هنرمندان بنام کشور برای روزهای غمگین ایران پیشنهاد کنسرت خیابانی را دادند؛ اتفاقی که با استقبال مدیران شهری رو به رو شد اما مجوزی تا کنون صادر نشده است؛ در این راستا شهرام ناظری پیشنهادی برای تحقق آن ارائه داد.
کد خبر: ۶۴۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 14 August 2018
به گزارش تابناک : هنرمندان کشور برای شاد سازی فشای کشور به یاری مردم شتافتند و توقعی از دولت به جز اجازه انجام کنسرت رایگان ندارند. در این راستا  همایون شجریان، خواننده محبوب ایرانی پس از ایجاد فشار های اقتصادی این روزها، پیشنهاد برگزاری کنسرت خیابانی را داد. مهمترین مشکل برگزاری کنسرت در خیابان فرآینده پیچیده کسب مجوز برای آن است. در سال‌های اخیر برگزاری کنسرت در تالار‌ها هم با محدودیت‌هایی روبه رو بوده است؛ اما این روزها همایون از رویاهای خود سخن می گوید. 
 
همایون شجریان که برای همدردی با شرایط نابه‌سامان اقتصادی، کنسرت ــ نمایش «سی» را لغو کرده بود،  در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام نوشت: «عزیزان، در این ایام که، چون سیاوش در گذر از آتش هستیم، نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنان‌چه مشکل مجوز نباشد، سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد..»
بعد از اعلام آمادگی همایون شجریان فرزاد فرزین و سیروان خسروی نیز هر کدام در صفحه های انیستاگرام خود اعلام آمادگی کردند که حاضرند در صورت اعطای مجوز از سوی مسئولان کنسرت خیابانی برگزار کنند.
در این راستا مدیران شهری پیشنهاد برگزاری کنسرت رایگان در میدان مشق واقع در منطقه 12 را دادند و یکی از اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد برگزاری کنسرت در جنوب شهر تهران را داد اما یکی از خوانندگان پیشنهاد هوشمندانه تری ارائه کرد.
شهرام ناظری پیشنهاد می‌دهد «استادیوم صد هزار نفری آزادی را در اختیار ما بگذارند تا با همراهی گروه‌های موسیقی دیگر، شب‌های متعددی به شکل رایگان برای مردم کنسرت برگزار کنیم.» 
حال باید ببینیم که متولیان امر چنان چه اقدامی برای بهبود کیفیت زندگی مردم نمی کنند آیا درصدد هستند که از این شادی جمعی نیز جلوگیری کنند؟
 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار