توزیع کتب درسی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نظری دانش آموزان البرز و تهران بتازگی در کتابفروشی‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۶۵۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 09 September 2018

به گزارش ایسنا، ثبت نام اینترنتی کتب درسی در سال جاری از هشتم اردیبهشت ماه شروع و در مهلت مقرر به اتمام رسید و تنها برای کلاس اولی‌ها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

بر این اساس توزیع کتب درسی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نظری از اول شهریور به جز در تهران و البرز از طریق کتابفروشی‌ها شروع و از نیمه شهریور نیز در کتابفروشی‌های تهران و البرز آغاز شده است.

تورانی، سرپرست سازمان پژوهش درباره میزان افزایش قیمت کتب درسی اظهار کرد: امسال علیرغم نوسانات اقتصادی، رشد قیمتی کتب درسی پنج درصد بوده و فروشندگان کتب درسی موظف هستند نرخ مصوب پشت جلد کتب را از دانش‌آموزان دریافت کنند. همچنین به دانش‌آموزان توصیه می‌شود کتاب‌های مورد نیاز خود را صرفا از کتابفروشی‌های معتبر و با قیمت مصوب درج شده در پشت جلد آن تهیه کنند.

طبق اعلام سازمان پژوهش، کتابفروشان موظفند برابر با آیین‌نامه فروش و توزیع کتاب های درسی، ارائه خدمت کنند. آنها موظف‌اند لیست قیمت کتاب‌های درسی را در معرض دید همگان قرار دهند.

این در حالیست که فروش نوشت افزار به همراه کتاب درسی بدون درخواست و مطالبه مشتری ممنوع است.

هرگونه تخلف و یا شکایت از کتابفروشی ها را به شماره‌های ۸۸۳۰۱۴۸۱-۰۲۱ و ۸۸۸۲۳۱۴۰-۰۲۱ و ۸۸۴۹۰۲۲۰-۰۲۱ اطلاع رسانی کرده و یا به صورت مکتوب به شماره ۸۸۳۰۹۲۶۶-۰۲۱ نمابر کنید. همچنین فهرست کتابفروشی‌های معتبر از طریق سامانه https://irtextbook.com قابل دریافت و دسترسی است.

 
برچسب ها: توزیع کتب درسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار