سالن جلسات ساختمان استانداری تهران ظهر امروز 20 شهریورماه يكبار ديگر حال و هوای جوان گرایی را تجربه کرد ، دیدار صمیمی استاندار تهران با جوانان استان به همت حوزه جوانان استانداری تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 12 September 2018

حضور پر شور جوانان و اعضای مجمع مشورتی جوانان استان در استانداری که لحظه به لحظه به تعداد آنها افزوده می شد نشانه خوبی از تعامل مدیران و مسئولان با جوانان را به ذهن رساند آن هم در شرایطی که جای خالی بهره مندی از توانمندی مديراني تازه نفس در خیلی از دستگاه ها،سازمان ها و ادارات احساس می شود .

 نشست صميمي استاندار تهران با جوانان و اعضاي مجمع مشورتي جوانان استان / توصيه هاي استاندار به مديران جوان و تازه نفس

در میان جوانان حاضر دراین نشست، علاوه بر آنها که توانسته اند بر پست های مدیریت تکیه کنند ، تعدادی از نخبگان و جوانان هم دیده شد که با نگاهي اميدوارانه به آينده كشور و پايتخت خود را براي برنامه ريزي مديريت كلان آماده مي كنند.

حضور جوانان و نخبگان استان تحت حمايت مجمع مشورتي جوانان در نخستين جلسه مجمع با استاندار تهران، اقدامی شایسته در مسیر احیای نگاه جوان گرايي و بازسازی جایگاه رفیع آن در استان و بیرون آوردن از پیله انزوا و فراموشی است.

محور اصلي سخنان محمدحسين مقيمي، استاندار تهران در اين نشست بيان تجربيات مديريت وي و تأكيد بر تجربه بزرگ جنگ تحميلي در پرورش مديراني با انگيزه و مسئوليت پذير را در بر گرفت.

 نشست صميمي استاندار تهران با جوانان و اعضاي مجمع مشورتي جوانان استان / توصيه هاي استاندار به مديران جوان و تازه نفس

وي با بيان اينكه در بيانات امام راحل و توصيه هاي مقام معظم رهبري همواره بر بهره مندي از ظرفيت توانمندي جوانان تأكيد شده است گفت:تجربه جنگ تحميلي و دفاع مقدس با فرماندهي جواناني كه حتي يك روز تجربه فعاليت نظامي نداشتند مثل شهيد علم الهدي براي نظام جمهوري اسلامي ارزشمند است.

استاندار تهران افزود:شهيد حسن باقري از فرماندهاني بود كه در زمان جنگ در سن ٢١ سالگي از فضاي دانشگاه عازم جبهه شد و در اطلاعات عمليات حضور يافت.

 نشست صميمي استاندار تهران با جوانان و اعضاي مجمع مشورتي جوانان استان / توصيه هاي استاندار به مديران جوان و تازه نفس

مقيمي با اشاره به اينكه هرجا از جوانان بهره مند شديم به خوبي عمل شده تصريح كرد: زماني كه در كرمانشاه و اراك مسئوليت به عهده داشتم جمع مشاوران جوان در اين استانها شكل گرفت كه امروز اين جوانان نيروهايي ورزيده و با مديريت خوب هستند.

وي با تأكيد براينكه جوانان بايد در جايگاه خود نقش آفريني كنند عنوان كرد:مجمع جوانان استان تهران باهدف بهره مندي از توانايي و نگاه جوانان شكل گرفته است و مهمترين موضوع حضور جوانان در مديريت اين است كه خود را باور كنند.

استاندار تهران به زمينه ها و شرايطي كه بر مبناي قانون براي حضور بانوان در پست هاي مديريتي دستگاه ها وجود دارد گفت: بانوان جامعه بايد خودشان را براي مديريت قبول داشته باشند، در استان تهران به فرمانداران تكليف شد تا يك بخشدار و معاون از بانوان منصوب كنند.

وي با اشاره به نياز اصلي قبل از پذيرش پست مديريت در ميان جوانان و بانوان تأكيد كرد :بانوان بايد بپذيرند از عهده كارهاي بزرگ و مهم در مديريت برمي آيند، براي پست مديريت بايد در كنار آمادگي و مسئوليت پذيري،منتظر توصيه و پشتيباني نبود.

مقيمي در پايان به جوانان كه خود را براي حضور در پست هاي مديريت آماده مي كنند توصيه كرد: توانايي هاي خود را نشان دهيد، خود را براي پذيرش مسئوليت به خطر بيندازيد .

/گزارش از مرضيه محمدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار