رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع مطرح کرد
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در سال 98 برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی در مرکز الغدیر برای 20 هزار نفر از کارکنان وزارت دفاع با تاکید وزیر دفاع پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۵۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 06 September 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین قندهاری در آیین افتتاح مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دوره‌های بصیرت افزایی این وزارتخانه اظهار کرد: بیشترین توطئه های دشمن علیه نهاد خانواده است و دشمن از طریق ماهواره‌ها و فضای مجازی به دنبال متلاشی کردن پایه‌های اخلاقی و اجتماعی نهاد خانواده است، در این راستا تلاش کردیم با بهره گیری از دوره‌های بصیرت افزایی تا حد ممکن خلا را در این زمینه پر کنیم.

وی ادامه داد: برای همگی افراد در وزارت دفاع حتی کارکنان وظیفه دوره‌های آموزشی داریم و در این راستا از ارزیابی‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف استفاده کردیم و براساس این آسیب‌شناسی‌ها، دوره‌های آموزشی طراحی شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: وزرای دفاع در دوره‌های مختلف از برنامه‌های فرهنگی در سازمان عقیدتی سیاسی حمایت کردند، با وجود مشکلات مالی در زمینه توجه به بخش فرهنگی در وزارت دفاع کوتاهی نشد، در این راستا مرکزی در شهر مشهد برای امور فرهنگی و آموزشی در حال احداث است.

قندهاری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در مرکز الغدیر اظهار کرد: طی سال‌های گذشته ده‌ها هزار نفر در این مرکز آموزش دیدند و در سال 98 برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی در مرکز الغدیر برای 20 هزار نفر از کارکنان وزارت دفاع با تاکید وزیر دفاع پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مراکز بصیرت افزایی در شهرهای مشهد، قم و شیراز در یک سری از شهرها همچون شهر ری برنامه‌های بصیرت افزایی برگزار می‌شود. در حوزه خانواده بیش از 65 درصد از خانواده‌های کارکنان و در حوزه افراد، حدود 60 هزار نفر زیرپوشش برنامه‌های بصیرت افزایی سازمان عقیدتی نیروهای مسلح قرار گرفتند.

مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ظهر امروز با حضور سرتیپ ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی نیروهای مسلح و سرتیپ قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهر قم افتتاح شد.

مرکز بصیرت افزایی الغدیر در مدت 11 ماه در زمینی به وسعت 578 متر مربع و در 10 طبقه طراحی، ساخت و تجهیز شد. این مرکز دارای دو سالن آمفی تئاتر، چهار کلاس آموزشی، یک واحد مهد کودک، سالن جلسات، رستوران و 10 واحد اداری است و ظرفیت اسکان 189 نفر در پنج طبقه مسکونی آن وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار