عیدانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم خراسان شمالی؛
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از عیدانه این اداره کل در ایام دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر به مردم فرهنگ دوست استان خبر داد و گفت: عموم مردم می توانند به صورت رایگان نمایش های سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی را به تماشا بنشینند.
کد خبر: ۶۴۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 28 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا لنگری تصریح کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط فرهنگی و سهولت دسترسی علاقه مندان به تئاتر، این تصمیم از سوی ستاد اجرایی جشنواره گرفته شده است.

وی عنوان کرد: بلیت‌های هر اجرا در اختیار دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی مستقر در مجتمع فرهنگی، هنری گلشن بجنورد( طبقه فوقانی) گذاشته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این واحد، بلیت‌ اجرا‌های مورد نظر خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: به منظور تلاش برای یکپارچه‌سازی فرآیند توزیع بلیت و جانمایی افراد در سالن و برقراری نظم در اجرای جشنواره، افرادی که علاقه مند به تماشای آثار جشنواره هستند، یک روز قبل از هر اجرا، بلیت حضور خود را تهیه کنند.

لنگری تصریح کرد: تلاش دبیرخانه بر این بوده است که اجراهای جشنواره مورد استفاده عموم خانواده‌ها و تمامی اقشار قرار بگیرد تا بتوانند ماحصل تلاش هنرمندان این عرصه را مشاهده کنند.

گفتنی است؛ سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی با حضور هشت اثر از استان های تهران، قم، فارس، خراسان شمالی، اردبیل، سیستان بلوچستان و خراسان رضوی، ٧، ٨ و ٩ شهریورماه جاری در مجموعه تئاتر شهر مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار