موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه مسابقه ویراکاپ ۹۷ را با هدف ترویج دانش کاربردی و به منظور فراهم نمودن بستری جهت ارزیابی و انتخاب دانش آموزان نخبه و با استعداد سطح استان با همکاری آکادمی پرورش ذهن و نبوغ هوشمند رایان در مردادماه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۳۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 17 July 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، مهندس مسلم حدیدی با اعلام خبر فوق گفت: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی در راستای برنامه‌های تدوین شده برای ارتقا سطح دانش در استان هرساله مسابقات مختلفی مانند چالش جاذبه (سازه‌های نجات تخم مرغ)، رباتیک، طراحی، مهارت سنجی و... برگزار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقه ویرا کاپ تابستان امسال در ۵ رشته چرتکه، محاسبات ذهنی، رباتیک، مکعب روبیک و ریاضیات است که در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: چرتکه و محاسبات ذهنی در ۶ سطح تعریف شده است که داوطلبین در دو رده سنی کمتر از ۹ سال و بیشتر از ۹ سال به صورت مجزا به رقابت خواهند پرداخت.

حدیدی در خصوص شرایط و نحوه حضور در این مسابقه گفت:داوطلبین رشته رباتیک در دو لیگ ربات¬های جنگجو و مسیریاب با یکدیگر رقابت خواهند کرد وداوطلبین مکعب روبیک در سطح مکعب ۳×۳ ارزیابی می‌شوند. همچنین لیگ ریاضیات در سه سطح مجزای پایه¬های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم و ششم برگزار خواهد شد. شرکت در مسابقات چرتکه برای تمامی افرادی که در هر یک از موسسات مورد تایید کمیته برگزاری ویراکاپ حداقل یک ترم تحصیلی را گذرانده¬اند مجاز است و سایر رشته‌ها محدودیتی ندارند.

قائم مقام موسسه آموزش عالی جهادددانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد:کمیته برگزاری ویراکاپ کلاس‌های آمادگی مسابقات رابرای داوطلبین برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام ۲۰ مرداد ۹۷ خواهد بود، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق کانال اطلاع رسانی سروش و ایتا به آدرس @VIRACAP۲۰۱۸ ثبت نام کنند وجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۱۰۳۱ داخلی ۶۶۱ یا همراه ۰۹۱۸۵۵۴۱۷۱۳ تماس بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:به نفرات برتر تندیس، جوایز نفیس و بورسیه مسابقات کشوری اعطا خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار