاز سال تحصیلی 97 را به صدا درآورد.

سرپرست دانشگاه ازاداسلامی زنگ آغاز سال تحصیلی 97 را به صدا درآورد

دکتر طهرانچی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به سوره مبارکه قریش اظهار داشت: خداوند در این سوره می‌فرماید که ما باید با هم باشیم و خدای بزرگ را بپرستیم؛ خدایی که ما را از گرسنگی محفوظ می‌دارد و امنیت ما را حفظ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال 97 مصادف با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن برای اینکه انقلاب چهل‌سالگی خود را نبیند، می‌خواهد فرهنگ را با فضای مجازی، اقتصاد را با تحریم و امنیت را با گروه‌های وابسته به خارج مرزها، تهدید کند. همانطور که همه در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز دیدیم که می‌خواهند امنیت این سرزمین را دچار خدشه کنند اما زهی خیال باطل، چرا که ما فرزندانی داریم که نسل فردای انقلاب هستند.

سرپرست دانشگاه ازاداسلامی زنگ آغاز سال تحصیلی 97 را به صدا درآورد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با طرح این پرسش که چگونه می‌توانیم از فرهنگ ایرانی - اسلامی خودمان مراقبت کنیم، خاطرنشان کرد: این شکر نعمت، ما را از گزند حوادث حفظ می‌کند همانطور که خداوند در قرآن شهر امنی را مثال می‌زند که این شهر امنیت کامل داشت و روزی از هر طرف به آنها می‌رسید اما مردمان آن کفران نعمت کردند و امنیت و اقتصادشان نابود شد.
دکتر طهرانچی با بیان اینکه بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به ما عطا کرده است، نعمت انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: ما باید این نعمت را پاس بداریم و ان‌شاءالله فرزندان ما در مدارس سما و در نظام آموزش و پرورش قدر انقلاب اسلامی را به نیکی بدانند و با تحصیل، آینده آن را حفظ کنند.
وی در پایان از دانش‌آموزان مدارس سما خواست به پرسش «برای قدردانی نعمت انقلاب اسلامی، چه باید کنیم» پاسخ دهند تا همزمان با 22 بهمن به بهترین پاسخ جوایز ارزشمندی اهدا شود.
آیت‌الله معلمی امام جمعه قائمشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با قدردانی از حضور دکتر طهرانچی در قائمشهر، خطاب به سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از اینکه مازندران و شهر قائمشهر را برای آغاز سال تحصیلی جدید انتخاب کرده‌اید، سپاسگزارم.

سرپرست دانشگاه ازاداسلامی زنگ آغاز سال تحصیلی 97 را به صدا درآورد

امام جمعه قائمشهر در ادامه خاطرنشان کرد: ثمره عنایت و اشراف مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی ، مدیریت دکتر طهرانچی در این دانشگاه است که از تعهد و دانش بالا برخوردار است. امیدواریم خداوند بر توفیقات ایشان بیافزاید.
وی با تأکید بر اینکه آبادانی دین و دنیا در سایه دانش است، گفت: آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس که مقارن با ایام عاشورای حسینی است را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه واحد قائمشهر و مدارس سما این واحد، نسبت به گذشته درخشش بیشتری داشته باشند و در مسیر اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب که همان اقتدار ملت ایران است، حرکت کنند.

دکتر حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری نیز با ارائه گزارشی از وضعیت مدارس سما این استان، گفت: مدارس سما استان مازندران از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که اولین مدرسه در قائمشهر راه‌اندازی شد و اکنون 38 مدرسه سما با 4هزار دانش‌آموز در شهرهای مختلف این استان فعال است.
دکتر منصوریان ادامه داد: واحد قائمشهر با دارا بودن 9 مدرسه و 1600 دانش‌آموز، سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم کشوری در جذب دانش‌آموز شد.

 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار