خریداران شرکت تجارت الکترونیک ثامن که با نام سکه ثامن فعالیت میکرد، طی روزهای اخیر امکان برداشت وجوه سرمایه‌گذاری خود را نداشته و کسی هم پاسخگوی آنان نیست.
کد خبر: ۶۵۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 18 September 2018

 سرویس اقتصاد مشرق - شرکت" تجارت الکترونیک ثامن" که چندوقتی است پس از تلاطم‌های شدید بازار ارز و سکه کشور با هدف تسریع در فرآیند خرید و فروش و مبادله سکه به‌صورت آنلاین، فعالیت خود را گسترش داده است، در روزهای اخیر با مشکلاتی در بازپرداخت وجه خریداران خود مواجه شده که این مسئله سبب شده جمع زیادی از مشتریان این شرکت، اقدام به تنظیم شکایت علیه مدیران آن نمایند.

براساس اطلاعاتی که جمعی از مشتریان این سایت در اختیار مشرق قرار دادند، طی روزهای اخیر امکان برداشت موجودی حساب‌های خود را نداشتند.

 

طبق اعلام شرکت، امکان درخواست واریز وجود ندارد.

 

  این در حالی است که براساس اطلاعیه ای که روز 24 شهریور در سایت منتشر شد قرار بود این مشکل تا روز گذشته برطرف شود.

 

اطلاعیه شرکت درخصوص واریز از 24 شهریور

 

یکی از خریداران از این سایت در گفتگو با خبرنگار مشرق اعلام کرد:

از روز شنبه این هفته معامله انجام نمیشه و درخواست واریز وجه سایت هم بسته شده است. مسئولین شرکت هیچ تلفنی را جواب نمی دهند و عده‌ای از خریداران به دفاتر شرکت ثامن هم که مراجعه کردند ( تبریز و تهران) اعلام شده که دفاتر بسته است.

از سوی دیگر، مسئله‌ای که سبب شده بیشتر مشتریان و خریداران این شرکت نسبت به احتمال از بین رفتن دارایی و سرمایه‌خود نگران شوند این بود که نماد  اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی نیز صفحه مربوط به سایت سکه ثامن را مسدود کرده و نمایش نمی‌دهد.

درواقع با حذف نشان (eنماد) که یکی از راه‌هایی است که مردم می‌توانند به آن سایت اعتماد کنند، عملا مشتریان و کسانی که سرمایه‌های خرد و کلان خود را به امانت دست این مجموعه سپردند، ترس آن را دارند که صاحبان این نماد پول های به امانت گذاشته مردم را پس ندهند و یا نتوانند پس دهند.

 

جای خالی نماد اعتماد الکترونیکی

 

از همین رو و با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم، پول‌های خود را در این شرکت سرمایه‌گذاری کردند و اکنون نگرانی از بابت بازگشت سرمایه دارند، بررسی دقیق و برخورد با متخلف و متخلفان احتمالی در این ماجرا و جلوگیری از مسایلی که ممکن است در آینده پیش بیاید نظیر آنچه در خصوص چندین موسسه اعتباری شاهد بودیم، خواسته سرمایه‌گذاران است.

برچسب ها: سکه ثامن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار