معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۵ تن و ۸۰۰کیلوگرم مواد مخدر در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 21 August 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ جهانگیر کریمی با بیان اینکه نیروی انتظامی سال97 را با اولویت‌های مختلفی در ماموریت‌هایش آغاز کرد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌هایی که ما در ماموریت‌ها در نیروی انتظامی استان اصفهان تعریف کردیم بحث مقابله با توزیع مواد مخدر است.

وی افزود: طرح های مقابله با توزیع مواد مخدر دو سطح تعریف شده که یک سطح برخورد با واردکنندگان مواد مخدر به استان و به کشور چون استان اصفهان به هر جهت در مرکز کشور قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ورود مواد مخدر معمولا از شرق به مرکز کشور است وقتی بخواهد انجام شود از این استان عبور می‌کند. اینجا نیروی انتظامی استان اصفهان یک ماموریتش این است که با باندهایی که توانستند مواد مخدر را وارد کشور کنند و در مرکز و غرب کشور توزیع کنند مقابله کند.

وی با بیان اینکه در این راستا تا کنون 15 تن و 800کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف کشف شده است، گفت: این میزان نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش پیدا کرده است، این مواد مخدر جاسازی‌های بسیار پیچیده‌ای داشته است که  با توان پلیس کشف شده است.

کریمی با بیان اینکه  بحث دیگری که در مواد مخدر دنبال می‌کنیم مقابله با توزیع کنندگان خرد است، اظهار داشت: در بحث مقابله با توزیع کنندگان خرد با اطلاعاتی که از مردم می‌گیریم عملیات‌هایی را با عنوان عملیات‌های محله محور با هدف جمع آوری توزیع کنندگان مختلف انجام می‌دهیم. چندین محله‌ای که مردم اعتراض داشتند آنجا را رفتیم و پاکسازی‌های خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مورد همراهی مردم و مسئولان هم بوده است و اقدامات خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: هم مسئولان قضایی و هم مسئولان فرمانداری‌ها و استانداری همکاری کردند که مواد مخدر را جمع آوری کنیم. هرگونه اطلاعاتی هم که مردم در این حوزه داشته باشند می‌توانند با تلفن 110 اطلاع دهند تا برخورد شود؛ این هم طرحی است که به صورت مستمر در محلات مختلف در حال انجام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بحث بعدی برخورد با معتادان متجاهر است که با هماهنگی شورای هماهنگی مواد مخدر و تعدادی که مشخص شده برای اعزام به کمپ‌های مختلف به ویژه کمپ قلعه شور  با عنوان طرح آرامش جمع آوری کردیم.

وی افزود: این طرح به منظور ساماندهی معتادان متجاهر به صورت مستمر در حال انجام است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار