شرکت«بهاران حله» بیش از 28 کالا و خدمات را به صورت اقساطی به فروش می رساند.
کد خبر: ۶۴۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 20 August 2018

خرید کلیه اجناس به صورت قسطی. هرچه می خواهید انتخاب کنید و با توجه به درآمدتان در اقساط بلند مدت پرداخت کنید. از لب تاپ و موبایل گرفته تا فرش و مبلمان و سایر لوازم منزل. همه این اجناس را از فروشگاه هیا معتبر تهیه کنید، اما پولش را قسطی بپردازید. برای نخستین بار در تهران، شرکت «بهاران حله» در سال حمایت از تولید و کالای ایرانی چنین امکانی را برای شهروندان فراهم کرده است. اقساطی با کمترین کارمزد. شرایط استفاده از خدمات این شرکت بسیار ساده است و همه کارمندان و حقوق بگیران به راحتی می توانند از مزایای خرید از «بهاران حله» استفاده کنند. به گفته رئیس هیات مدیره«بهاران حله» هرچند از عمر این مجموعه چندماه بیشتر نمی گذرد، اما با این وجود در همین مدت کوتاه هم موفق به ارائه خدمات زیادی به مراجعه کنندگان شده است.آن چه در ادامه می خوانید گفت و گویی کوتاه با علی زایر انگالی، رئیس هیات مدیره شرکت بهاران حله درخصوص فعالیت و برنامه های آینده این مجموعه است:

مجموعه شما دقیقا چه خدماتی ارائه می کند؟

فروش اقساطی همه همه اجناس. در واقع مجموعه ما هر نوع کالایی که از سوی مشتری ها خریداری شود را به صورت قسطی در اختیار آن ها قرار می دهد.

یعنی انتخاب نوع و مدل اجناس به اختیار مشتری است؟

دقیقا همین طور است. مشتری ها جنسی را می پسندند، سپس با مراجعه به ما و ارائه پیش فاکتور و تایید مجموعه پول مورد نیاز آن کالا پرداخت می شود و از آن به بعد مشتری به صورت اقساط پول را به ما برمی گرداند.

شرکت بهاران حله در چه حوزه های فعالیت می کند؟

همانطور که گفتم برای کلیه اجناس. لب تاپ، تلفن همراه، فرش، مبلمان، لوازم منزل. تا امروز 28 کالا و خدمات در مجموعه ما ارائه می شود. حتی ما برای رفاه حال مشتریان با فروشگاه های مختلفی در نقاط مختلف شهر تهران قرارد بستیم، تا کسی مجبور نباشد برای خرید مبلمان از شرق تهران به حتما به بازار یافت آباد در جنوب غربی پایتخت برود. برای سایر کالا ها هم چنین اقداماتی انجام شده است.

استفاده از این خدمات شرایط خاصی دارد؟

نه! کلیه کالا ها و خدمات ما برای استفاده عموم مردم است. البته برای نیروهای نظامی یا فرهنگیان شرایط خاصی تری هم در نظر گرفته شده، اما همه مردم با هر شغل و حرفه ای می توانند با ارائه یک سری مدارک از مجموعه ما خرید کنند.

چه مدارکی؟

زیاد سخت نیست. کارت ملی، نامه کسر حقوق و چک. همانطور که گفتم مشتریان پس از انتخاب کالا یا خدمات مورد نظر پیش فاکتور را به ما ارائه می دهند، بعد هم ما براساس توانایی مالی افراد مدت اقساط را تعیین می کنیم.

اما برخی مشاغل به خصوص شرکت های خصوصی نامه کسر از حقوق برای نیروهایشان صادر نمی کنند؟

ما به این موضوع هم توجه کردیم. بسیاری از مشتری های ما همین شرایط داشتند. این افراد فقط کافی است، گواهی اشتغال به کار داشته باشند. همین برای ما کفایت می کند. یعنی با نامه اشتغال به کار هم می توانند از ما خرید کنند.

سقف تسهیلات شما چقدر است؟

25 میلیون تومان برای هر نفر. یعنی هر کس می تواند تا سقف 25 میلیون تومان خرید کند و به صورت اقساط ماهیانه با پرداخت کارمزد ناچیزی طی مدتی که خودش تعیین کرده، تسویه حساب کند.

به جز تهران در شهرهایی دیگر هم فعالیت دارید؟

درحال حاضر فقط در شهر تهران فعال هستیم. ولی مقدمات راه اندازی چند شعبه در شهرهای دیگر انجام شده است و به زودی ارائه خدمات را آغاز می کنند.

چه شد که تصمیم به راه اندازی چنین شرکتی گرفتید؟

فروش اقساطی هم برای مصرف کننده مناسب است و هم باعث رونق کسب کار و تولید می شود. این روشی است که سال ها در کشورهای توسعه یافته انجام می شود. از سوی دیگر با این کار می توان از تولید کننده ایرانی و کالاهای داخلی هم حمایت کرد.

با این اوصاف شهروندان زیادی علاقه مند به خرید از مجموعه شما هستند، این افراد برای شروع باید به کجا مراجعه کنند؟

دفترمرکزی ما، خیابان فاطمی روبه روی مسجد نور طبقه فوقانی تعاونی وزارت کشور فروشگاه بهاران است.در ضمن دو شماره تلفن 88975971 و 88973316 آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان است. همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به سایت www.baharanhelle.ir اطلاعات تکملیی در خصوص محموعه ها و فروشگاه های طرف قرارداد، نحوه استفاده از تسهیلات، پیش پرداخت، میزان کارمزد و سایر موارد اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار