شهردار تهران امروز با حضور در جمع مهندسان و پیمانکاران از پروژه احداث ادامه بزرگراه صیاد شیرازی به سمت شمال و تقاطع بزرگراه‌های امام علی، ارتش و صیاد شیرازی بازدید کرد.
کد خبر: ۶۵۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 18 September 2018

به گزارش میزان، شهردار تهران امروز از پروژه افتتاح بزرگراه صیاد شیرازی بازدید کرد.

در این مراسم که ایرج معزی، معاون عمرانی شهردار و شهردار منطقه نیز افشانی را همراهی می‌کردند، پیمانکاران به توضیح وضعیت این پروژه پرداختند و اعلام کردند که این پروژه نهایتا قبل از نیمه اول مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

افشانی نیز در این مراسم ضمن تشکر از دست اندرکاران آن، بر افتتاح پروژه در زمانی که اعلام شده تاکید کرد و گفت: وقتی به مردم قولی می‌دهیم باید آن را عملی کنیم تا اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه ماست جلب شود.

وی همچنین از همراهی سایر نهاد‌ها برای پیشبرد فعالیت‌های عمرانی شهرداری به خصوص از نیروی انتظامی به خاطر همراهی در پروژه مذکور تقدیر و تشکر کرد.

افشانی مسیر بزرگراه در دست احداث را به صورت پیاده طی کرد و در طول مسیر تذکرات لازم برای رعایت حریم بیمارستان‌های در مسیر و جلوگیری از گره‌های ترافیکی آینده در ورودی‌ها و خروجی بزرگراه را به پیمانکاران داد.

همچنین در این مراسم از سوی پیمانکاران اعلام شد پروژه خیابان افتخاری که به گفته آن‌ها نقش مهمی در روان سازی ترافیک منطقه دارآباد دارد طی ۴۵ روز آینده افتتاح خواهد شد.

گفتنی است پروژه خیابان افتخاری نیز بعد از بازدید شهردار از پروژه صیاد، توسط معزی مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار