جدیدترین کمپین فرهنگی خانه طراحان با موضوع «از حرف تا عمل» در سطح شهر تهران اکران شد.
کد خبر: ۶۳۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 22 July 2018

خبرگزاری فارس: خانه طراحان انقلاب اسلامی که مدت‌ها است به مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به طراحی پوستر و بنر می‌پردازد، از آخرین پروژه هنری خود با عنوان «از حرف تا عمل» رونمایی کرد.

این پروژه از بیانات امام خمینی(ره) در ۱۲ شهریور ۱۳۶۴ الهام گرفته است که فرموده‌اند: «باید افراد متوجه این معنا باشند، کسانی که واقعاً دلشان برای اسلام می‌تپد و برای کشورشان، متوجه این باشند که پست، میزان نیست، مقام میزان نیست، مقام ریاست جمهوری، این میزان نیست. مقام نخست‌وزیری یا رئیس دولت بودن یا رئیس مجلس بودن، اینها چیزی نیستند، این مقامات تمام می‌شود؛ آنی که هست خدمت است. در هر صورت، میزان، خدمت کردن به کشور است، خدمت به این کشور الآن ارزش دارد و خدمتگزارهایش هم ارزش دارند. همه فکر این باشید که خدمتگزار پیدا کنید. خدمتگزار به کشور و اسلام پیدا کنید، نه خدمتگزار به خودتان.»

«از حرف تا عمل» به تابلوهای شهری رسید

خانه طراحان انقلاب اسلامی در تشریح این پروژه نوشته است: از سخن تا به عمل یک قدم است و اگر خدمتگزاران این کشور همه در کنار هم و به دور از سیاست زدگی کمر همت خودشان برای حل مشکلات مردم ببندند کشور با سرعت بیشتری به قله های پیشرفت خواهد رسید.

بنرهای کمپین جدید خانه طراحان انقلاب اسلامی با موضوع #از_حرف_تا_عمل از امروز در سطح شهر تهران اکران شده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار