آخرین جزئیات از حادثه صبح امروز متروی تهران
نقص فنی پله برقی مترو حادثه ساز شد. در این حادثه5 شهروند تهرانی در ایستگاه متروی میرداماد به دلیل آنچه که تاکنون خرابی پله برقی این ایستگاه اعلام شده است، مصدوم شدند. حال مصدومان وخیم نیست، با این وجود 3 نفر از آن ها برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند. به گفته مسئولان اورژانس هر 3 مصدوم مننقل شده به بیمارستان مرد هستند. علت دقیق حادثه هنوز از سوی مسئولان متروی تهران اعلام نشده است، اما براساس شنیده های خبرنگار تابناک تهران، پارگی تسمه پله برقی و سقوط چند مسافر بر روی هم باعث بروز این حادثه شده است.
کد خبر: ۶۳۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 06 August 2018

نقص فنی پله های برقی مترو حادثه ساز شد. در این حادثه5 شهروند تهرانی در ایستگاه متروی میرداماد به دلیل آنچه که تاکنون خرابی پله برقی این ایستگاه اعلام شده است، مصدوم شدند. حال مصدومان وخیم نیست، با این وجود 3 نفر از آن ها برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند. به گفته مسئولان اورژانس هر 3 مصدوم مننقل شده به بیمارستان مرد هستند. علت دقیق حادثه هنوز از سوی مسئولان متروی تهران اعلام نشده است، اما براساس شنیده های خبرنگار تابناک تهران، پارگی تسمه پله برقی و سقوط چند مسافر بر روی هم باعث بروز این حادثه شده است.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس دراین باره به تابناک تهران گفت:«حوالی ساعت 9:30 صبح بود که حادثه ای به اورژانس تهران اعلام شد. بالافاصله دو تیم همراه با دو آمبولانس به محل حادثه در ایستگاه متروی میرداماد اعزام شدند. با حضور عوامل اورژانس مشخص شد که تعدادی زا مسافران مترو به دلیل نقص فنی پله برقی دچار مصدومیت شدند. نیروهای اورژانس در همان محل اقدامات اولیه درمانی را انجام دادند، اما 3 نفر ازمصدومان با علائم شکستگی و دررفتگی استخوانی جهت مداوا به بیمارستان اعزام شدند.

در همین حال روابط عمومی اورژانس تهران در توضیح آخرین وضع مصدومام این حادثه به تابناک تهران گفت:«سه مصدوم این حادثه که همگی مرد هستند  به بیمارستان های شهدای تجریش، طالقانی و فیروزگر اعزام شدند، که خوشبختانه حال عمومی این سه نفر کاملا مساعد و جای نگرانی نیست. فقط چند مورد شکستگی با دررفتگی استخوانی است که طی امروز یا فردا درمان و از بیمارستان مرخص می شوند.» او اضافه کرد:«البته در این حادثه یک زن و مرد دیگر هم مصدوم شدند که توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.»

اما آن طور که شاهدان می گویند، این حادثه می توانست عواقب بسیار بدی در پی داشته باشد. رضا 29 ساله یکی از مسافران امروز متروی تهران بود که به طور اتفاقی لحظه حادثه در ایستگاه متروی میرداماد حضور داشت. او درباره آنچه که در این ایستگاه رخ داده است به تابناک تهران توضیح می دهد:«من با یکی از دوستانم قرار داشتم و در سالن منتظر او بودم، که یکدفعه دیدک چند نفری از بالای پله برقی به پایین سقوط کردند. قطار تازه رسیده بود و مسافران درحال خروج از ایستگاه بودند،به همین دلیل هم پله برقی شلوغ بود. چند نفر روی هم افتادند و بعد هم پله برقی از کار افتاد.دلیل ایت اتفاق را نمی دانم اما از زبان مسئولان ایستگاه شدیدم که پله برقی تسمه پاره کرده و برگشت به عقب داشته است.»

المیرا یکی دیگر از مسافران حاضر در ایستگاه مترو میرداماد هم به تابناک تهران می گوید:«من چند متر با آن ها فاصله داشتم، هنوز سوار پله برقی نشده بودم، که این حادثه پیش آمد. چند نفر از بالای پله برقی تعادلشان را از دست دادند. بعد هم که اورژانس آمد و سه نفر را با خودشان بردند.» او ادامه می دهد:«البته وقتی پله برقی دچار مشکل شد، خیلی از مسافران به هم برخورد کردند و روی زمین افتادند، اما مصدومان اصلی این حادثه همان سه مردی بودند مه بیمارستان منتقل شدند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار