با حضور مدیرعامل بانک مهر اقتصاد کشور؛
نخستین صندوق امانات بانک مهر اقتصاد کشور با حضور مدیرعامل این بانک امروز در یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 03 September 2018

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد کشور در مراسم افتتاح نخستین صندوق امانات بانک مهر اقتصاد کشور در یزد اظهار داشت: یکی از دغدغه های شبکه بانکی از ۱۰ سال گذشته، بنگاهداری بود و امروز شاهدیم که گرفتاری‌هایی که شبکه بانکی دارد، نشأت گرفته از بنگاهداری است.

سید ضیاء ایمانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تذکر و هشدار جدی دادند زیرا شبکه بانکی با این هدف ایجاد شده که پول‌های خرد مردم را جمع آوری کرده و در اختیار تولید قرار دهد و از این محل کسب درآمد نیز داشته باشد.

وی عنوان کرد: بانک مهر اقتصاد از جمله بانک‌هایی است که فعالیت آن معطوف به بانکداری است و در تلاشیم به سمت صرافی و کارگزاری پیش برویم تا از بنگاهداری جدا شویم.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی صندوق امانات در بانک مهر اقتصاد استان یزد عنوان کرد: این اقدام شایسته ای است که خدمات رسانی بهتر به مشتریان را به دنبال دارد و باید این اقدام در سایر استان‌ها نیز توسعه پیدا کند.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد نیز در این مراسم اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد طی سه سال گذشته اقدام به خرید املاک نکرده و شعب و فضاهای افتتاح شده مرتبط با بانک در املاکی بوده که قبلا خریداری شده و در استان یزد نیز از فضای موجود شعبه بلوار جمهوری برای ایجاد صندوق امانات،‌ به بهترین نحو استفاده شده است.

محمد اکبری بیان کرد: این صندوق امانات از معدود صندوق‌های اماناتی است که اقدامات پدافند غیرعامل در آن رعایت شده است.

وی در مورد مختصات فیزیکی این صندوق نیز یادآور شد: مساحت کل سالن‌های امانات در این شعبه ۴۹۰ مترمربع است که برای احداث آن ۷۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

اکبری بیان کرد: تعداد صندوق‌های جانمایی شده در این فضا شامل هزار و ۴۴ صندوق کوچک، ۴۶۴ صندوق متوسط و ۱۱۶ صندوق بزرگ است و در مجموع هزار و ۶۲۴ صندوق در سالن‌های این صندوق جاگذاری شده است.

وی تصریح کرد: این فضا ضد حریق و دارای شرایط ایمنی ویژه است و در مجموع برای کل این مجموعه ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک راه اندازی صندوق امانات در بانک مهر اقتصاد استان یزد، اظهار داشت: این روزها در یزد شاهد اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

حجت الاسلام علی گندمی بیان کرد: یکی از رویدادهای خوب در حوزه فرهنگی استان یزد، میزبانی یزد از سران اهل تسنن سیستان و بلوچستان در این استان است.

وی با اشاره به اینکه سران اهل تسنن به امنیت در منطقه اذعان دارند و آن را مدیون سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند، به بیان اهمیت نقش سپاه در بخش‌های مختلف پرداخت.

گفتنی است؛ در این مراسم که در بانک مهر اقتصاد شعبه بلوار جمهوری یزد برگزار شد، منصور شیخ الاسلامی مشاور مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در امور روابط عمومی، مدیران شعب بانک مهر اقتصاد در استان یزد و جمعی از مسئولان سپاه الغدیر استان یزد و ... نیز حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار