نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان‌های غرب استان تهران دئر حوزه فرهنگ و هنر گفت: افسوس که شهرستانی در ۴۰ کیلومتری پایتخت محل مناسبی برای اجرای تئاتر ندارد.
کد خبر: ۶۴۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 19 August 2018

محمد محمودی شاه‌نشین عصر امروز در نخستین جشنواره داستانی تئاتر تک تهران که به میزبانی شهرستان ملارد برگزار شد، با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در زمینه خروج بازنشسته‌ها از برخی مسئولیت‌ها اظهار داشت: امیدواریم آن‌گونه که شایسته است این مصوبه در مسیر دقیق و صحیح خود حرکت کند چرا که حرکت در سمت پیشرفت قطعاً با حضور جوانان چندین برابر می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان مادرزاد مسئول نبوده‌اند بلکه همین میدان دادن‌ها سبب شد که انقلاب این‌گونه در 40 سال گذشته رشد کند و به جایگاه رفیعی برسد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: جوانان خوش فکر بسیار در کشور داریم که شهرستان‌های غرب استان تهران و شهرستان ملارد نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به امروز مسئولان توانمندی بالای این جوانان در حوزه تئاتر و نمایش را مشاهده کردند اما افسوس که شهرستانی در 40 کیلومتری پایتخت محل مناسبی برای اجرای تئاتر ندارد.

شاه‌نشین افزود: برخی باورهای ناصحیح در حال ناامید کردن جوانان است و لازم است به طور جدی در حوزه نگاه به جوانان این مرز و بوم قدم برداریم؛ چرا که آینده این کشور به دست توانمند همین جوانان است که ساخته می‌شود و اگر امروز این‌چنین در کنار هم در آرامش هستیم به خاطر وجود جوانان است که در مسیر اعتلا و بزرگی کشور جان خود را به دست گرفته و مدافع حریم و حرم و کشور شدند.

وی ادامه داد: حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی جایی است که باید ناقوس بیداری را به صدا درآورد تا جوانان بتوانند اندیشه‌های خود را در تئاتر، شعر و ادب برای رشد جامعه بیان کنند و از اصحاب رسانه نیز باید تقدیر کرد که این فضا را گسترش می‌دهند.

 نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گاهی مدیریت آن‌گونه مطلوب است که با نداشته‌ها این‌چنین برنامه‌ها برگزار می‌شود و به واقع نیاز است که امروز مسئولان ایثارگرانه وارد عرصه شوده و رویکرد آینده‌نگرانه مشکلات را برطرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار