فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه 9 هزار لیتر روغن خودروی احتکار شده در شهرستان ملایر کشف شد، گفت: با انجام کار اطلاعاتی دقیق در نقطه‌ای دور از شهرستان ملایر، انبار اصلی احتکار روغن صنعتی خودرو شناسایی شد.
کد خبر: ۶۵۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 04 September 2018
به گزارش مهر، سرهنگ داوود علی بخش گفت: در راستای جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرستان ملایر که موجب نارضایتی شهروندان شده بود در ۴ طرح ضربتی در نقاط آلوده و از پیش تعیین شده، جمع آوری افراد کارتن خواب و معتاد توسط ماموران اجرا شد.

وی افزود: پس از غربالگری ۱۸ نفر از این معتادان با هماهنگی مقام قضایی به کمپ ماده ۱۶ در همدان برای ترک و باز پروری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: امروز پلیس در نوک پیکان مبارزه سخت و نرم افزاری مواد مخدر قرار دارد و در این ماموریت خطیر و به منظور آرامش و آسایش مردم و صیانت از کانون خانواده برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از کشف ۹ هزار و ۱۰۴ لیتر روغن صنعتی خودروی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
 
کشف ۹ هزار لیتر روغن خودروی احتکار شده در ملایر

وی افزود: اکیپی متشکل از اداره تعزیرات حکومتی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از هماهنگی‌های قضایی به این انبار مراجعه و ۹ هزار و ۱۰۴ لیتر روغن صنعتی خودرو را کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به هماهنگی و همکاری‌های موثر پلیس با دستگاه قضایی برای برخورد با هر گونه قانون شکنی اقتصادی، گفت: پلیس ملایر با رصد اطلاعاتی دقیق اجازه هر گونه سوء استفاده‌ای را افراد فرصت طلب سلب خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار