رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: کلیه اقلام، مصالح و لوازمی که برای امر مقدس بازسازی تهیه می‌شود از بازار کشور عزیزمان خریداری و این پول با برکت در چرخه اقتصاد کشورمان رونق داده است.
کد خبر: ۶۴۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 21 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس امروز، ۳۰ مردادماه در بازدید گرامی، مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان از اقدامات این ستاد گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات کلیه اقدامات خود را بر اساس نذورات اهدایی مردم کشورمان در امر مقدس بازسازی، نوسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه معصومین(ع) انجام می‌دهد.
وی افزود: وظیفه ستاد بازسازی سازماندهی همه نذورات و هدایای مردم برای عتبات عالیات است تا بتواند به کمک این نذورات خدماتی را در حرم‌های مطهر به مردم شریف کشورمان ارائه دهد.
وی با اشاره به اینکه تمامی نذورات مردم به چرخه اقتصادی کشور باز می‌گردد، ادامه داد: کلیه اقلام، مصالح و لوازماتی که برای این امر مقدس تهیه می‌شود از بازار کشورعزیزمان خریداری و این پول با برکت در چرخه اقتصاد کشورمان رونق داده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در ادامه با بیان اینکه نیروهای خادم ستاد نیروهای متبرع و با عشق و ارادت به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) در آستان مقدس آن امامان همام مشغول به خدمت هستند، افزود: این عشق و علاقه موجب برپاماندن هرچه باشکوه‌تر این بارگاه‌های مقدس شده است و مردم عزیزمان در راه حفظ و حراست از این بقعه‌های آسمانی از جان و مال خودشان گذشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار