برای تهیه داروهای کمیاب دیگر نیاز نیست به همه داروخانه‌های سطح شهر سر بزنید تا دارویی که نیاز دارید را پیدا کنید. این روزها راه‌های بهتر و آسان‌تری برای پیدا کردن دارو پیش روی‌مان قرار دارد.
کد خبر: ۶۳۳۲۷۸

سامانه تهیه دارو کمیاب + شماره تلفن


شماره تلفن داروخانه ها


جنجال ها به خاطر بی‌نظمی بازار دارو در اثر تحریم‌ ها و کمبود نقدینگی شرکت‌های وارد کننده و تولید کننده دارو که از سازمان‌های بیمه گر طلب دارند، همچنان ادامه دارد.

جنجال زمانی شدت گرفت که اعلام شد این شرکت‌ها با اینکه ماده اولیه و محصول نهایی دارو را در اختیار بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها قرار داده‌اند، اما برای دریافت بدهی‌شان و واردات دارو مشکل دارند.

قرار بر این بود بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش پرداختی از جیب مردم، پول دارو و خدمات درمانی بیماران از بودجه و منابع مالی طرح تحول پرداخت شود و با اینکه خود مسئولان دولت، نسبت به پرداخت مطالبات دارو و تجهیزات پزشکی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر تأکید دارند اما روز گذشته یکی از اعضای انجمن اقتصاد دارویی که هم اینک در کنار شروع تحریم‌ها چنانچه شرکت‌های وارد کننده و تولید کننده دارو که حدود 4 هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارند نتوانند پول ماده اولیه و محصول نهایی دارو را تأمین کنند باید منتظر بحران جدی در تأمین زنجیره دارو باشیم .

در کنار ماجرای کمبود نقدینگی و مشکل سازمان‌های بیمه گر، عضو هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان داروهای انسانی حرف‌های دیگری هم به می‌زند.

او به عواقب تحریم‌های امریکا علیه ایران اشاره می‌کند اینکه اگر شرکت‌های دارویی نتوانند مواد اولیه و محصول نهایی دارو را تهیه کنند بزودی و با شروع تحریم‌ها زنجیره تأمین دارو به مراتب بیشتر از سال 91 آسیب خواهد دید.

فعالان حوزه صنعت دارو از تعطیلی برخی خطوط دارو بویژه بخش سرم سازی، خطوط اسپری تنفسی، داروهای آنتی وایرال و تزریقی هم خبر می‌دهند. علاوه بر این تحلیلگران اقتصاد دارویی معتقدند زنجیره تأمین کشور به دنبال تشدید تحریم‌ها و عدم واردات مواد اولیه و محصول نهایی ظرف مدت 3 تا 4 ماه آینده با مشکل جدی مواجه خواهد شد با این حال راهکار آنها برای مقابله با تبعات و تأثیر منفی اعمال تحریم‌ها از نیمه دوم امسال، تزریق طلب شرکت‌های وارد کننده و تولید کننده دارو است.

اعضای سندیکای وارد کنندگان دارو از اینکه شرکت‌های تولید دارو چک‌های‌شان را با تأخیر 9 ماه از بیمه‌ها وصول می‌کنند، تولید کننده‌ها دپوی ماده اولیه تولید دارو و مواد بسته بندی ندارند، کالاهای‌شان از گمرک ترخیص نمی‌شود، صرافی‌های بانک‌های خصوصی جوابگوی تأمین ارز مورد نیازشان نیستند و از همه مهم‌تر بانک‌های جهانی بواسطه تحریم‌ها پول دارو را از بقیه کالاها تفکیک نمی‌کنند، ابراز نگرانی می‌کنند.

بعد از روی کار آمدن دولت دونالد ترامپ بود که موضوع تحریم‌ها شکل جدی به خود گرفت و به دنبال آن نرخ ارز به یکباره دچار نوسان شد هر چند در همان روزها مسئولان وزارت بهداشت به صراحت تأکید کردند که 95 درصد داروی مصرفی تولید داخل است و قرار نیست هیچ مشکلی در تأمین دارو بوجود بیاید اما مشاهدات میدانی ما در داروخانه‌های دولتی تهران حکایت از آشفتگی بازار دارو در چند ماه اخیر دارد.
در هفته‌ای که گذشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجلاس رؤسای دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز از اوضاع نگران کننده بعد از آبان ماه سخن به میان آورد و آبان ماه را روز مبادا خواند. علاوه بر این خبرها آنهم از زبان وزیر بهداشت؛ گزارش‌هایی نیز حاکی از کمبود دارو خصوصاً داروهای مربوط به سرطان و شیمی درمانی در داروخانه‌های توزیع داروهای خاص است که مراجعان را با مشکلات و نگرانی‌هایی مواجه ساخته بود.

اما تکلیف بیماران مبتلا به سرطان یا هر بیماری صعب العلاجی با وضعیت پیش آمده چیست؟ «روز مبادا» چه قرار است بر سر بیماران بیاید؟ اینها سؤالاتی است که اخیراً برای بیماران پیش آمده است و آنها را با نگرانی‌های متفاوتی مواجه ساخته است.

پرس و جو از بیماران در داروخانه‌های دولتی نشان می‌دهد، آنها در تهیه برخی داروهای کلیه، تستسترون، التهاب روده و کبد، داروهای اعصاب و روان، عفونی، برخی از داروهای ضد سرطان و ضد انعقاد خون مشکل دارند.

برای بررسی وضعیت دسترسی به دارو پای حرف‌های بیماران داروخانه 13 آبان و هلال احمرنشستیم. خانم رنجبریکی از مشتری‌های این داروخانه است. او همین چند ماه پیش بود که چندین جراحی روی کبدش انجام داد، 8 میلیون تومان هم هزینه کرد و حالا بیماری کبد تا آخر عمر همراه اوست. دفترچه بیمه‌اش را نشانم می‌دهد:«اینو بخوان نوشته کپسول «بوستر لیور» یک ماه پیش بسته‌ای 19 هزار تومان بود الآن 22 هزار و 500 تومان شده.

آمدم اینجا پیدا نمی‌شود. شما برو دم در به داروفروش‌ها بگو این دارو را می‌خواهم؛ 30 هزار تومان می‌فروشند. دم در پر دلال است؛ دلال‌ها می‌بینند چاره‌ای نداریم به هر قیمتی هم دارو بفروشند طرف مجبور است بخرد.»

آقای محسنی همان‌طور دو زانو نشسته کنار همسرش، هر چند دقیقه دست را تکیه گاه بدن می‌کند و کمرش را ماساژ می‌دهد. نگاهش خیره به باجه تحویل دارو است. او هم درباره نایاب شدن دارو ناراضی است:« چی بگم من خودم گیجم. برای باز کردن عروق کلیوی دارو می‌خوام. دارو نیست، گیر نمی‌آید. البته بیرون آزاد دونه‌ای 8500 تومن می‌فروشند اینجا نمی‌دونم چرا دارو پیدا نمی‌شود. باید مصرف 4 روزم را تهیه کنم. 4 روز دارو با دفترچه 500 هزار تومان می‌شود. این دارو گران است. »

برای رفع این نگرانی‌ها به سراغ اعضای سندیکای وارد کنندگان دارو و انجمن داروسازان رفتیم. دکتر حسام‌الدین شریف نیا عضو انجمن اقتصاد دارویی به «ایران» می‌گوید: مشکل عمده صنعت دارو نبود نقدینگی در بازار دارو است که باعث ایجاد کمبود دارو شده است. این مشکل از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت به دلیل افزایش بار مالی بیمه‌ها نمود بیشتری پیدا کرد.

افزایش تقاضای القایی و اجرا نشدن نظام ارجاع و بیمه شدن 11 میلیون نفر بار مالی زیادی به بیمه‌ها تحمیل کرد بطوریکه هم اینک بیمه‌ها 11 ماه است مطالبات داروخانه‌های دولتی را پرداخت نکرده‌اند.

به گفته دکتر شریف نیا، پول بیمه‌ها را به جای اینکه به شرکت‌های وارد کننده و تولید کننده بدهند صرف کارانه‌ها و کارهای عمرانی کرده‌اند بنابراین تولید کننده‌ها و واردکننده‌ها بخاطر طلب 4 هزار میلیاردی‌شان از بیمه‌ها، پولی برای واردات مواد اولیه دارو ندارند به همین دلیل زنجیره تأمین دارو بشدت دچار مشکل شده است. از سوی دیگر اینکه برخی داروها در داروخانه‌ها کمیاب شده به دلیل محروم شدن تعدادی از مراکز درمان دولتی و داروخانه از سوی شرکت‌های پخش است که به آنها دارو نمی‌دهند.

این عضو اقتصاد دارویی ایران، آغاز تحریم‌ها را مشکل جدی و مهم کمبود دارو در بازار می‌داند و می‌گوید: هم اینک برخی بانک‌های خارجی تمایلی برای کار با ایران ندارند شرکت‌هایی که مجبور به واردات ماده اولیه و محصول نهایی دارو هستند ناچارند از بانک‌های واسطه استفاده کنند در نتیجه هزینه مالی بیــــــش از 5 درصد را متحمل می‌شوند در حالیکه در افزایش قیمت دارو به دلیل پیشگیری از تورم این مسائل در نظر گرفته نشد.

دکتر شریف نیا به مشکل دیگری هم اشاره می‌کند؛ اینکه هم‌اکنون وارد کننده‌ها مواد اولیه و محصول نهایی دارو را وارد کرده‌اند ولی چون با کمبود نقدینگی مواجهند، نتوانسته‌اند بدهی گمرک و شرکت‌های خارجی را تسویه و کالاهای شان را از گمرک ترخیص کنند. وارد کننده‌های دارو 10 درصد پول ماده اولیه را به‌صورت پیش پرداخت به شرکت‌های خارجی می‌دهند و 90 درصد بقیه را زمان ترخیص محموله از گمرک پرداخت می‌کنند.

او مشکل صنعت دارو را در درجه اول تحریم می‌داند و اضافه می‌کند: در حال حاضر مشکل اصلی در کنار تحریم‌ها بحث کمبود نقدینگی است و اگر نتوانیم مشکل نقدینگی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده دارو را حل کنیم باید منتظر بحران جدی‌تر از سال 91 باشیم.

این عضو انجمن داروسازان تهران درباره تعطیلی برخی خطوط دارو نیز می‌گوید: مسئولان تشریف ببرند و صنعت دارو را از نزدیک ببینند، خطوط تولید داروهای آنتی وایرال (ضد ویروس)، سرم‌ها، خطوط داروهای تزریقی در کارخانجات دارو پخش دچار مشکل شده‌اند.
او در ادامه از تحریم واردات «پلی اتیلن» از سوی شرکت کره‌ای ال جی خبر می‌دهد و می‌گوید: ماده پلی اتیلن که برای ساخت ظروف سرم و مواد تزریقی بکار می‌رود به دلیل تحریم‌ها وارد نمی‌شود و همین امر نیز در تعطیلی خطوط سرم‌سازی و داروهای تزریقی بی‌تأثیر نبوده است.

مشکل نقدینگی در حوزه دارو

دکتر اخوان عضو هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان داروی انسانی هم می‌گوید: سال 91 فقط با تحریم روبه رو بودیم اما الآن علاوه بر تحریم مشکل نقدینگی دارو را هم داریم که این مشکل را مضاعف می‌کند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های خارجی مجبور شده‌اند تجارت‌شان را با ایران محدود کنند البته هر چند دارو وغذا جزو تحریم‌ها نیست اما بانک‌ها چون نمی‌توانند پول مربوط به دارو را از دیگر کالا‌ها تفکیک کنند ارتباط شان را قطع می‌کنند.

به گفته دکتر اخوان، میزان مصرف دارو در ابتدای طرح تحول 12 هزار میلیارد تومان در سال بود که این رقم در سال گذشته به 20 هزار میلیارد تومان رسید در حالی که رقم دستمزد 15 درصد و مواد بسته بندی 40 درصد گران شده است اما امسال قیمت دارو تنها 9 درصد افزایش پیدا کرد و این افزایش قیمت کافی نبود چرا که نرخ ارز در یک سال گذشته در مجموع 20 درصد گران شده بود و از 3500 به 4200 تومان رسیده است.

عضو سندیکای واردکنندگان دارو به این نکته هم اشاره می‌کند که در شرایط فعلی که درآمد‌های حاصل از فروش نفت کاهش پیدا کرده اگر دولت نتواند بودجه طرح تحول را تأمین کند امسال مشکلات به مراتب شدیدتری را نسبت به سال گذشته خواهیم داشت. 

لزوم برخورد قاطع با احتکار کنندگان و کم فروشان دارو

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با احتکارکنندگان و کم فروشان دارو می بایست دستگاه‌های نظارتی برخورد قاطع کنند زیرا سلامت مردم از هرمسئله ای با اهمیت تر است.

حسینعلی شهریاری درباره وضعیت فروش و توزیع دارو در داروخانه ها، گفت: وزارت بهداشت و درمان، سازمان غذا و دارو و دستگاه‌های مرتبط میبایست بر توزیع دارو در داروخانه‌ها نظارت جامع بکند تا از احتکار احتمالی در زمینه دارو در داروخانه ها جلوگیری به عمل آید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس وشورای اسلامی تصریح کرد: امکان تخلف داروخانه‌ها در ارائه دارو به مصرف کننده و بیماران وجود دارد و این امر باز می‌گردد به وجدان کاری و احساس مسئولیت داروسازان تا در شرایط فعلی فردی با احتکار مردم را بافشارهای اقتصادی روبه رو نکند.

شهریاری افزود: نباید به عده‌ای سودجو و فرصت طلب اجازه داد در شرایطی که فشارهای اقتصادی برمردم وارد می‌شود، دارو را گران بدست مصرف کننده برسانند، بنابراین الزامی است که نظارت در شرایط کنونی تشدید و جدی تر دنبال شود تا شاهد کاهش تخلفات در زمینه فروش دارو در داروخانه باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه اینکه مردم در زمینه کمبود دارو ها گله مند هستند تصریح کرد: همکاران ما در وزارت بهداشت و درمان اعلام می کنند که هم اکنون مشکلی برای تامین دارو برای بیماران وجود ندارند و این در حالی است که امکان دارد ما در زمینه نسخه‌هایی که پزشکان در ارتباط با بیماران سرطانی تجویزمی‌کنند، بیماران را برای تهیه دارو به داروخانه‌های خاص ارجاع دهیم.

وی ادامه داد: داروهای مورد نیاز شهروندان بر طبق اظهار نظر وزارت بهداشت و درمان در اختیار بیماران به سهولت قرار می‌گیرد و این در حالی است که علی رغم اینکه دشمنان ما می گویند ما از نظر غذا ودارو تحریم را عملیاتی نمی کنیم اما شاهد هستیم در این شرایط، دارو با دشواری در اختیارمان قرار می گیرد.

رییس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس یادآور شد: با احتکار کنندگان و کم فروشان دارو می بایست دستگاههای نظارتی برخورد قاطع کنند زیرا سلامت مردم از هرمسئله ای با اهمیت تراست.

سامانه تلفنی «1490» پاسخگوی سوال های دارویی مردم

سخنگوی سازمان غذا و دارو از مردم خواست تا مشکلات خود در حوزه دسترسی به دارو و داروخانه را با شماره های 1490 و سامانه پاسخگوی 190 در میان بگذارند.

کیانوش جهانپور گفت: این سامانه ها در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی سئوالات مردم در زمینه دارو هستند.
وی یادآور شد: داروخانه‌های شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات نیز در خدمت مردم هستند اما داروخانه‌های دیگر چون خصوصی هستند ممکن است تعطیل باشند بنابراین مردم می توانند سئوالات خود در زمینه دسترسی به دارو را از سامانه ها ، کسب اطلاع کنند.
سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: علاوه بر این مردم می توانند سئوالات خود در زمینه کمبودهای دارویی، داروهای خاص و عوارض دارویی را نیز از 1490 بپرسند.جهانپور تاکید کرد: این سامانه بطور 24 ساعته فعال است.وی اظهار کرد: علاوه بر داروخانه‌های شبانه روزی خصوصی، داروخانه‌های بیمارستان ها نیز در تمام ایام تعطیلات به فعالیت خود ادامه می دهند.
به گفته وی، بیش از 12 هزار داروخانه در سراسر کشور وجود دارد.

مردم میتوانند با استفاده از سامانه اطلاعات دارویی 1490 از مکان‌های معتبر عرضه داروهای کمیاب مطلع شوند. همچنین مردم  می‌توانند ضمن تماس با سامانه 1490 ، پرسش‌ ها و مشکلات خود را در خصوص دارو و عوارض احتمالی آن با ما در میان بگذارند.هم چنین اگر تخلفی از داروخانه ای مشاهئه کردید به مرکز پاسخگویی دارویی 1490 اطلاع دهید تا پیگیری شود

ارسال پیامک از طریق تلفن همراه به سامانه ۱۴۹۰

شما می‌توانید تمام مراحل را از طریق ارسال پیامک به شماره ۱۴۹۰ از طریق تلفن همراه انجام دهید. پیامک را کاملا انگلیسی بنویسید. به مثال زیر دقت کنید:
TEHRAN*٤*PIROXICAM*١٠*CAP
SHIRAZ*PIROXICAM*١٠*CAP

شماره تماس داروخانه‌های ویژه تهران

شما می‌توانید با تماس با این داروخانه‌ها به طور مستقیم و با صرف وقت کمتری از موجودی دارو اطمینان حاصل کنید. برای مثال در مورد داروهای «وارفارین» و «فنی توئین» که اخیرا دچار کمبود شده بود با این داروخانه‌ها تماس گرفتیم و مشخص شد که اکثر داروخانه‌هاي توزيع داروهاي خاص و كمياب دولتي مثل 29فروردين،شهيد كاظمي، سيزده آبان و ... این دو دارو را دارند.

لیست داروخانه های شبانه روزی در شهر تهران:

همچنین می‌توانید با کلیک بر روی منطقه خود از اطلاعات داروخانه های شبانه روزی آن محل آگاهی پیدا کنید. همچنین شما عزیزان می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه اطلاعات نادرست و یا تغییر در مکان این نوع مراکز با ارسال نظر ما را در رساندن هر چه بهتر اطلاعات به دیگر هموطنان یاری رسانید.

منطقه 1 منطقه 2
منطقه 3 منطقه 4
منطقه 5 منطقه 6
منطقه 7 منطقه 8
منطقه 9 منطقه 10
منطقه 11 منطقه 12
منطقه 13 منطقه 14
منطقه 15 منطقه 16
منطقه 17 منطقه 18
منطقه 19 منطقه 20
منطقه 21 منطقه 22

آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 1 تهران


اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 1 تهران (چیذر، اقدسیه، الهیه، تجریش، فرمانیه، ولنجک، نیاوران، کامرانیه، منظریه، درکه، دربند و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 1

1. داروخانه نمونه طالقانی

آدرس: تهران - خیابان دکتر شریعتی - نرسیده به میدان قدس

تلفن: ۲۲۲۳۰۵۸۸ (۰۲۱)

2. داروخانه ترکمان بوترابی (دکتر)

آدرس: تهران - میدان چیذر- میدان امامزاده - پلاک ۷۶ - طبقه اول

تلفن: ۲۲۲۳۳۷۷۴ (۰۲۱)

3. داروخانه درمانگاه (دولتی) سپاه حضرت فاطمه الزهرا (س) (کوثر ۲)

آدرس: تهران - مینی سیتی - اول شهرک شهید محلاتی - بلوار فتح - کوثر ۲

تلفن: ۲۲۴۴۱۹۰۸ - ۲۲۴۴۱۰۹۹ - ۲۲۴۷۱۷۷۳ (۰۲۱)

4. داروخانه شاهسوارانی (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان شریعتی - بین پل رومی و پل صدر - روبروی خیابان میرزاپور (سهیل) - کوچه پارسا - پلاک ۲ - طبقه همکف

تلفن: ۲۲۰۰۰۴۵۳ - ۲۲۰۰۰۰۴۹ (۰۲۱)

5. داروخانه صاحبقرانیه

آدرس: تهران - خیابان پاسداران - پائین‌تر از اقدسیه - روبروی پمپ بنزین صاحبقرانیه - پلاک ۵۵۹

تلفن: ۲۲۸۰۹۳۰۰ - ۲۲۸۰۹۴۰۰ (۰۲۱)

6. داروخانه لشگرک

آدرس: تهران - انتهای اقدسیه - بلوار ارتش - روبروی سه راه ازگل - جنب شهرک دانشگاه - پلاک ۱۸۳ - طبقه همکف

تلفن: ۲۲۴۹۱۸۱۹ (۰۲۱)

7. داروخانه مهرانور (دکتر) (سبای زعفرانیه)

آدرس: تهران - خیابان ولیعصر (عج) - تقاطع زعفرانیه - پلاک ۱۵۳۹- مجتمع تجاری زعفرانیه

تلفن: ۲۲۷۰۲۹۷۵ - ۲۲۷۰۹۹۹۰ (۰۲۱)

8. داروخانه میرعربشاهی (دکتر)

آدرس: تهران - میدان نوبنیاد - خیابان لنگری - خیابان صنایع - بعد از بیمارستان شهید چمران - نبش خیابان گلناز - روبروی بزرگراه صیاد شیرازی شمال - پلاک ۹- طبقه همکف - ضلع شرقی ساختمان

تلفن: ۲۲۹۶۴۸۴۲ (۰۲۱)

9. داروخانه میلاد طهماسیان (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان شهید باهنر - نبش کوچه راد - پلاک ۱۹- طبقه همکف

تلفن: ۲۲۸۱۰۸۳۹ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 2 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 2 تهران (ستارخان، گیشا، صادقیه، شهرک غرب، طرشت، فرحزاد، همایونشهر، سعادت آباد، شهرک مخابرات و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 2

۱. داروخانه هائیده بادامچی

آدرس: تهران - خیابان ستارخان - دوازدهم دریانو - امتداد دوازدهم - خیابان سروش - نرسیده به پاساز مفید - پلاک ۲۲ - ۲۴

تلفن: ۶۶۵۰۵۳۸۴ (۰۲۱)

۲. داروخانه سعید پاس بین

آدرس: تهران - شهرک ژاندارمری - بلوارمرزداران - نبش خیابان سرهنگ اطاعتی - ساختمان شایان - شماره ۵۰ - طبقه همکف

تلفن: ۸۸۲۵۴۷۷۶ (۰۲۱)

۳. داروخانه پریسا خدابنده

آدرس: تهران - انتهای بزرگراه نیایش - بلوار کوهسار - روبروی برج‌های مسکونی شرکت نفت (OPG) - نبش خیابان طبیعت - پلاک ۲- واحد تجاری

تلفن: ۷ - ۴۴۳۵۲۹۱۶ (۰۲۱)

۴. داروخانه علی اکبر اتحادیه

آدرس: تهران - بلوار اشرفی اصفهانی - خیابان رسالت غربی - تقاطع اباذر- نبش کوچه مریم - ساختمان ۹ - پلاک ۲

تلفن: ۴۴۰۶۱۸۱۵ - ۴۴۰۹۴۸۰۰ (۰۲۱)

۵. داروخانه رضا شیرین زاده دستگیری

آدرس: تهران - خیابان جلال آل احمد - روبروی بانک کشاورزی - شماره ۹۳

تلفن: ۸۸۲۸۶۵۸۱ - ۸۸۲۸۳۷۸۲ (۰۲۱)

۶. داروخانه مظاهری

آدرس: تهران - خیابان ستارخان - روبروی برق آلستوم - شماره ۷۴۲

تلفن: ۴۴۲۱۸۶۱۰ (۰۲۱)

۷. داروخانه بدرالزمان طبائیان

آدرس: تهران - بزرگراه شهید چمران - پل مدیریت - چهارراه مسجد قدس - پلاک ۸۵ - طبقه همکف

تلفن: ۸ - ۸۸۶۹۱۳۰۷ (۰۲۱)

۸. داروخانه بهزاد محمودیه چم پیری

آدرس: تهران - سعادت آباد - خیابان سرو شرقی - خیابان فرهنگ - نرسیده به میدان فرهنگ - بیمارستان پارسیان - طبقه همکف ساختمان کلینیک

تلفن: ۲۲۳۶۳۳۱۵ - ۲۲۳۷۶۳۶۵ (۰۲۱)

۹. داروخانه ژوبین مشوق

آدرس: تهران - سعادت آباد - میدان سرو - خیابان پاک‌نژاد شمالی – ابتدای بلوار پیام - داخل درمانگاه شبانه‌روزی ساج - طبقه همکف

تلفن: ۲۲۱۱۳۳۱۶ (۰۲۱)

۱۰. داروخانه هررود هاشمی

آدرس: تهران- خیابان آزادی - خیابان بهبودی - بالاتر از چهارراه نصرت و ملک - درمانگاه عمار

تلفن: ۶۶۵۰۶۸۹۴ (۰۲۱)

۱۱. داروخانه فرهاد خدائی (دکتر)

آدرس: تهران - میدان صنعت - خیابان فلامک شمالی - نبش خیابان هفدهم - پلاک ۱۲

تلفن: ۸۸۴۴۹۸۹۷ (۰۲۱)


 آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 3 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 3 تهران (جردن، قلهک، پاسداران، سید خندان، ونک، ظفر، میرداماد، دولت، احتشامیه، کاووسیه، امانیه و...) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 3

۱. داروخانه انتخابی (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان دولت - نبش جنوب غربی بلوار کاوه - پلاک ۳۳۴ - طبقه اول - واحد شرقی

تلفن: ۲۲۵۹۲۲۶۳ (۰۲۱)

۲. داروخانه آرامش

آدرس: تهران - خیابان ولیعصر (عج) - چهارراه پارک وی - ضلع جنوب شرقی چهارراه - پلاک ۱

تلفن: ۲۲۰۱۲۱۴۴ (۰۲۱)

۳. داروخانه آفریقا

آدرس: تهران - انتهای خیابان آفریقا - نرسیده به تقاطع مدرس - نبش کوچه مروارید - داخل درمانگاه ابن ‏سینا - پلاک ۲ - طبقه همکف

تلفن: ۲۲۰۱۰۴۵۲ - ۲۲۰۴۱۴۱۴ (۰۲۱)

۴. داروخانه تابش

آدرس: تهران - خیابان دولت - نرسیده به چهارراه پاسداران - نبش کوچه نوباوه - پلاک ۳ - واحد ۳

تلفن: ۱۱ - ۲۲۵۷۶۰۱۰ (۰۲۱)

۵. داروخانه تورج محبی (دکتر)

آدرس: تهران - میدان ونک - ابتدای خیابان ملاصدرا - بعد از خیابان شاد- روبروی ساختمان سازمان بورس - پلاک ۱۲

تلفن: ۸۸۷۷۳۲۰۱ - ۸۸۷۷۴۲۶۰ (۰۲۱)

۶. داروخانه حقیقت فرد (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان دکتر شریعتی - بالاتر از پل سید خندان - نبش کوچه هشیار - پلاک ۱

تلفن: ۲۲۸۶۷۹۵۱ (۰۲۱)

۷. داروخانه قلهک

آدرس: تهران - خیابان شریعتی - دو راهی قلهک - پلاک ۱۴۴۲ و ۱۴۴۴

تلفن: ۲۲۲۶۳۱۰۲ (۰۲۱)

۸. داروخانه مریم زمانی (دکتر) (یاسان)

آدرس: تهران - خیابان شریعتی - بعد از حسینیه ارشاد - نرسیده به میرداماد

تلفن: ۲۲۲۷۲۱۵۷ (۰۲۱)

 


 آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 4 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 4 تهران (تهرانپارس، حکیمیه، مجیدیه، علم و صنعت، فرجام، لویزان، مهران، نارمک، هروی، هنگام، شمیران نو و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 4

۱. داروخانه بیمارستان جامع بانوان آرش

آدرس: تهران - فرجام - خیابان باغدارنیا - نبش کوچه ۱/۱۶۰ غربی

تلفن: ۷۷۸۸۷۷۳۵ (۰۲۱)

۲. داروخانه امید

آدرس: تهران - بزرگراه رسالت - خیابان استاد حسن بنا - میدان ملت - پلاک ۷۳

تلفن: ۲۲۵۱۴۱۳۳ (۰۲۱)

۳. داروخانه آقاسیان (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان پاسداران - میدان هروی - خیابان وفامنش شمالی - تقاطع خیابان مکران شمالی - جنب بانک اقتصاد نوین - پلاک ۸

تلفن: ۱ - ۲۲۹۸۱۵۵۰ (۰۲۱)

۴. داروخانه بابک شمالی (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان پاسداران - نبش بوستان هفتم - پلاک ۲۶۹

تلفن: ۴۶ - ۲۲۵۸۸۵۴۵ (۰۲۱)

۵. داروخانه بزرگ الغدیر (گنجی زاده)

آدرس: تهران - میدان رسالت - خیابان هنگام - میدان الغدیر

تلفن: ۸ - ۷۷۲۰۴۲۵۷ (۰۲۱)

۶. داروخانه تک پاسداران

آدرس: تهران - خیابان پاسداران - خیابان بوستان دوم (خیابان شهید اخوان) - کوچه موحد ۲ - پلاک ۵ - طبقه همکف

تلفن: ۲۲۸۴۸۹۷۶ - ۲۲۸۵۳۵۱۵ (۰۲۱)

۷. داروخانه حکیم شرق

آدرس: تهران - تهرانپارس - شهرک حکیمیه - ابتدای بلوار بهار- بعد از پمپ بنزین - روبروی دارالشفا الزهرا (س)

تلفن: ۷۷۳۱۶۳۰۶ (۰۲۱)

۸. داروخانه زهدی (دکتر)

آدرس: تهران - رسالت - خیابان فرجام - نرسیده به خیابان سراج - پلاک ۴۶۰ - طبقه همکف

تلفن: ۷۷۱۹۶۹۰۴ - ۷۷۲۴۳۹۲۱ - ۷۷۴۹۸۸۳۳ (۰۲۱)

۹. داروخانه ژابیز

آدرس: تهران - قنات کوثر - خیابان استاد مطهری - نبش کوچه چهارم شرقی - پلاک ۵۳

تلفن: ۷۷۳۶۳۴۵۱ - ۷۷۳۶۳۸۷۴ (۰۲۱)

۱۰. داروخانه سرسبز

آدرس: تهران - بزرگراه رسالت - بین چهارراه دردشت و سرسبز - پلاک ۵۹۳

تلفن: ۷۷۴۵۷۲۵۴ (۰۲۱)

۱۱. داروخانه شهید فلاحی

آدرس: تهران - اتوبان شهید بابایی - بعد از بزرگراه امام علی (ع) - ابتدای بلوار نیروی زمینی - داخل درمانگاه شهید فلاحی

تلفن: ۲۲۹۴۰۵۶۰ – ۲۲۹۴۳۲۷۷ (۰۲۱)

۱۲. داروخانه عرفان شرق

آدرس: تهران - تهرانپارس - خیابان جشنواره - خیابان امین - ۲۰ متری ولیعصر (عج) - پلاک ۱۱

تلفن: ۷۷۳۴۴۹۷۹ - ۷۷۳۳۰۶۴۳ (۰۲۱)

۱۳. داروخانه علائی نیا (دکتر)

آدرس: تهران - فلکه چهارم تهرانپارس - اول وفادار شرقی - پلاک ۱۰۹۸

تلفن: ۷۷۳۸۲۵۷۳ - ۷۷۳۸۵۰۷۸ (۰۲۱)

۱۴. داروخانه کریمی زاده (دکتر)

آدرس: تهران - بزرگراه رسالت - چهارراه مجیدیه - ساختمان پزشکان - پلاک ۱۹۰

تلفن: ۲۲۵۱۴۵۶۶ - ۲۲۵۱۲۳۷۷ (۰۲۱)

۱۵. داروخانه نگین (دکتر)

آدرس: تهران - بزرگراه رسالت - نرسیده به میدان رسالت - پلاک ۹۷۵

تلفن: ۲۲۵۱۷۷۹۸ (۰۲۱)

۱۶. داروخانه وثوقی (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان خواجه عبداله انصاری - نرسیده به شهید عراقی - پلاک ۳۸

تلفن: ۲۲۸۸۴۴۷۰ - ۲۲۸۶۶۴۹۹ (۰۲۱)

۱۷. داروخانه ولیعصر (عج)

آدرس: تهران - تهرانپارس - نرسیده به فلکه دوم - مابین خیابان ۱۶۲ و ۱۶۰ غربی - شماره ۱۱۲

تلفن: ۷۷۸۶۱۵۵۱ (۰۲۱)


  آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 5 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 5 تهران (شهرک اکباتان، پونک، جنت آباد، حصارک، شهرک آپادانا، شهران، آریا شهر، شهرک کوهسار، شهرک نفت، کوی ارم و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 5

۱. داروخانه سعید ادیب هاشمی

آدرس: تهران - انتهای بلوار اشرفی اصفهانی - خیابان سیمون بولیوار - خیابان شهید فکوری - پلاک ۳۹ - طبقه همکف - واحد ۲

تلفن: ۴۴۸۰۰۰۴۰ (۰۲۱)

۲. داروخانه آزاده سالم

آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای بزرگراه آیت الله کاشانی - درمانگاه ابن سینا - شماره ۲

تلفن: ۴۴۰۷۱۶۹۴ (۰۲۱)

۳. داروخانه اکبر امیری قشلاقچایی

آدرس: تهران - خیابان آیت الله کاشانی - بعد از کوی شاهین - بن بست اول - پلاک ۲۳۱ - طبقه اول

تلفن: ۴۴۰۹۶۲۶۸ - ۴۴۰۲۲۲۶۸ (۰۲۱)

۴. داروخانه منوچهر سعیدزاده

آدرس: تهران - پونک - بلوار شهید بابایی - روبروی خدمات خودروئی غرب - شماره ۱۷

تلفن: ۴۴۴۰۵۸۰۴ - ۴۴۴۶۱۴۹۷ (۰۲۱)

۵. داروخانه محمد‏رضا خانی

آدرس: تهران - بالاتر از فلکه سوم شهران - ساختمان محمد - پلاک ۸۵ - واحد شماره ۳۹ همکف

تلفن: ۴۴۳۳۲۳۲۹ - ۴۴۳۲۷۸۶۲ (۰۲۱)

۶. داروخانه رجب زاده

آدرس: تهران - خیابان اشرفی اصفهانی – بالاتر از میدان پونک - جنب درمانگاه پیامبر

تلفن: ۴۴۴۵۴۵۰۰ (۰۲۱)

۷. داروخانه فاطمه سلطانزاده

آدرس: تهران - جنت آباد - نرسیده به ایرانپارس - نبش کوچه نسترن ۲ - درمانگاه شبانه‏روزی جنت‏‌آباد

تلفن: ۴۴۴۱۰۴۰۸ (۰۲۱)

۸. داروخانه ماهان صهبایی حداد قوی

آدرس: تهران - بلوار آیت الله کاشانی - بین خیابان عقیل و خیابان باصفا - مجتمع البرز - شماره ۶

تلفن: ۴۴۰۸۸۸۳۰ (۰۲۱)

۹. داروخانه فاطمی اردستانی

آدرس: تهران - جنت آباد شمالی – بالاتر از ایرانپارس – گلزار شرقی

تلفن: ۴۴۸۳۴۹۳۳ (۰۲۱)

۱۰. داروخانه داود فلاح زاده

آدرس: تهران - شهرک اکباتان - بلواراصلی - نبش کوچه تیرداد - ساختمان نگین - طبقه همکف - شماره ۷

تلفن: ۴۴۶۳۳۱۶۹ - ۴۴۶۵۳۴۹۸ (۰۲۱)

۱۱. داروخانه مهرنوش قنبری زاده

آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - بلوار آیت الله کاشانی - خیابان اباذر شمالی - پلاک ۲ (۱۴۸ سابق) ساختمان پاسارگاد - طبقه همکف مغازه تجاری

تلفن: ۴۴۰۳۴۵۱۰ (۰۲۱)

۱۲. داروخانه بینش مروستی

آدرس: تهران - بلوار آیت الله کاشانی - میدان نور - ستاری شمالی - نبش کوچه شهید محمود رجبی

تلفن: ۴۴۴۶۴۴۲۵ (۰۲۱)

۱۳. داروخانه طیبه احمدیان راد

آدرس: تهران - خیابان ستاری - بلوار فردوس غرب - نرسیده به خیابان ورزی - روبروی درمانگاه کیمیاگر- پلاک ۴۱۵- طبقه اول

تلفن: ۴۴۱۳۵۰۲۷ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 6 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 6 تهران (فاطمی، آرژانتین، امیرآباد، ایرانشهر، پارک لاله، جمالزاده، شریعتی، دانشگاه تهران، عباس آباد، میدان ولیعصر و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 6


۱. داروخانه ۱۳ آبان

آدرس: تهران - خیابان کریمخان - نبش خرمند شمالی

تلفن: ۸۸۸۴۹۰۱۱ (۰۲۱)

۲. داروخانه بیمارستان امام خمینی (ره)

آدرس: تهران - انتهای بلوار کشاورز

تلفن: ۶۱۱۹۲۶۵۰ (۰۲۱)

۳. داروخانه بیمارستان دکتر شریعتی

آدرس: تهران - خیابان کارگر شمالی - روبروی دانشکده اقتصاد

تلفن: ۸۸۲۲۰۰۱۸ (۰۲۱)

۴. داروخانه بیمارستان مرکز طبی کودکان

آدرس: تهران - انتهای بلوار کشاورز - خیابان دکتر محمدقریب

تلفن: ۶۶۹۲۹۹۰۵ (۰۲۱)

۵. داروخانه بیمارستان مرکز قلب تهران

آدرس: تهران - خیابان کارگر شمالی - نبش بزرگراه جلال آل احمد

تلفن: ۳۳۰۴۰۱۲۳۳ (۰۲۱)

۶. داروخانه بیمارستان جامع زنان محب یاس

آدرس: تهران - خیابان کریمخان زند - خیابان استاد نجات الهی شمالی

تلفن: ۸۸۹۱۵۹۵۹ (۰۲۱)

۷. داروخانه بیمارستان، ولی عصر (عج)

آدرس: تهران - انتهای بلوار کشاورز

تلفن: ۶۱۱۹۲۳۳۵ (۰۲۱)

۸. داروخانه محمود طاهری

آدرس: تهران - خیابان یوسف آباد - پلاک ۴۳۲ - ساختمان پزشکان ماهان

تلفن: ۸۸۰۵۲۷۹۶ (۰۲۱)

۹. داروخانه الهه غلام شیرازی

آدرس: تهران - خیابان شهید بهشتی - بعد از خیابان شهید سرافراز - پلاک ۳۸۲

تلفن: ۷ - ۸۸۵۰۶۵۱۶ (۰۲۱)

۱۰. داروخانه اسماعیل حاجی زاده امزاجردی

آدرس: تهران - خیابان وصال - جمالزاده شمالی - نبش بن بست صالحی - پلاک ۴۹۸

تلفن: ۶۶۹۳۷۱۵۹ - ۶۶۹۲۷۵۴۴ (۰۲۱)

۱۱. داروخانه محسن منظوری

آدرس: تهران - خیابان دکتر فاطمی - ضلع جنوب غربی میدان جهاد

تلفن: ۸۸۹۶۹۶۶۹ (۰۲۱)

۱۲. داروخانه مغیثی

آدرس: تهران - خیابان کارگر شمالی - خیابان ابوالفضل خسروی - شماره ۱۶

تلفن: ۸۸۶۳۹۰۷۶ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 7 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 7 تهران ( امجدیه، حشمتیه، سبلان، قصر، کاج، کریم خان، مطهری، نامجو، نظام آباد، اندیشه، بهجت آباد و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 7


۱. داروخانه شیرزادی فولادی (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان شریعتی - پایین‌تر از خیابان بهار شیراز - بین خیابان میثاق ۲ و ۳ - پلاک ۲۵۲ - طبقه همکف

تلفن: ۷۷۶۴۷۳۳۴ (۰۲۱)

۲. داروخانه فارس (دکتر دری)

آدرس: تهران - خیابان آیت الله مدنی - پایین‌تر از خیابان سبلان - کوچه شهید علی نظری - پلاک ۶

تلفن: ۷۷۵۶۸۱۳۱ (۰۲۱)

۳. داروخانه مطهر

آدرس: تهران - انتهای خیابان مطهری - نرسیده به تقاطع شریعتی

تلفن: ۸۸۴۰۲۱۶۸ (۰۲۱)

۴. داروخانه واعظ زاده اسدی (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان شهید نامجو - میدان شهید نامجو - پلاک ۱۸

تلفن: ۷۷۵۸۰۱۲۲ (۰۲۱)

 


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 8 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 8 تهران (تهرانپارس، دردشت، فدک، نارمک، وحیدیه، مجیدیه، زرکش و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 8


۱. داروخانه درمانگاه خصوصی نارمک

آدرس: تهران - نارمک - خیابان شهید ثانی (۴۶ متری غربی) - ابتدای میدان ۵۸

تلفن: ۷۷۹۱۰۳۵۷ (۰۲۱)

۲. داروخانه دماوند

آدرس: تهران - خیابان دماوند - نرسیده به ترمینال شرق - پلاک ۱۳۹۰

تلفن: ۷۷۷۰۲۲۹۷ (۰۲۱)

۳. داروخانه سها

آدرس: تهران - نارمک - خیابان شهید آیت - خیابان شهید ثانی - پلاک ۱۴۶

تلفن: ۷۷۹۱۷۸۶۷ - ۷۷۹۲۴۴۶۳ (۰۲۱)

۴. داروخانه علی عظیمی زاده (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان گلبرگ شرقی - بالاتر از چهارراه دردشت - پلاک ۱۹۶

تلفن: ۷۷۹۱۱۱۳۸ (۰۲۱)

۵. داروخانه نازنین قربانی (دکتر)

آدرس: تهران - میدان رسالت - ضلع جنوب شرقی میدان - نبش هشت متری اول - پلاک ۹

تلفن: ۷۷۸۰۸۶۸۹ - ۷۷۲۴۳۱۳۹ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 9 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 9 تهران (استاد معین، شمشیری، فرودگاه، مهرآباد، امامزاده عبدالله و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 9


۱. داروخانه شهروز صارمی

آدرس: تهران - مهرآباد جنوبی - ۲۰ متری شمشیری - شماره ۲۷۵ - روبروی پارک

تلفن: ۶۶۶۵۱۸۱۸ - ۶۶۶۵۱۸۱۹ (۰۲۱)

۲. داروخانه مجید صدیقیان – مینا محبوبی - داود طهماسبی

آدرس: تهران - سه راه آذری - ابتدای جاده ساوه - جنب درمانگاه مشیری - جزء پلاک ثبتی ۷۶۸۷ فرعی از یک اصلی - بخش ۲

تلفن: ۶۶۶۹۵۴۱۴ (۰۲۱)

۳. داروخانه یدالله نادری آبادی

آدرس: تهران - خیابان آزادی - خیابان استاد معین - داخل کوچه فردوس - پلاک ۱۰

تلفن: ۶۶۰۰۲۱۹۲ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 10 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 10 تهران (بریانک، جیحون، دامپزشکی، رودکی، کمیل، هاشمی، هفت چنار و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 10


۱. داروخانه آرین

آدرس: تهران - خیابان قزوین - خیابان ۱۶ متری امیری - خیابان گلستانی (نوری) - بعد از تقاطع تیموری - پلاک ۳۲۱

تلفن: ۵۵۷۰۵۷۱۷ (۰۲۱)

۲. داروخانه آزادی

آدرس: تهران - خیابان آزادی - مقابل سازمان تامین اجتماعی - پلاک ۲۹۴

تلفن: ۶۶۸۶۰۶۰۵ - ۶۶۸۷۴۳۸۰ (۰۲۱)

۳. داروخانه دکتر شاهقلی

آدرس: تهران - خیابان امام خمینی - بین نواب و رودکی - پلاک ۴۶۳

تلفن: ۶۶۳۷۸۶۷۳ (۰۲۱)

۴. داروخانه دکتر معصومه اشراقی

آدرس: تهران - خیابان آزادی - خیابان شهیدان - زیر درمانگاه شبانه روزی یادگار

تلفن: ۶۶۰۵۳۸۱۲ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 11 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 11 تهران (امیریه، آگاهی، جمالزاده، جمهوری، انقلاب، راه آهن، عباسی، میدان حر، منیریه، هلال احمر، مخصوص و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 11

۱. داروخانه ۲۹ فروردین

آدرس: تهران - میدان حر- جنب آمادگاه - بهداری ۵۰۱ تهران

تلفن: ۶۶۴۰۰۰۷۳ - ۶۶۴۰۱۰۱۶ (۰۲۱)

۲. داروخانه جمهوری

آدرس: تهران - خیابان جمهوری - تقاطع اسکندری - پلاک ۱۵۷۶

تلفن: ۶۶۹۰۹۴۹۰ (۰۲۱)

۳. داروخانه داخلی بیمارستان باهر

آدرس: تهران - خیابان جمهوری - خیابان شیخ هادی داروخانه داخلی بیمارستان باهر - پلاک ۱۸۸

تلفن: ۶۶۴۱۴۰۴۷ داخلی ۱۳۵

۴. داروخانه دکتر محمد مولائی

آدرس: تهران - بزرگراه نواب - خیابان امام خمینی - خیابان کارون - تقاطع کارون و هاشمی - پلاک ۵۵۱

تلفن: ۶۶۸۳۴۷۰۷ (۰۲۱)

۵. داروخانه دکتر مشهوری

آدرس: تهران - میدان انقلاب - خیابان کارگر جنوبی - کوچه شهید مهدی زاده - روبروی نیروی انتظامی - پلاک ۳

تلفن: ۶۶۵۶۸۰۶۸ (۰۲۱)

۶. داروخانه شلمچه

آدرس: تهران - خیابان هلال احمر - نبش خیابان انبار نفت - پلاک ۲۵۴

تلفن: ۸ - ۵۵۶۵۲۰۰۶ (۰۲۱)

۷. داروخانه بیمارستان بهارلو

آدرس: تهران - میدان راه آهن - خیابان بهداری

تلفن: ۵۵۶۵۰۴۰۶ (۰۲۱)

۸. داروخانه بیمارستان فارابی

آدرس: تهران - خیابان کارگرجنوبی - میدان قزوین

تلفن: ۵۵۴۱۳۷۱۲ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 12 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 12 تهران (بهارستان، آبشار، تختی، دروازه شمیران، سنگلچ، فردوسی، قیام، کوثر و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 12


۱. داروخانه شهید عابدینی

آدرس: تهران - خیابان بهارستان - جنب بیمارستان طرفه

تلفن: ۷۷۶۵۵۹۸۲ - ۷۷۵۲۲۵۶۲ (۰۲۱)

۲. داروخانه بیمارستان امیراعلم

آدرس: تهران - خیابان سعدی شمالی

تلفن: ۶۶۷۰۳۱۰۹ (۰۲۱)

۳. داروخانه بیمارستان سینا

آدرس: تهران - خیابان امام خمینی - نرسیده به میدان حسن آباد

تلفن: ۶۶۳۴۸۵۳۴ - ۶۶۳۴۴۸۵۰۰ (۰۲۱)

۴. داروخانه اخوان- فیض‌‏نیا (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان ری - ابتدای اتوبان شهید محلاتی - پلاک ۹۰ - طبقه اول

تلفن: ۳۳۱۲۸۰۸۰ - ۳۳۱۲۰۱۸۸ (۰۲۱)

۵. داروخانه باشتنی (دکتر)

آدرس: تهران - میدان شهدا - خیابان ۱۷ شهریور- نبش خیابان شهید اسماعیل کابلی - روبروی بانک ملی ایران و دفتر پستی شهدا - پلاک ۱۳۳۸

تلفن: ۳۳۵۵۶۵۰۸ - ۳۳۱۲۸۷۸۹ (۰۲۱)

۶. داروخانه رامین

آدرس: تهران - میدان فردوسی - ضلع جنوب شرقی میدان- پلاک ۸۰۴

تلفن: ۶۶۷۰۵۳۰۱ - ۶۶۷۳۸۰۸۰ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 13 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 13 تهران (تهران نو، آشتیانی، امامت، پیروزی، شورا، نیروی هوایی، صفا، اشراقی، حافظیه و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 13


۱. داروخانه بوعلی

آدرس: تهران نو - خیابان دماوند - نرسیده به میدان امام حسین (ع)

تلفن: ۳۳۳۳۶۰۴۶ (۰۲۱)

۲. داروخانه داخلی درمانگاه (دولتی) سپاه حضرت ابوالفضل (ع)

آدرس: تهران - خیابان ۳۰ متری نیروی هوایی - ایستگاه مدرسه شهید بهشتی - جنب خیابان ۶/۳۹

تلفن: ۲ - ۷۷۴۲۵۵۶۱ (۰۲۱)

۳. داروخانه کوخابی (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان دماوند - نرسیده به خیابان امامت - خیابان شهید حاتمی - پلاک ۲۲ - داخل کلینیک شهرداری منطقه ۱۳

تلفن: ۷۷۴۷۴۶۶۵ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 14 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 14 تهران (پیروزی، آهنگ، ابوذر، سلیمانیه، جوادیه، تاکسیرانی، خاوران، دولاب، شاهین، شکوفه، بروجردی، چهارصد دستگاه و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 14

۱. داروخانه ابیانه

آدرس: تهران - خیابان پیروزی - خیابان نبرد - نبش چهارراه نبی اکرم (ص) - نبش خیابان ائمه اطهار (ع) - پلاک ۴۲۷

تلفن: ۳۳۱۷۸۳۰۷ - ۳۳۰۹۴۳۴۱ (۰۲۱)

۲. داروخانه اطمینان

آدرس: تهران - خیابان پیروزی - روبروی خیابان سوم نیروی هوایی - پلاک ۱۸۲

تلفن: ۷۷۴۳۴۱۵۹ (۰۲۱)

۳. داروخانه داخلی درمانگاه (دولتی) سپاه حضرت فاطمه الزهرا (س)

آدرس: تهران - خیابان پیروزی - بلوار ابوذر - نبش پل پنجم - درمانگاه حضرت فاطمه الزهرا (س)

تلفن: ۳۳۵۶۲۳۱۶ - ۳۳۱۵۷۸۷۸ - ۳۳۸۰۰۴۸۰ (۰۲۱)

۴. داروخانه شرق تهران

آدرس: تهران - خیابان پیروزی - خیابان شیخ الرئیس - ۴۰۰ دستگاه - پلاک ۲۳ و ۲۵

تلفن: ۳۳۳۰۸۷۷۷ (۰۲۱)

۵. داروخانه طهمورث

آدرس: تهران - اتوبان آهنگ - خیابان مخبر جنوبی - چهارراه عارف شمالی - پلاک ۱۹۴

تلفن: ۳۳۰۲۶۴۷۱ - ۳۳۰۲۶۴۵۲ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 15 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 15 تهران (افسریه، اتابک، طیب، کیانشهر، مسعودیه، مشیریه، مظاهری، سیزده آبان، بروجردی و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 15

۱. داروخانه دکتر بازرگانی

آدرس: تهران - کیانشهر - خیابان کیخسرو - طبقه همکف - درمانگاه شبانه روزی امین

تلفن: ۳۳۸۸۳۱۶۴ (۰۲۱)

۲. داروخانه سوگند

آدرس: تهران - شهرک کاروان - ۲۰ متری امام سجاد

تلفن: ۳۳۸۶۰۵۲۱ (۰۲۱)

۳. داروخانه مشیریه

آدرس: سه راه افسریه - خیابان خاوران - میدان آقانور - سی متری صالحی - نبش کوچه چهارم غربی - پلاک ۱۲۳

تلفن: ۳۳۸۶۳۹۲۸ (۰۲۱)

۴. داروخانه خلیلیان (دکتر)

آدرس: تهران - اتوبان افسریه - ۲۰ متری افسریه - ۱۵ متری دوم جنوبی - بین خیابان ۹ و ۱۰ - پلاک ۱۵۱

تلفن: ۳۳۶۴۵۰۴۵ (۰۲۱)

۵. داروخانه داخلی درمانگاه (دولتی) سپاه خاتم الانبیا

آدرس: تهران - خیابان هفده شهریور - نرسیده به میدان خراسان - مقابل خیابان جهان پناه - درمانگاه خاتم الانبیا

تلفن: ۱ - ۳۳۱۳۲۶۷۰ (۰۲۱)

۶. داروخانه شیوا شهبازی (دکتر)

آدرس: تهران - اتوبان افسریه - ۲۰ متری افسریه - ۱۵ متری اول - نبش خیابان ۲۵ - پلاک ۳۹۹

تلفن: ۳۳۱۵۲۸۱۶ - ۳۳۸۰۲۴۰۰ (۰۲۱)

۷. داروخانه علیزاده ثانی (دکتر)

آدرس: تهران - خیابان پیروزی - بلوار ابوذر - بین پل چهارم و پنجم - جنب کلینیک مهرگان - پلاک ۴۳۰

تلفن: ۳۳۱۵۲۹۷۸ (۰۲۱)

۸. داروخانه محسن امیری (دکتر)

آدرس: تهران - افسریه - شهرک مسعودیه - تقاطع خیابان ابومسلم و خیابان کلهر- پلاک ۱۲۴

تلفن: ۳۳۴۵۴۲۰۰ – ۳۳۴۵۴۱۰۰ (۰۲۱)

۹. داروخانه مهرگان جنوب

آدرس: تهران - میدان خراسان - خیابان طیب - نبش کوچه شهید رحمانی - پلاک ۲

تلفن: ۳۳۷۲۷۰۴۰ (۰۲۱)

۱۰. داروخانه وحیدیه

آدرس: تهران - بزرگراه امام علی (ع) جنوب - بعد از پل خاوران - خروجی ذوالفقاری (اتابک سابق) - خیابان شهید نیکبخت - خیابان شهید ناصری (نفیس سابق) - پلاک ۳۰۹

تلفن: ۳۳۷۰۹۱۲۰ (۰۲۱)

 


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 16 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 16 تهران (تختی، خزانه، نازی آباد، یاخچی آباد، شهرک بعثت، علی آباد، باغ آذری و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 16


۱. داروخانه امید نو

آدرس: تهران - خیابان جوادیه - خیابان سکوی نظامی - بین ۲۰ متری اول و ۱۰ متری دوم

تلفن: ۵۵۶۶۴۴۴۵ (۰۲۱)

۲. داروخانه دکتر بابائیان

آدرس: تهران - خیابان جوادیه - چهار راه صالح نیا - -پلاک ۱۰۰ و ۱۰۲

تلفن: ۵۵۶۵۳۶۲۴ - ۵۵۶۶۶۶۴۴ (۰۲۱)

۳. داروخانه دکتر حمید کنگری

آدرس: تهران - خیابان شهید رجایی - میدان بهشت - بلوار ابریشم - بلوار شهید دستواره - نرسیده به ۲۴ متری - نبش کوچه ایمانی - پلاک ۹۹

تلفن: ۵۵۱۸۰۳۳۳ (۰۲۱)

۴. داروخانه رفاه

آدرس: تهران - چهارراه مختاری - پلاک ثبتی ۱ الی ۶ فرعی - پلاک ۳۳۰۹ و ۳۳۱۰

تلفن: ۵۵۳۶۶۰۵۷ - ۵۵۳۸۹۹۲۳ (۰۲۱)

۵. داروخانه گنجینه

آدرس: تهران - خزانه بخارایی - بین فلکه اول دوم - پلاک ۱۶۲۳ و ۱۴۷۳۰

تلفن: ۵۵۰۶۰۴۸۶ (۰۲۱)

۶. داروخانه نازی آباد

آدرس: تهران - خیابان شهید رجایی - بعد از چهار راه بعثت - جنب شهرداری منطقه ۱۶

تلفن: ۵۵۰۶۷۵۱۵ (۰۲۱)

۷. داروخانه بیمارستان امیرالمومنین (ع)

آدرس: تهران - انتهای خیابان نازی آباد - انتهای خیابان شهید شیرمحمدی

تلفن: ۵۵۳۴۶۱۶۱ (۰۲۱)

 


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 17 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 17 تهران (ابوذر، باغ خزانه، زمزم، فلاح، گلچین، آذری، زهتابی، مقدم و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 17


۱. داروخانه ایثار

آدرس: تهران - میدان قزوین - دوراه قپان

تلفن: ۵۵۷۰۳۴۷۰ (۰۲۱)

۲. داروخانه شفق

آدرس: تهران - خیابان ابوذر - خیابان سجاد جنوبی - خیابان عسگری - پلاک ۲۶ و ۲۸

تلفن: ۵۵۷۰۰۶۳۳ (۰۲۱)

۳. داروخانه مرکزی ابوذر

آدرس: ۲۰ متری ابوذر - مقابل بانک ملی - پلاک ۵۱۵

تلفن: ۵۵۷۰۲۹۷۴ (۰۲۱)

۴. داروخانه بیمارستان ضیائیان

آدرس: تهران - میدان ابوذر - ۲۰ متری ابوذر - روبروی شهرداری منطقه ۱۷

تلفن: ۵۵۷۲۵۲۱۶ (۰۲۱)

 


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 18 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 18 تهران (یافت آباد، شاد آباد، شهرک امام خمینی، بهداشت، خلیج فارس، شهید رجایی، شهرک ولیعصر، 17 شهریور و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 18


۱. داروخانه محمدامین مسرورپور

آدرس: تهران - یافت آباد - بلوار الغدیر جنوبی - میدان الغدیر - پلاک ۳۵

تلفن: ۶۶۲۳۵۹۲۵ (۰۲۱)

۲. داروخانه ترانه شهبازی

آدرس: تهران - شهرک ولی عصر (عج) - ۲۰ متری حیدری جنوبی - ۲۰ متری وحدت - پلاک ۱۰

تلفن: ۶۶۲۳۷۵۳۶ - ۶۶۲۹۶۱۶۱ (۰۲۱)

۳. داروخانه محمدرضا کشاورز سیاه افشاری

آدرس: تهران - خیابان شاد آباد - خیابان ۱۷ شهریور - بین ۱۵ متری اول و دوم - جنب درمانگاه تخصصی شادآباد

تلفن: ۶۶۸۲۴۶۷۵ (۰۲۱)

۴. داروخانه مهدی حاج محمدی حسین آبادی

آدرس: تهران - یافت آباد - ابتدای بلوارمعلم - شماره ۳ (کلینیک امیرکبیر)

تلفن: ۶۶۶۰۴۶۵۲ (۰۲۱)

 


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 19 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 19 تهران (اسماعیل آباد، بوستان ولایت، خانی آباد، بهمنیار، شریعتی، دولتخواه، شکوفه، شهرک رسالت، شهید کاظمی، نعمت آباد، اسفندیاری و بستان و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 19


۱. داروخانه دکتر بیابانکی

آدرس: خانی آباد - سه راه شریعتی - خیابان شهید صمدی - سر نبش ۱۶ متری یعقوبی

تلفن: ۵۵۰۰۳۴۵۵ – ۵۵۰۱۷۹۱۳ (۰۲۱)

۲. داروخانه دکتر هاشمی یاری

آدرس: عبدل آباد - بلوار شکوفه - بین کوچه‌های احسانی واحد - ساختمان پزشکان شفا - پلاک ۷

تلفن: ۵۵۸۴۴۶۴۶ (۰۲۱)

۳. داروخانه شباهنگ

آدرس: تهران - سه راه نعمت آباد - خیابان طالقانی - پلاک ۱۷۶

تلفن: ۵۵۸۲۱۰۲۶ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 20 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 20 تهران (13 آبان، ابن بابویه، اقدسیه، جوانمرد قصاب، حمزه آباد، دولت آباد، دیلمان، شهید بهشتی، عباس آباد، هاشم آباد و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 20


۱. داروخانه دکتر اعلائی بیرامی

آدرس: شهرری - روستای فیروز آباد - جنب بانک تجارت - خیابان شهید زارعی - پلاک ۲۲

تلفن: ۳۶۶۸۴۱۰۷ (۰۲۱)

۲. داروخانه دکتر بهروزی

آدرس: میدان شهر ری - ابتدای خیابان روشن - پلاک ۱۴

تلفن: ۵۵۹۰۰۴۰۳ - ۵۵۹۰۲۲۱۱ (۰۲۱)

۳. داروخانه دکتر جعفری

آدرس: شهر ری - شهرک باقرآباد - جاده ۴۵ متری تهران قم - ابتدای کوچه ۱۰ متری پیروزی - پلاک ۹۳/۱۱۰

تلفن: ۵۵۲۰۰۳۲۹ (۰۲۱)

۴. داروخانه دکتر حبیبی

آدرس: شهر ری - خیابان ۲۴ متری رازی - کوچه طرق رودی - پلاک ۴۰

تلفن: ۵۵۹۵۸۶۳۲ (۰۲۱)

۵. داروخانه دکتر شفیعی

آدرس: شهر ری - قیام دشت - تقاطع خیابان شهید بهشتی و بلوار امام خمینی - روبروی درمانگاه شبانه روزی قیام دشت - -پلاک ۱۴۵

تلفن: ۳۳۵۸۳۶۲۰ (۰۲۱)

۶. داروخانه دکتر کنعانی

آدرس: شهر ری - میدان نماز - جنب مسجد ارشاد

تلفن: ۵۵۹۰۱۲۴۰ (۰۲۱)

۷. داروخانه سما

آدرس: تهران - دولت آباد - فلکه اول - ابتدای خیابان فروردین شمالی (شهید نجفی) - پلاک ۲

تلفن: ۳۳۷۴۳۶۴۹ (۰۲۱)

۸. داروخانه فرشته

آدرس: تهران - شهرری - خیابان فداییان اسلام - خیابان سرگرد محمدی - چهارراه خط آهن - پلاک ۲۱۷

تلفن: ۳۳۷۴۴۶۰۰ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 21 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 21 و 22 تهران (تهرانسر، چیتگر، شهرک آزادی، شهرک پاسداران، شهرک استقلال، ویلاشهر، شهرک غزالی، دهکده المپیک، شهرک راه آهن، زیبا دشت و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 21

داروخانه حمید اکبری جور- سید علی اصغر مطهری

آدرس: تهران - تهرانسر - بلوارگلها - خیابان ۱۳ - جنب درمانگاه قوامین

تلفن: ۴۴۵۳۸۰۲۹ (۰۲۱)


آدرس و تلفن داروخانه های شبانه روزی منطقه 22 تهران

اطلاعات داروخانه های شبانه روزی منطقه 21 و 22 تهران (تهرانسر، چیتگر، شهرک آزادی، شهرک پاسداران، شهرک استقلال، ویلاشهر، شهرک غزالی، دهکده المپیک، شهرک راه آهن، زیبا دشت و... ) را در ادامه مشاهده میکنید.

داروخانه های شبانه روزی تهران منطقه 22

۱. داروخانه شهاب مزدارانی

آدرس: تهران - شهرک راه آهن - خیابان امیرکبیر - خیابان ۴۵ متری کاج - شماره ۱۴۱

تلفن: ۴۴۷۱۷۶۱۶ - ۴۴۷۲۹۶۳۳ (۰۲۱)

۲. داروخانه فرخنده مستوفی

آدرس: تهران - بلوار دهکده المپیک - نبش خیابان ۳۳ - پلاک ۱

تلفن: ۴۴۱۲۰۸۸۵ (۰۲۱)

۳. داروخانه زین ‏العابدین بشیری صدر

آدرس: تهران - شهرک گلستان - خیابان کاج - خیابان سروستان نهم - نرسیده به خیابان هاشم زاده - درمانگاه شبانه روزی نسیم

تلفن: ۴۴۷۵۲۲۱۵ (۰۲۱)

 


 

آدرس و شماره تلفن سایر مراکز دارویی تهران

- داروخانه‌های فوق تخصصی:

 

*داروخانه مرکزی هلال احمر: خیابان طالقانی، چهارراه سپهبد قرنی، تلفن:۸۸۸۰۳۸۷۶ الی ۹

* داروخانه هلال احمر تهرانپارس: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، جنب بهزیستی، تلفن: ۷۷۷۹۳۶۳۶

*داروخانه هلال احمر شهر ری: سه راه ورامین، نرسیده به میدان معلم، فاز اول مجتمع صالحین، روبروی ایستگاه ظهیر آباد، تلفن: ۵۵۹۱۳۶۶۱

*مرکز اطلاعات دارویی هلال احمر: ۸۸۸۰۳۸۷۵ و ۸۸۸۰۳۸۷۳

*داروخانه ۲۹ فروردین: خیابان کارگر جنوبی، میدان حر، تلفن: ۶۶۴۰۰۰۷۳ و ۶۶۴۰۱۰۱۶

 

-داروخانه‌های تک نسخه‌ای و کمیاب:

 

*داروخانه تک نسخه‌ای هلال احمر: خیابان طالقانی، چهارراه قرنی، جنب پلاک ۳۰۹، تلفن: ۸۸۸۰۳۸۷۶ الی ۹

*داروخانه شفایاب: خیابان بهشتی (عباس آباد)، قبل از تقاطع قائم مقام فراهانی، پلاک ۲۹۵، تلفن: ۸۸۷۴۴۱۱۹

*داروخانه نور: ضلع شمالی میدان هفت تیر، ابتدای بزرگراه مدرس، نبش خیابان زهره، تلفن: ۸۸۸۳۲۷۱۷ الی ۸

*داروخانه پیک دارو: میدان هفتم تیر، ابتدای کریم خان زند، پلاک ۴۵، تلفن: ۸۸۳۲۴۱۱۵ الی ۶

مرکز اطلاع رسانی تهیه دارو:
۸۲۴۰۶
۶۹۶۳۸۶۰

مرکز اطلاع رسانی دارو پزشکی (اطلاعات دارویی): ۸۲۱۰۱

آدرس داروخانه‌های شبانه روزی تهران: تلفن ۱۹۱

پیامک کمبود دارویی: ۲۰۱۴۹۰
تلفن کمبود دارویی: ۱۴۹۰ (در ساعات اداری)


 

لطفاً در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، در قسمت نظرات آن را با ما درمیان بگذارید تا اطلاعات مربوطه اصلاح گردد. 

منابع: ستاره ، yjc ، تسنیم


بیشتر بخوانید:

داروخانه شبانه روزی 29 فروردین

برچسب ها: دارو کمیاب ، داروهای کمیاب در شیراز ، داروهای کمیاب سرطان ، داروهای کمیاب قلبی ، داروهای کمیاب سرطان خون ، داروهای کمیاب ناصر خسرو ، داروهای کمیاب قلب ، داروهای کمیاب در کرج ، داروهای کمیاب شیراز ، داروهای کمیاب در رشت ، دارو کمیاب خارجی ، داروي كمياب ، داروهای کمیاب اصفهان ، داروهای کمیاب ایران ، داروهای کمیاب در ایران ، داروخانه داروهای کمیاب اصفهان ، داروهای کمیاب در اهواز ، داروهای کمیاب را از کجا پیدا کنیم ، داروی کمیاب در ایران ، اطلاعات دارو کمیاب ، داروهای کمیاب وزارت بهداشت ، داروهای کمیاب پیامک ، داروهای کمیاب تهران ، داروهای کمیاب تبریز ، داروخانه داروهای کمیاب تهران ، داروهای کمیاب در تهران ، داروهای کمیاب در تبریز ، جستجوی دارو کمیاب ، داروهای کمیاب را چگونه پیدا کنیم ، داروی کمیاب خارجی ، لیست داروهای کمیاب خارجی ، داروهای کمیاب دامپزشکی ، داروهای کمیاب در یزد ، داروهای کمیاب دیابت ، دارو های کمیاب در تهران ، داروهای کمیاب را از کجا تهیه کنیم ، داروهای كمياب را در اين داروخانه ها جستجو كنيد ، داروی کمیاب سرطان ، داروهای کمیاب سرطانی ، داروهای کمیاب سال 97 ، سامانه دارو کمیاب ، سفارش دارو کمیاب ، داروخانه داروهای کمیاب شیراز ، فروش دارو کمیاب ، داروهای کمیاب کرج ، داروخانه داروهای کمیاب کرج ، داروهای کمیاب و گران ، داروهای کمیاب معده ، داروهای کمیاب مشهد ، داروخانه داروهای کمیاب مشهد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۲۵۳
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
داری دونئورین می خواهم ۰۹۱۹۵۹۲۷۴۵۵
محمدمیرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
سلام ویتامین Ribo flavinb2نیاز شدید داریم محمدمیرزا از کردستان ۰۹۱۸۸۷۷۱۵۰۵
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
اگر دارویی نیاز دارین اسمشو به این شماره پیامک کنید تا در صورت امکان کمکتون کنن
09360832934
اکبرصادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
تگرتول ۴۰۰یا۲۰۰روازکجامیتونم پیداکنم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
بامن تماس بگیرین لطفا ۰۹۱۲۷۰۰۹۶۰۹
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
یه شرکتی خدماتی هست تهران به نام کارشما برا شهرستانیا با هزنیه کم کاری تهران داشته باشید براتون انجام میده همین تهیه هر دارویی رو بخواین براتون تهیه میکنه و میفرسته من داروهامو اینجور تهیه میکنم بدون دردسر
02166402896
Amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
ارسال از طریق پست به سراسر کشور ( تحویل کم تر از ۲۴ساعت )

سامانه تهیه داروکمیاب:
۲۸۴۲۵۸۲۴ - ۰۲۱
۲۸۴۲۴۵۴۶ - ۰۲۱
( کلید یک جهت سفارش )

در صورت مشغول بودن فقط نام دارو پیامک گردد .
۰۹۰۲۷۸۱۰۶۶۸
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
۲۸۴۲۵۸۲۴ - ۰۲۱
این شماره اشتباه درج شده لطفاً این پست را پاک کنید مزاحم ما میشن
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
سلام روزتون بخیر من قرص سفید کننده پوست گلوتاتیون میخوام
میثم ذبیح زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
من قرص اسنترای ۵۰نیاز شدید دارم یک بسته کامل
آرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
شماره های 1490 به هیچ وجه پاسخگو نیستن و فقط 15 دقیقه پشت خط انتظار باقی مانده شمارش معکوس و دوباره زمان انتظار از 2 دقیقه به 6 دقیقه رسیده و سپس قطع می شود لطفاً رسیدگی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
190 زنگ بزنید
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
تماس گرفتم داروخانه برا داروی هرسپتین 440 خارجی گفتند موجودی داریم شماره تلفن و شماره ملی و سال تولدازم گرفت خبری نشد . مجدد که زنگ زدم میگه ما فقط دارو به ساکنان تهران میدیم . تف به شرفتون
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
امپول سینورا قیمت میخام9193636796لطفا
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
سلام عزیزان داروی madopar250 رو شدیدا لازم داریم
شاهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
امپول موروفین و قرص اکسید کدون برای فروش دارم
09123259654
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
قرص سرکویل۲۰۰میخوام
فریدون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
سلام قرص ساینمت ۲۵۰/۲۵ نیاز دارم ۰۹۱۳۰۲۶۶۳۲۸
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
سلام من 63 آمپول یک میلیون واحدی کلومایسین یا کولستین دارم که میخوام بفروشم . colomycin.blogfa.com
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
قرص پرفنازین8 شصت عدد میخوام09118747785
سامان
|
United States
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
ترخیص محصولات وقطعات مهندسی پزشکی و داروهای کمیاب سرطانی در کم ترین زمان وتحویل به مقصد
اینجانب اماده همکاری قبول سفارشات از تمام دنیا اروپا وامریکا و اسیامی باشم.
قبول سفارش و ترخیص از کمپانیهای
Gargo/aramex/DHL/fedex وغیره
قابل ذکر می باشد بیشتر زمینه فعالیت اقتصادی اینجانب در کشور عراق بخش کردستان اربیل و سلیمانیه می باشد

شماره های تماس

عراق واتساپ : ۰۰۹۶۴۷۵۱۱۹۴۶۹۴۲
عراق تلگرام : ۰۰۹۶۴۷۵۰۷۹۱۰۹۷۸
شماره تماس :۰۰۹۶۴۷۵۱۵۹۷۵۵۶۳
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
سلام چرا تگرتول ۲۰۰و۴۰۰پیدا نیست اگه جایی پیدا کردین ی راهنمایی کنین بگین بهم کجا هست برم پیدا کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
باهام تماس بگیرین ۰۹۱۲۷۰۰۹۶۰۹
علیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
سلام قرص فلونیترازپیام لازم دارم اگه کسی میدونه ازگجا گیر میاد ۰۹۳۶۱۴۳۰۹۶۸ پیام بده خودم تماس میگیرم
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
سلام دارو کمیاب واردات عراق هست لطفاجهت سفارش زنگ بزنید09182700064
حمید محسنی عسگرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
با سلام دنبال قرص کوئیتیاپین 25م هستم با شماره 1490 هم تماس گرفتم ده دقیقه پشت خط بودم جواب نداد لطفاً کمکم کنید برا مادرم میخوام
حسین کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
سلام خسته نباشید قرص« بیکالوتامید 50 »فرانسویش رو لازم دارم اگر موجود هست بهم خبر بدید ممنون میشم... (09367280541کشاورز..شماره واتس اپ)
حسین کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
سلام خسته نباشید قرص« بیکالوتامید 50 »فرانسویش رو لازم دارم اگر موجود هست بهم خبر بدید ممنون میشم... (09367280541کشاورز..شماره واتس اپ)
مجتبي عسكري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
سلام.چسب بخيه اپي گلو مايع يك جعبه ميخوام09155216730
امید
|
United States
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
با سلام به دنبال دارو تادارکتیل 20مچکرم 09
سپید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سلام قرص دیان خارجی میخوام پیدا نکردم
حمید رضا رضازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
قرص پازو پانیب 400 هندی لازم دارم مدت 2 ماه رابه سختی و با قیمت بسیا ر بسیار گران تهییه نمودم دارم زندگیمو برا تهییه این دارو می فروشم ما از کشور هند تحریم نیستیم چرا این دارو پیدا نمیشه وقیممتش اینقدر گرونه شما رابخدا کمکم کنید این دارو برای من خیلی حیاتی اگر کسی سراغ داره با شماره تلفن 09132911071 رضازاده تماس بگیره
نگاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
با سلام.سه تا ویال شیمی درمانی 3.5 mg ویلکید Bortezomib سبحان دارو دارم واسه فروش دارم.واسه با هزارتا بدبختی تهیه کردم که متاسفانه مریضم فوت کرد.نسخه داروخانه ش هم موجود
09149147068
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سلام داروی pxt 3003 لازم دارم موجود دارین؟
خ خالدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
با عرض سلام خدمت شما.من قرص ترنسید میخواستم سفارش بدم.
بهرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ه دنبال داروی پیراشکی دکتر مورد هستم لطفا راهنمایی کنید
Mehdi
|
Germany
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
سلام تعدادي امپول سربرولايزين دارم كسي خواست زنگ بزنه٠٩١٤٢٤٩٢٤٦٢
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
قطره رالابایوست و آزوپت کدوم داروخانه ها دارد
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
سلام
نیاز فوریی به قرص دنورین10 میلی گرم دارم,تورو خدا اگه کسی این دارو رو داره بهم ایمیل بزنه.
حسینی
|
Germany
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
امپول سربرولایزین زیرقیمت موجودمیباشد۰۹۳۷۶۴۷۵۲۷۷
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
باسلام
سامانه 1490 پاسخگو نیست 190 هم همینطور
citalopram hexal 20 میخاستم المانیشو البته 09389214542
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
سلام بنده نیاز به کپسوا هیدروکسی اوره 500 دارم اگر عزیزی سراغ داره کدام داروخانه اطلاع بدهند . سامانه اطلاعات دارویی هیچ کمکی نمیکنند و پاسخ گو هم نیستند . این دارو برای بیماران تالاسمی برای بچه های مازندران حیاتی است . لعنت به تحریم که با جان مردم بازی میکنند . دولت باید فکر جدی دراین مورد بکند . مدتی است هرجا میگردم ندارند اگر کسی از دوستان میداند به بنده با این شماره اطلاع بدهد . 09359661300 قاسم پور . با تشکر
بهزاز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اگر كسي داروي نكسيوم ١٠پودري)suchet nexium) خواست دو جعبه ٢٨تايب دارم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
سلام کپسول پابا کا میخواستم. از کجا میشه پیداش کرد
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
قطره گوش اتوسپورین میخوام
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
سلام
منهم کپسول ترنسید پیدا نکردم کسی میتونه راهنمایی کنه ؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
اگه داروی پتدین مورفین ریتالین یا چیزی خواستین اسم دارو رو پیامک کنین میتونم کمکتون کنم
۰۹۱۰۸۹۲۸۷۹۴
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
سلام نیاز خیلی شدید به شانت چشم لطفا تو رو خدا اطلاع بدید 09179966697
امیرعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
فروش داروهای کمیاب مجاز وخاص داروخانه ای ریتالین،روبیفن،مدافنیل،پتیدین،،مادوپار،هیدروکسی اوره،وارفارین،،پاکسیل،متوهگزال،رواتینکس،نیموتوپ،دونئورین،امپول دپومدرول،ارومایسین، ریبوفلاودین،فوزامکس،اکسفورج،دیسپورت،زلفت،سولومدرول،هرسپتین،اگزلون،یاسمین،اپو دوکسپین،کتامین،اکسی بوتینین.جهت خریدتماس بگیرید یاپیام یدهید09034356744
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
كسي دارو خواست در خدمتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سلام من قرص ماینوکسیدل ده میلیگرم میخوام ازکجا پیدا کنم
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سلام روغن گیاهی ماکا اگه کسی موجود داره میخوام
۰۹۲۲۶۳۸۴۹۳۵
ارین
|
Canada
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سام تعدادی داروی متادون قرص. شربت و امپول پتیدین و مرفین و چندتا قرص سایتوتک مجود دارم برای مریض بوده.09374957136
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
سلام داروی مر کاپتوپورین و امپول وین کریستین (المانی) ضد سرطان میباشد نیاز مبرم لطفا اطلاع دهید وقیمت هر عدد امپول وقرص چند است
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
سلام
آمپول تمودال ویال 100 خیلی فوری نیاز دارم لطفا.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
کسی ماتوراید داره؟
طیبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
قرص استرادیول 2خارجی60عددمیخواهم09190493805
طیبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
قرص استرادیول 2خارجی60عددمیخواهم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
09192574205كسي خواست دارو درخدمتم
Hesam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تامین انواع دارو از ترکیه
هر کی نیاز به کمک داشت واتس آپ پیام بده
09339833639
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
ماینوکسیدیل 10میخوام
رحیمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
2ورق(20 عدد)قرص لامیتال (لاموتریرژین خارجی) برای فروش دارم
R0nAk@
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
شماره۱۹۴۰ اصلا جواب گو نیست
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
سربرولایزین 1میل دارم آلمانیه هرکی خواست تماس بگیره 09113561926
فرشاد قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
من ۳۰۰ عدد ماینو کسیدیل ۵ درصد پاک دارو میخوام ۰۹۱۴۷۹۹۱۸۱۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
تماس گرفتیم میگن از فروردین تا حالا دارو نفرستادن خدا لعنتشون کنه حالا ما باید با این قیمت ارز داروی خارجی قاچاق بخریم ایشااله سر عزیزای خودتون بیاد
Hassan
|
Germany
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سلام من قرض ضده بارداري ديان را ميخوام، كسي هست كه كمك كنه ؟
Hassan
|
Germany
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سلام من قرص ضدباداري ديان رو ميخوام كسي هست كه كمك كنه؟ 004915219311132
ناصر اوکتایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
قرص Brilique تولید آلمان 90 میلی گرمی در بسته 168 عددی موجوده. اگر کسی نیاز داره لطفا با شماره 09212953002 تماس بگیره.
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
امپول تریام هگزال آلمانی موجود دارم خواستید تماس بگیرید
09391606044
تورج اشجع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
سلام دو داروی زیر اورژانسی نیاز هست
1- آمپول پرولوتون 250- 4 عدد خارجی
2- قرص متوهگزال 23.75 میلی گرم 2 باکس =200 عدد آلمانی
ممنون میشم راهنمایی کنید
تورج اشجع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
سلام دو داروی زیر اورژانسی نیاز هست
1- آمپول پرولوتون 250- 4 عدد خارجی
2- قرص متوهگزال 23.75 میلی گرم 2 باکس =200 عدد آلمانی
ممنون میشم راهنمایی کنید 09120691780
فرهاد ارموده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
سلام برای معالجه زخم دیابتی پای پدرم، احتیاج به سیلوستازول که کار ان بازکردن عروق پا است دارم، همچنین احتیاج به داروی ایرانی ساخت شیراز، به نام قطره ساینودرین دارم برای بهبود زخم پای دیابتی باتشکر ۰۹۱۲۶۵۸۲۸۶۲ فرهاد ازموده
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
سلام دوستان خواهش میکنم احتیاج فوری دارم به قرص نیتازوکسانید هرکی داره یا اگه کسی میدونه کجا داره به من خبر بده ممنون‌ میشم ۰۹۳۶۹۵۸۸۸۴۲
خاطره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
داروی وارفارین ۵ میلی گرمی،،ایرانیش رو میخوام،کسی میتونه باقیمت مناسب تهیه کنه خبرم کنه،ممنون
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تعدادی آمپول پی دی پویتین ( اریترو پویتین آلفا ) و آمپول مسنا _سل ۴۰۰ میلی گرم ( داخلی _و خارجی ) برای فروش دارم ۰۹۲۲۳۱۰۱۳۰۳
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
سلام
نیاز شدید به قرص بيزوپرولول 10 یا کونکور 10 دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
واکسن ابله مرغان مخوام
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
سلام
نیاز شدید به قرص بيزوپرولول 10 یا کونکور 10 دارم.
مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
سلام بخاطر ازمون های مشکل فوق لیسانس شدیدا به ریتالین نیاز دارم .ا گر کسی واقعا قصدش فرو منصفانه هستش تماس بگیره . همچنین بنده داروی تقلبی رو سریعا تشخیص میدم . 09128848404
بهرام ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
دارو نورواید کجا میتونم تهیه کنم ممنون سپاس
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
امپول تریام هگزال گرفته بودم دو تا اضافه دارم هر کسی خواست در خدمتشم09107528074
Mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
تعدادي امپول سربرولايزين اضافي داريم كسي خواست زنگ بزنه 09142492462
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
سلام کسی دارو خواست درخدمتیم ۰۹۱۹۲۵۷۴۲۰۵حتی ارسال به شهرستان
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
سلام .در صورت نیاز به پتدین و سایتوتک اورجینال تماس بگیرید
۰۹۳۸۰۴۸۲۸۸۲
نوشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
باسلام. نیاز به قرص کنکور ۱۰ دارم ولی توی اصفهان هیجاپیدانکردم کسی میدونه کجامیتونم بخرم. ممنونم راهنمایی کنین.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
سلامارسال دارو حتی به شهرستان وتهران کسی خواست در خدمتیم09192574205
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
سلام ژل ونتریس موجود دارید ممنون میشم جواب بدید
محمدرضا
|
Netherlands
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
سلام . تعداد 60 عدد قرص ولسایت ( والگان سيکلووير (valganciclovir)) ایرانی موجود است. شهرستان مشهد 09158240487 . اگه خاموش بود پیغام بگذارید
رضا
|
United States
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
سلام من تبریزم خواهرم بیش فعالی داش ریتالین میخورد حالا 5بسته اش مونده خونه تاریخ انقضا داره درجه یکه خارجیه یه بسته 10تاییشو بیست هزارتومن میدم امکان نداره یه بسته ده تاییشو کمتر از 70هزار تومن پیدا کنید منم ارزون میدم چون مونده خونه اینم بگم حضوری تحویل میدم اول تحویل میدم بعدش پولو میگیرم فقط تبریز میتونم بدم امکان ارسال ندارم اینم شمارم 09370157348
رضا
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
ریتالین بسته ده تاییش بیست هزارتومن فقط تبریزی زنگ بزنه امکان ارسال نداریم حضوری میدیم
محدثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
سلام خسته نباشید من داروی شیمی درمانی وین کریستین رو ازکجا میتونم تهیه کنممم????????????????
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
من ٢ عددسوزن وین بلاستین المانی دارم خواستین درخدمتم ٠٩١٧٦٨١٠٠٣٤
ساغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
سلام
قرص متوهگزال 47.5 و اینترستو 49 موجود می باشد. لطفا در صورت نیاز با شماره 09399833764 تماس بگیرید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
سلام نیاز شدید به قرص ماینوکسیدیل 10 دارم 09192194981
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
امپول ویال وین کریستین لازم دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
امپول ویال وین کریستین لازم دارم ۰۹۱۱۸۰۶۵۶۹۷
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
سلام ریتالین ورق 20تاییش 150هزارتومان فقط تبریزی زنگ بزنه امکان ارسال نداریم اینم شمارم09370157348
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
برای تهیه داروهای کمیاب مثل مورفین ، پتدین 100میلی گرمی با قیمت خیلی مناسب به واتساپ من مراجعه کنید.09397092494
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
سلام
نیاز شدید به قرص بيزوپرولول 10 یا کونکور 10 دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
با سلام من قطره چشمی تیموزویپ میخواستم هر کجای شهر بندرعباس میگردم نیست کجا میتونم پیدا کنم
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
آمپول ویال وین کریستین آلمانی یا مجارستانی نیاز دارم. 09130539428
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
آمپول BCG Vaccines رو دارین؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
آمپول تریام هگزال است در صورت خواستن پیام بدین یا زنگ بزنید 09337878725
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
سلام کسی دارو خواست درخدمتم ۰۹۱۹۲۵۷۴۲۰۵و ارسال به شهرستان ها
خسرو
|
United States
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
قرص آزارام 50 را می خواستم
09197793014
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
شدیدا نیاز به آمپول وین کریستین و قرص مرکاپتوپورین آلمانی دارم 09161590851
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
داروی دونئورین دارم ۰۹۱۹۵۹۲۷۴۵۵
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
شدیدا به داروی لپونکس (کلوزاپین) ساخت سوییس (ایرانی و هلندی و...بدرد نمیخوره) نیاز داریم
برندهای دیگه به بیمار ما سازگار نیست (فقط لپونکس سوییسی)

شماره تماس : 09125501734
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
فروش ریتالین با تاریخ انقضا واصل نوارتیس ورقی 90تومن با جعبه 75تومن هرکی خواست زنگ بزنه به هرجاهم بخواین ارسال میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
سلام کسی دارو شیمی درمانی یا هر دارویی خواست درخدمتم ۰۹۱۹۲۵۷۴۲۰۵
Erfan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ساوپالمتو کجا میتونم پیدا کنم
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
سلام. دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه. داروی تامی فلو شدیدا نیاز دارم . Tamifelo ممنون
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
شدیدا نیاز به آمپول وین کریستین آلمانی دارم لطفا هرکس این آمپول رو داره تماس بگیره 09161590851
نوبهاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
شدیدا نیاز به آمپول وین کریستین آلمانی دارم 09161590851
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
ریتالین اصل جعبه ای650تومن یعنی ده ورق 20تایی.به هرجاهم بخواین ارسال میکنم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
سلام.نیازمند داروی سابریل ۵۰۰هستم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
ریتالین اصل وباتاریخ انقضا جعبه ای 400هزارتومن زنگ بزنید هرجاهم بخواین میفرستم09370157348
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
سلام ریتالین اصل نوارتیس با تاریخ انقضا ورقه20تاییش40تومن چون پول لازم دارم ارزون میدم زنگ بزنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سلام نیاز شدید به آمپول پرولوتونداریم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ژل دی هیدرو تسستورون ۲/۵ درصد میخوام .
Meysam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
سلام نیاز به دارو NEXIUM40 دارم ساخت کشور سوئد
۰۹۳۶۹۰۷۶۲۴۵
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
با سلام نیاز به قرص betaserc8 (خارجی شو )دارم هر کی میتونه کمکم کنه از کجا میتونم پیدا کنم یا خودش پیدا کنه برام ممنون میشم کمکم کنید زنگ بزنید شماره تماس 09104798537
هادی
|
Canada
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
سلام دوستان عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشه . من شدیدا شدیدا داروی یاسمین نیاز دارم . خواهش میکنم ازتون هر کسی میتونه برام پیدا کنه کمکم کنه . مشکل مالی نیست فقط پیدا بشه . واکسن انفولانزا هلندی هم اگه بود کنارش میخوام. و چند قلم داروی دیگه. ممنون...لطفا همین جا پیام بدین تا بعدش شمارم برو بدم.
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
سلام قرص سیلوستازول ۱۰۰میلی گرم لازم دارم اگه کسی میتونه تهیه کنه ممنون میشم.هزینشم مهم نیست
باقر
|
United States
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
سلام آمپول وین بلاستین آلمان یا مجار میخواستم اکه کسی داره لطفا نیاز شدید دارم
شماره تماس 09142154338 تبریزم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
واکسن گارداسیل کسی داره نیاز دارم برای دور دوم و سوم تزریق کنم ۰۹۱۶۲۸۷۲۴۳۵ خواهشا کمک کنید
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سامانه ۱۴۹۰، و ۱۹۰ اصلا پاسخگو نیستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
پماد آداپالن هر داروخانه ای میرم نیست
مبینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
آمپول دیپورت لطف ان قیمت شم بگی فقط آمپولش
مبینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
آمپول دیپورت لطف ان قیمت شم بگی فقط آمپولش
همتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
با سلام قرص مدافنیل کسی سراغ داره
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
5 عدد سربرولایزین 10 میل اتریشی دارم...تا 2022 انقضا داره و پلمپ هست...09375083406
روحان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
سلام
5 بسته قرص داكسپين 10 الماني شركت فارما اضافه دارم
09188721493
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
انواع دارو كمياب و قيمت مناسب موجود است ٠٩١٩٢٥٧٤٢٠٥
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
فروش انواع دارو وحتي ارسال به شهرستان با قيمت مناسب ٠٩١٩٢٥٧٤٢٠٥
فری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
من لاهیجانم ۲۳ تا پتیدین صد دارم برا مریضم بوده که دیگه به کارمون نمیاد.دونه ۱۸ تومان میدم کلش رو..کاسپینه..دارم ارزون میدم پس تخفیف نخواید..لاهیجان حضوری میدم و جای دیگه پست تیپاکس..تاریخشم تا ۲۰۲۲ هست...فقط اس ام اس بدید

۰۹۲۱۸۰۷۸۶۱۰
Sahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
سلام
امپول گرانیسترون خارجیشو میخوام از کجا میشه تهیش کرد؟؟؟؟
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
سلام دوستان امپول ویال وین کریستین و قرص ریتالین موجود دارم هر کسی لازم داشت زنگ بزنه. ٠٩٣٣٣٢٩٨۴٧٩
اعظم شاه حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
داروی یوتیروکس لازم دارم کسی میدونه از کجا تهیه کنم؟
ممنون میشم اطلاع بدید⚘
مشکینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
یک عدد آمپول کمیابVisudyneبرای لیزر تراپی تورم شبکیه چشم آکبندبا تاریخ اعتبار همراه بانسخه پزشک 15mg بقیمت داروخانه موجود است .همینطور نصف25mgآمپولIndocynineGreenبرای آنژیوگرافی شبکیه بافاکتورخرید از داروخانه موجوده. کسانیکه باین آمپولها نیاز دارند تماس حاصل فرمایند:09193116037
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
سلام امپول تریام هگزال با نرخ دولتی به داروخانه ها پخش شده کسی لازم داشته باشه میتوننن تهیه کنند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
با سلام . امپول تریام هگزال با نرخ دولتی به داروخانه ها پخش شده کسی لازم داشته میتونه تهیه کنند
آزاد مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
باسلام
دو ورق قرص نیتازوکساناید ۵۰۰
نیاز مبرم دارم
لطفا مشایعت فرمایید
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
سلام امپول تریام هگزال بار نرخ دولتی به داروخانه ها پخش شده کسی لازم داشته باشه می توانند از داروخانه ها تهیه کنند
مشکینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
یکعدد آمپول ویزوداین visudyneپانزده میلی آکبند باتاریخ اعتبار ونسخه بیمارستانی بقیمت خرید از داروخانه فقط برای مصرف کننده فوری فروشی تلفن تماس 09193116037
مشکینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
باسلام وتشکر از سایت تابناک که نیازمندیهای دارویی را منتشر میکند. احتراما یک عدد آمپول کمیاب ویزوداین visudyneآکبند باتاریخ اعتبار ونسخه بیمارستانی بقیمت خرید از داروخانه فقط برای مصرف کننده فوری فروشی تلفن تماس :09193116037
ارین
|
United Kingdom
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
۱۶ عدد امپول پتیدین ۱۰۰ کاسپین دارم دونه ۲۲ تومان.همه جا هم میفرستم..۰۹۳۷۴۹۵۷۱۳۶ ...اس ام اس فقط
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
متوهگزال 23.75 ، فوری مورد نیاز است .
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
سلام.پنج بسته قرص صابریل ۵۰۰بدلیل قطع این قرص کسی نیاز داره به این شماره زنگ بزند۰۹۳۳۴۱۹۱۹۱۷شهرقدس
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
قرص پاروکستین ۲۰
بلوفارما می خوام
09124752770
محمد
|
Netherlands
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
دنورين 10 الماني 5 بسته موجود مي باشد09188721493
ارین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
فروش قرص سایتوتک یا همون میزوپرستول اصل فایزر و امپوله دوقلوش برای سقط موجوده با قیمت ارزون تر از همه جا..هم تک و هم تعداد..اس بدید

09374957136
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
با سلام . من هرچی به این سامانه پیام میدم اصلا جوابی دریافت نمیکنم .ایا هنوز این سامانه فعال هست یا خیر
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
قرص نیمودیپین دارم هرکی خواست تماس بگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سلام آمپول پرولوتون دپو خارجی 3 تا موجود دارم تاریخ انقضا 2024.هر کی خواست در خدمتم 09100559929
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
کپسول هیدروکسی اوره500 نیازدارم
پاسخ ها
علی اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
با سلام .نیاز به قرص نیتازوکسانید 500 دارم .لظفا کمک کنید .09137308018
سید علی اکبر شریفیان
| United Kingdom |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
من به دلیل بیماری خونی سیکل سل تالاسمی نیاز دارم که روزی یک عدد کپسول هیدرو اکسید اورهمصرف نمایم .این دارو کمیاب شده .چهباید بکنم .
yasin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
سلام من به قرص نروزان و کورال کمپالکس احتیاج دارم کسی برای فروش داره بهم بفروشه؟
باتشکز
صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
سلام لووتیروکسین50 خارجی (مرک آلمان) میخام هر کی داشت پیام بده
09370579206
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
Marala (fingolimed)
کسی داروی بیماری ام اس خواست دارم مارالا(فینگولیمد)
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
سلام من قرص ویکودین لازم دارم اگه کسی داره لطف کنه تماس بگیره ممنونم فقط تاریخ دار باشه ۰۹۱۸۵۶۶۰۵۲۲
اسلامی
|
Spain
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
سلام
تریکلابندازول
Triclabendazole موجود است 09398452080
فرشید گنجه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
دنبال قرص مادوپار 250 هستم .هر کسی میشه راهنمایی کنه
مرتضی رشوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
دارو اکتمرا 400 از کجا تهیه کنم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
سلام. قرص گلوکوفاژ 1000 xr ( آهسته رهش روکش دار)لازم دارم. ۰۹۱۳۳۰۵۹۳۹۹
محمد علی مهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
سلام نیازمند متوهگزال 47.5 می باشیم ممنون اطلاع دهید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
لپونکس 100 ،خارجی را کسی داره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
سلام
کپسول مگزلتین ۱۰۰میلی نیاز دارم
۰۹۱۱۱۴۵۶۹۶۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
فروش انواع داروهاي كمياب وارسال به تمام شهرستانا ٠٩٣٦١٥٦٩٤٤٩
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
امپول پتیدین ۱۰۰ کاسپین تعدادی موجود دارم دونه ۲۲ هزار تومان.ارسال به همه جا..
۰۹۳۷۴۹۵۷۱۳۶
مهشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
واقعا ممنون از صفحه خوبتون خدا خیرتون بده که باعث شدید کارم راه بیفته واقعا ممنون.از اقای ارین(۰۹۳۷۴۹۵۷۱۳۶) هم ممنون که دارو رو برام پست کردید به خدا نجاتم دادید..تو شهرمون هرچی گشتم گیر نیاووردم بعضیها داشتن ولی انقدر گرون میدادن..بازم ممنون از سایته عالیتون .مگه اینکه خودمون به داده هم برسیم وگرنه تو اینجا کسی به فکره مریض نیست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
فروش وارسال انواع دارو ها به تمام نقاط كشور با قيمت مناسب ٠٩١٩٢٥٧٤٢٠٥
محمد
|
Germany
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
فروش و ارسال انواع دارو ها به تمام نقاط كشور ٠٩١٩٢٥٧٤٢٠٥
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
سلام ... داداش کلونیدین میخوام ... داری ؟؟ و اینکه چجوری تحویل میدی ؟؟
ريحانه
|
Netherlands
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
سلام به قرص نيتازوكسانيد 500 فوري احتياج داريم. كسي ميتونه كمكمون كنه؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
سلام . کپسول جنسینگ کمپلکس رویال ژلی محصول کانادا (اصلی) نیاز داشتم، کسی هست بتونه این رو برام پیدا کنه؟
09179811858
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
با سلام کسی داروی اکس کارپین 300 داره ممنونم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
فروش انواع داروهاي كمياب وارسال به تمام شهرستان ها لا بهترين قيمت ٠٩١٢٠٧٨٣٥٤١
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
سلام. کپسول جنسینگ کمپلکس رویال ژلی(اصلی کانادایی) نیاز دارم، کسی میتونه برام پیدا کنه
09179811858
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
سلام نیازمند کپسول
لیناکلوتید
(Linaclotide 145 mg)
تماس: ۰۹۱۳۳۰۰۸۶۴۵
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
2 عدد داروی کیپرولیس یا کارفیلزومیب 60mg با تاریخ حداقل6ماه خواهانم.
تلفن09128116107
محمدی
كپسول پروكاربازين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
كپسول پروكاربازين

4 ورق
لازم فوري

09128203165
کوروش کبیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
سلام..۱۰ عدد اینتراتکت ۵۰ برای فروش دارم
حمیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
سلام نیاز فوری به آمپول فرینجک دارم لطفا تماس بگیرید
09147440643
منا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
سلام من 29سالمه 10سال موهام خیلی کم شده واصلا ‌
رشد نمیکنه طوری شدن که پوست سرم مشخص شده هرجایی برای درمان رفتم.وخیلی دارواستفاده کردم جواب نداده ازدوستان ممنونم کمک کنن اگر دارویی سراغ دارن اشتراک بزارن ممنون میشم
کوروش کبیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
باسلام.چند اینتراتکت ۵۰ وارداتی آلمان برای فروش دارم به خریدار تخفیف هم میدم.۰۹۱۷۳۴۲۱۴۰۱
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
دنبال قرص مداسین ۱ میگردم.نمیتونم پیداش کنم.اگر کسی سراغ داشت ممنون میشم.۰۹۱۴۳۲۶۶۸۱۷
مهدی
|
United Kingdom
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
سلام چند بسته داستینکس دارم هر کی خواست تماس بگیره 09024755044
Zahraeskandari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دارو لوپرولید هر داروخونه ک سوال کردم پیدا نشده اگه میدونین کجا میتونم پیدا کنم لطفا بهم بگید
‌zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
نیااززززز شدید ب داروی الیگارد دارممممم لطفاااا اگر واقعاااا دارید با این شماره تماس بگیرید09913841431
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
سلام
کسی دارویی خواست نتونست پیدا کنه میتونم کمک کنم
09124502370
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
سلام
دوستان کسی دارویی خواست میتونم کمک کنم
09124502370
علی مراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
مرده شور همه تون روببره مخصوصا اون وزیر بی لیاقت بهداشت و اون رئیس جمهور عروسک رو با همه چیز این مردم بازی کردید تو ایت 40 سال حال هم نوبت به جون این مردم بدبخت رسیده .برید گم شید بسه دیگه تا کی کثافت کاری آخه یه قرص ساده قلب گیر نمیاد خاک بر سرتون
احسان بساطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
ژل برای رفلکس ادرار میخوام به اسم ونتریس کسی سراغ داشت با این شماره تماس بگیره ممنون میشم ۰۹۱۸۸۳۲۳۱۲۰
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
امپول پگاژن واندوکسان دارم داروهام عوض شده 09032694084
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
۵۰ عدد قرص بروموکریپتین ۲.۵mg خارجی نیاز دارم . فوری
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
سلام.دارو سومازینا 1000 میلی نیاز دارم.09391995652
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
گلوکوفاژ ایکس ار خارجی نیاز دارم 09124378517
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
سلام نیاز به وارفاین دارم دو روزه همه داروخانه های کرج را گشتم پیدا نکردم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
امپول آی وی آی جی از کجا باید بگیرم؟ چقدره قیمت؟
جعفر اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
متاسفانه امپول دیفرلین که تا دو ماه پیش 11/25 انرا 400 هزار تومن میخریدم از هلال احمر اما الان دیفرلین3/75 را360 هزار تومن خریدم با کلی دردسر و 11/25 دیفرلین شده 1200 هزارتومن جالبه که این امپول در داروخانه های دولتی و هلال احمر نیست اما ذر بازار ازاد و بعضی ذاروخانه ها به قیمت ازاد موجود است واقعا که اگه کسی پول نداشته باشه یا وضع مالی ضعیفی داشتهباشه باید بمیره قابل توجه مسولیین که خواب تشریف دارند
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
سلام. بشدت دنبال داروی پاروکستین هگزال آلمانی هستم - 20 میلی یا 40 میلی
با نام تجاری PAROXAT

لطفا پیام بدین برای مریض میخوام :
09918554964
ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
سلامقرص و شربک متادون مهر و داروپخش و شربت اپیوم و قرص بپرونرفین ۲ و امپول پتیدین و مرفین و قرص ریتالین و قط سایتوتک فایزر و هر داروی دیگه موجوده ارسال به تمامه ایران و حتا خارج ایران
09218078610
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
هیدروکسی اوره کانادا یا آلمانی نیاز دارم
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
سلام مرادی هستم از کرمانشاه به شدت ب داروی ریتالین نیاز دارم حتی نسخه هم دارم ولی نیست خواهش میکنم کمکم کنید
09359615718
09373920012
09181383828
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
با سلام
قرص تگرتول 200 میلی گرم مورد نیاز است. اگه کسی داره پیغام بذاره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
سلام
مقداری تگرتول ۴۰۰ دارم
۰۹۱۲۲۴۳۳۹۵۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
سلام یکعدد امپول اینتراتکت 50 یا همون ivig المانی موجود هست هرکی خواست در خدمتم
09011823720
گلزار
|
Sweden
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام. داروی متوهگسال آلمانی کجا و جه قدراست ؟ 4 ماه پیش 50 هزار تومان بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
سلام
قرص نورواید را در کدام داروخانه یتونم تهیه کنم اگر راهنمایی کنید ممنونم
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
امپول پتیدین تعداد ۴۰ عدد ۱۰۰ موجود دارم دونه ۲۶ تومان که خارجی هست و ۳۰ تا هم مرفین داروپخش دارم دونه ۲۵. اگه کسی میخواد اس ام اس بده هر جا باشید هم میفرستم.چند ورق هم سایتوتک فایزر دارم

09218078610
ARIAN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
سلام دوستان اگه کسی از کرمانشاه قرص استیدمیت یا ریتالین بخصوص ریتالین داره حتما با بنده تماس بگیره09359615718 با تشکر
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
باسلام
تعداد محدودی آمپول ولکید بلژیکی و بورتزومیب دارم که مربوط به مادرم است که دکتر داروشون رو تغییر داده و دیگر نیاز ندارند. 09166652729
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سلام من بیمار دارم صرع داره قرص تگرتول ۲۰۰میلی ۳۰۰عدد میخوام ایلام نداره بخاطر خدا کمک کنیدبیمارم شدیدا نیازمنده 09187321395
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
سلام
من تگرتول ۴۰۰ مصرف داشتم که مقداریش مونده اگه خرید دارید تماس بگیرید در خدمتم ۹۱۲۲۴۳۳۹۵۱
جواد قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
اگه کسیاز شیراز آمپول تریام هگزال خواست من دوتا دارم تا برج 3 میلادی وقت داره
09050314807
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام قرص استرافوم نیاز دارم خارجی لطفا کمکم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
خیلی هم عالی , با شماره 190 تماس بگیرید تا بهتون بگن داروتون رو کدوم داروخانه داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
ف انواع
زهرا رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
فروش انواع داروهای کمیاب و فوریتی با قیمت مناسب و منصفانه و ارسال به سراسر ایران 09365788393
زهرا رضایی
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
۱۰ عدد آمپول اینتراتکت50 یا همونivig موجود هست.
09128487446
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
واقعا ما چ گناهی کردیم توی این مملکت به دنیا اومدیم 9 فروردین رفتم دنبال دارو اندوکسان 500 شیش جا پیدا نشد بعد این شماره ها که گذاشتید اصلا جواب نمیدن تو این مملکت قانون وجود نداره برداشتن دارو قایم کرده نمیدن با جون ملت بازی میکنید 190 گفت داروخانه 29 فروردین داره رفتم اون نداشتم حالا نمیدن کدومشون راست میگن کدومش دورغ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
اگه کسی روبیفن ۱۰ با تاریخ داره لطفا پیام بده، لازم دارم ممنون
09058431406
hunter
|
United States
|
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
فروش انواع و اقسام داروهای نایاب از جمله ،بیهوشی، کتامین،مورفین،پتدین،امفتامین ،مت امفتامین
ارسال ب سرار کشور رایگان و کاملا تضمین شده و قیمت مناسب برای سفارش با شماره 09379522381
تماس حاصل فرمایید.
هامی
|
United States
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
ترخیص محصولات وقطعات مهندسی پزشکی و داروهای کمیاب سرطانی در کم ترین زمان وتحویل به مقصد
اینجانب اماده همکاری قبول سفارشات از تمام دنیا اروپا وامریکا و اسیامی باشم.
قبول سفارش و ترخیص از کمپانیهای
Gargo/aramex/DHL/fedex وغیره
قابل ذکر می باشد بیشتر زمینه فعالیت اقتصادی اینجانب در کشور عراق بخش کردستان اربیل و سلیمانیه می باشد

شماره های تماس
09379522381
یعقوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
سلام یک بسته آمپول سربرولیزین 10دارم برنده اتریش یک بسته 5عددی 10میل 09307709192
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
سلام روز بخیر
من تگرتول ۴۰۰ مصرف میکردم که دکتر بعد از مدتی قرصم رو عوض کرد . مقداریش برام مونده که توسط اقوام از خارج تهیه کردم. اگر کسی مصرف داره تماس بگیره 9122433951
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
سلام
کسی دارویی خواست میتونم پیدا کنم.
09124502370
داروهای کمیاب. بیش فعالی. سقط.. وغیره.
در صورت نیاز
اسم دارو و تعداد مورد نیاز رو واتس اپ بفرستید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
سلام این دوتا دارو میخوام اگه کسی داره یا میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم٠۹۱۲۶۶۱٠٠۸۵ویال سیکلوفسفامید500 میلی
ویال ادریامایسن 50 میل
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
مریضمون فوت شد و یک تعداد امپول سربرولیزین و قرصهای نیموتاب موجود دارم کسی خواست پیام بده
amirnote91@gmail.com
رها خوش منظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
سلام قرص سابریل ۵۰۰ نیاز شدید برای دختر ۴ ساله 09127393296
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
سلام
کسی دارویی خواست میتونم پیدا کنم. تهران هستم.
شهرستان هم میتونم بفرستم.
09124502370
ممنون
شیوا فلاحتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
سلام خواهش میکنم یه دارو نیاز دارم اورژانسیه هیچ جا گیرم نمیاد
اسم دارو:ethosuximide
شماره موبایلم:۰۹۱۷۴۹۹۳۹۱۵
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
۳ بسته پلاویکس ۷۵ لیسانس سانوفی ۲۸ عددی دارم دکتر دستور قطع مصرف داده کسی خواست به قیمت خرید بهش میدم تا ۲۰۲۲ تاریخ داره
۰۹۱۹۹۳۹۳۳۷۵
یوسف مرتضی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
من احتیاج به کپسول اومنیک(تامسولوسین خارجی)دارم.لطفاچنانچه موجوداست جهت خریدراهنمایی فرمایید.
آرا
|
United States
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
سلام، داروی Enema Hydrocortisone رو میخوام، داروخانه ها ندارن، اگر کسی میتونه بگیره پیام بده لطفا، 09124399939
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
باسلام
تعدادی آمپول ولکید بلژیکی و بورتزومیب موجود دارم
09128901134
نازیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
سلام من دو بسته قرص داستینکس خارجی برای فروش دارم.اگه نیاز داشتید به شماره 09386489228 پیام بدهید.
سمیرا رضاپور جهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
قرص فنی توئین نیاز داریم از هیچ جا پیدا نمیکنیم از شهر تبریز هستیم راهنمایی کنین ممنون میشم.
محبوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
سلام. آمپول ویزوداین لازم دارم . به هر قیمتی خریدارم. ۰۹۱۴۲۹۱۷۳۸۴
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
باسلام
تعداد محدودی آمپول ولکید بلژیکی و بورتزومیب دارم که مربوط به مادرم است که فوت کردند و دیگر نیاز نداریم 09166652729
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
سلام قرص متو هگزال۵/ ۴۷ میخوام آلمانی اصل میخوام تو ب امام رضا اگه کسی داره دریغ نکنه اجرتون با اقا م امام حسین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
سلام قرص استرادیول میخوام 09156609097
محمد
|
Turkey
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
دوستان گرامی در صورتی که به دارویی نیاز داشتین به من اطلاع بدین تا واستون کنم. داروهای سرطان و صرع و بیماری های مزمن. لطفا فقط کسایی که بیمار دارن تماس بگیرن 09164895933
4
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
مموری پاور 250 نیاز دارم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
قرص استرادیول خارجی میخوام لطفا کمک کنید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
سلام قرص استرادیول خارجی میخوام کمک کنید لطفا هزینه تمام داده میشود .
۰۹۱۸۴۹۷۹۳۰۹
صفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
من داروی ofev150 می خوام اگه کسی داره با من تماس بگیره ۰۹۱۲۱۹۹۲۷۰۹
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
سلام
کسی دارویی خواست و نتونست پیدا کنه تماس بگیرید یا پیامک بدید. شاید بتونم کمکتون کنم 09124502370
نوري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
سلام دپاكين ٥٠٠يا ٢٥٠ خارجي كجا ميتونم پيدا كنم؟
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
سلام
مداری داروی آمفوتریسین بی میخوام
کسی داشت تماس یا پیام بده لطفا
09354356872
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار