دبیر اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز در نشستی با مشاور امور هنری استاندار خوزستان گفت: جشنواره ملی تئاتر اهواز می‌تواند بسترساز رویدادهای فرهنگی و هنری استان خوزستان باشد.
کد خبر: ۶۳۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 21 July 2018

ناصر چنانی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت گفت: برگزاری این جشنواره در چنین روزهای مبارکی را به فال نیک می‌گیرم.

چنانی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی تئاتر اهواز رویداد بزرگ ملی است که می‌تواند بسترساز رویدادهای دیگر فرهنگی و هنری در استان خوزستان شود.

دبیر اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز گفت: در پی حمایت از اجراهای عمومی تئاتر و شعار «تئاتر برای همه» بحث اجراهای عمومی آثار نمایشی پذیرفته شده را در اولویت قرار دادیم که هر کدام از گروه‌ها حداقل پنج شب را در شهرستان‌های خود اجرای عمومی داشته باشند.

چنانی افزود: نشست خبری و رونمایی از پوستر جشنواره در تالار مشاهیر تئاتر شهر تهران انجام شد تا بازتاب ملی این رویداد بیشتر باشد و خدا را شاکریم که برنامه به نحو احسن برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: خوشبختانه مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هنرمندان تئاتر استان در کنار ما هستند و نوید برگزاری یک رویداد فاخر را به مردم هنردوست استان خواهیم داد.

دبیر جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از حضور رضا کیانی (مشاور امور هنری استاندار خوزستان) عنوان کرد: ما از جناب دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان کمال تشکر را داریم و حضور شما را حضور ایشان می‌دانیم.

همچنین رضا کیانی، مشاور امور هنری استاندار خوزستان، برگزاری جشنواره ملی تئاتر اهواز را فرصتی مناسب برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری استان خوزستان دانست و گفت: همه دلسوزان فرهنگ و هنر استان دست در دست دهیم تا این اتفاق ارزشمند ملی در منزلت فرهنگ و هنر خوزستان برگزار شود.

کیانی ضمن تمجید از فعالیت‌های دبیر جشنواره و پیگیرها و اقدامات صورت گرفته توسط ایشان و ستاد برگزاری جشنواره گفت: امیدورام که امسال شاهد برگزاری جشنواره ای فاخر باشیم و سال‌های آینده نیز جشنواره ملی تئاتر اهواز با سیر صعودی از لحاظ کیفی برگزار شود.

در این دیدار علی بنائیان، دبیر اجرایی جشنواره، فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد برگزاری جشنواره را تشریح کرد که موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار