کد خبر: ۶۴۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 19 August 2018

رییس ستاد اقامه نماز البرز از برگزاری اجلاس استانی نماز در آذرماه امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام سید علی اکبر موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی استان در مجموع با کمبود نمازخانه و مساجد بین راهی مواجه هستیم. به عنوان مثال در جاده مخصوص تهران – کرج حتی یک نمارخانه بین راهی هم وجود ندارد و مسافران این مسیر غالباً از خواندن نماز اول وقت باز می‌مانند. براین اساس با تخصیص اعتباری بنا شده دو نمازخانه بین راهی در این مسیر ساخته شود و به زودی عملیات احداث آنها آغاز می‌شود.به جز این باید فکری به حال جاده جدیدی که در طالقان در حال احداث است هم شود چون این مسیر به دلیل گردشگرپذیر بودن به امکانات و زیرساخت‌هایی چون سرویس بهداشتی و نمازخانه و ... نیز نیاز دارد.

وی به برگزاری اجلاس استانی نماز در سال جاری اشاره کرد و گفت: این اجلاس آذرماه با معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر در حوزه نماز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلا موسوی ابراز کرد: هر چند برخی تصور می‌کنند برگزاری چنین برنامه‌هایی در شرایط فعلی لزومی ندارد ولی واقعیت این است نباید اجازه دهیم در شرایط بحرانی امروز اعتقادات مردم تضعیف شود چون در این صورت مشکلات چند برابر خواهد شد.در حال حاضر در تمامی ادارات کل استان نمازخانه ایجاد شده و نماز ظهر به جماعت برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: باید شرایطی فراهم شود که در این اتفاق در تمامی ادارات شهرستانی، مدارس و سایر مکان‌های پرتردد اتفاق بیفتد تا مردم از اهمیت اقامه نماز اول وقت غافل نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار