تابناک چهارمحال وبختیاری- سی امین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه در شهرکرد کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۶۵۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 05 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در این جشنواره 9 اثر از هنرمندان تئاتر استان به روی صحنه می رود.
جواد کارگران دهکردی افزود: این جشنواره بعد ازظهرها از ساعت 16 در تماشاخانه مهر، تالار تئاتر و پلاتو امیرکبیر با حضور داوران و تماشاگران تا هفدهم شهریورماه جاری اجرا می شود.
به گفته وی، در این جشنواره تئاترهای 'بازی با مرگ' به کارگردانی مصطفی محمدی‌ دوست، 'بالستیک زخم' به کارگردانی رسول توکلی، 'تار شارلوت' به کارگردانی حمزه هاشمی، 'قرار ملاقات' به کارگردانی اکبر مرتضوی، 'کوتوله‌ها' به کارگردانی احمدرضا حیدری، 'مسافران' به کارگردانی ثریا امینیان، 'مونس' به کارگردانی ملیحه سلیمانی، 'یک حکایت از چندین حکایت کدخدا' به کارگردانی اکبر دانیالی و ' من موجودی احساساتی هستم' به کارگردانی فهیمه خسروی اجرا می شود.
به گفته وی، این آثار از سوی هیات بازبین و انتخاب از میان 15 اثر ارسالی به دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استانی انتخاب شده اند.
امسال تئاتر 'آنشرلی با موهای قرمز' به کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی از این استان در تالار مولوی به مدت یک ماه به روی صحنه رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار