جان بولتون: تهران در مورد بستن تنگه هرمز بلوف می زند! در بخش دیگر، مجری از بولتون می پرسد که آیا شما از قدرت اقتصادی آمریکا به عنوان سلاح علیه ایران استفاده می کنید؟ بولتون پاسخ می دهد: از قدرت اقتصادی آمریکا برای افزایش فشار بر ایران استفاده می کنیم
کد خبر: ۶۴۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 07 August 2018

در شروط جدید مشاور امنیت ملی آمریکا برای مذاکره دیگر از مردم ایران خبری نیست ، تنها ایران موشک‌هایش را کنار بگذارد و از تروریسم حمایت نکند!

جان بولتون، مشاور امنیت ملی رییس جمهوری آمریکا می گوید اگر ایران در پی کاستن از فشار تحریم هاست باید با پیشنهاد دونالد ترامپ برای گفت و گو موافقت کند.

آقای بولتون دوشنبه پس از صدور فرمان اعمال نخستین دور از تحریم های ایران به وسیله دونالد ترامپ به شبکه خبری فاکس گفت اگر ایرانی ها در پی مذاکره باشند، برنامه موشکی و هسته ای خود را به طور کامل کنار خواهند گذاشت.

بولتون گفت: "اگر آن‌ها می خواهند از زیر فشار خارج شوند، باید بیایند و پشت میز بنشینند. حین مذاکرات از شدت فشار بر آنها کاسته نخواهد شد."

جان بولتون در مصاحبه با شبکه خبری فاکس گفت ایرانی ها باید برای مذاکره برنامه های موشکی و هسته ای خود را کنار بگذارند، از حمایت از تروریسم بین المللی دست بکشند و به فعالیت های نظامی شان در منطقه پایان دهند.

بولتون در پاسخ به سوالی درباره تهدید ایران به بستن تنگه هرمز، این سخنان را بلوف دانست و گفت چنین اقدامی می تواند بدترین اشتباه ایران باشد.

بولتون همچنین تاکید کرد آمریکا در پی تغییر حکومت در ایران نیست.

جان بولتون گفت: "می خواهیم فشار بی سابقه ای بر حکومت ایران وارد کنیم تا رفتارش را تغییر دهد. تاکنون آنها نشانه ای مبنی بر آمادگی برای این کار را بروز نداده اند."

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
کثافت جنایتکار ایرانی ها باید احمق باشند که خود را در مقابل کفتارها خلع سلاح کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
کی به این **** گفته به ایران بگه رژیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار