بعد از اینکه نمایندگان مجلس قانون منع به کار گیری بازنشستگان را تصویب کردند ، باید تعدادی از معاونان و مدیران از شهرداری تهران خداحافظی کنند.
کد خبر: ۶۳۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 25 July 2018

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اصلاح ساختار شغلی کشور، با 194 رای موافق از 240 نماینده حاضر در جلسه  طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح و به تصویب رساندند.

این قانون تنها اجازه بکارگیری بازنشستگان بندهای الف، ب و ج ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رییس جمهور،‌ نواب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رییس جمهور هستند را می‌دهد و مشمولان بندهای د و ه را که شامل استانداران و معاونان استانداران همطراز سفرا و معاونان وزرا هستند را از قانون حذف کردند. با این کار برخی از مدیران شهرداری تهران باید از بهشت خداحافظی کنند.

سید محمدعلی افشانی متولد سال 1338 در دهدشت شهردار تهران، سیاستمدار اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی است. وی در اردیبهشت ماه پس از استعفای محمدعلی نجفی و در رقابت با چند معاون فعلی شهرداری توانست به خیابان بهشت راه پیدا کند و تا چند ماه دیگر ۶۰ ساله می شود و معلوم نیست تکلیف شهردار کهنسال تهران چه خواهد شد.

 

 حسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران که زمان نجفی روی کار آمد و همچنین  سید علی اکبر پرویزی  مدیر کل املاک مستغلات شهرداری تهران از دیگر گزینه هاست.

 

سمیع اله مکارم حسینی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران که یکی از کاندیداهای شهرداری تهران هم بود و با کسب یک رای از شورایی از صندلی بهشت جا ماند؛ یکی دیگر از افرادی است که باید از شهرداری تهران برود.

 

محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  نیز باید از شهرداری تهران برود این مدیر ۵۷ ساله چندی پیش در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص خروج بازنشستگان از شهرداری تهران گفت که بازنشسته نیست.


 علی محمد مختاری رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران که سالیان سال است سکان هدایت این سازمان را برعهده گرفته باید با این قانون جدید از شهرداری تهران خداحافظی کند.

 

 ولی الله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و عضو شورای چهارم شهر تهران نیز باید صندلی ریاست در معاونت اجتماعی را ترک کند.


فاطمه راکعی متولد ۱۳۳۳  مشاور امور بانوان شهردار تهران و مدیر کل امور بانوان ، نمایندهٔ مجلس ششم شورای اسلامی بوده و از اعضای جبهه مشارکت ایران اسلامی باید از شهرداری تهران برود.

رسول کشت پور شهردار منطقه ۲، علیرضا حسینی نوکنده شهردار منطقه۴، سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰،  رستم عزیزی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۱۹، سید علی میرباقری مدیرکل اداری و اجرایی شورای شهر تهران، حبیب اله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه ۱، امیرحسین صدیقی مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارها، رسول منتظری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۱۷، علی اصغر خرمی شریف قائم مقام منطقه ۱، اسماعیل بدریان معاون مالی و اداری منطقه ۱ نیز باید از شهرداری تهران بروند.
بر اساس این گزارش، برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی،  سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متین حسینی معاون اجرایی سازمان بازرسی، شاهنده، مشاور و جانشین سازمان بازرسی، ترابی، معاون برنامه ریزی سازمان بازرسی،امیرحسین رئیسی قائم مقام سازمان فنی و عمرانی، هادی اسپندیاری مدیر مالی و اداری سازمان فنی و عمرانی، عین اله حاج پیری جانشین شهرسازی منطقه ۵،  یوسف متقی سازمان عمرانی شهرداری تهران و  رحیمی رئیس سازمان میادین میوه و تره بارنیز باید با قانون جدید از شهرداری تهران خداحافظی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار