مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد خبر داد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با اشاره به اینکه باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای مدیریت مصرف آب استفاده کنیم، گفت: طرح‌های مورد تائید، قطعاً موردحمایت استانداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۳۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 16 July 2018

هادی هادی‌نسب در جلسه ارائه طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان درزمینهٔ کاهش مصرف آب، گفت: بر اساس پیشنهادی که عمدتاً در کمیته تخصصی آب داشتیم از شرکت‌های دانش‌بنیانی که در راستای موضوع مدیریت مصرف آب می‌توانستند همکاری داشته باشند دعوت به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها همه باید در راستای سیاست‌های دستگاه‌های دولتی و در راستای مدیریت مصرف آب کمک کنند، افزود: برخی از شرکت‌ها در سال‌های گذشته خدماتی را ارائه کردند و در سال جاری با توجه به جلسات کمیته تخصصی آب مقداری فعال و پویاتر شدند و می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد اظهار داشت: برخی شرکت‌ها نیز به‌واسطه فعال شدن، حرکت‌هایی را در خصوص مدیریت مصرف آب شروع کردند و ایده‌ها و نظرات آن‌ها قابل‌توجه بود که ان‌شاءالله بتوانیم در راستای مدیریت مصرف آب از آن‌ها کمک بگیریم و در این زمینه استانداری نیز پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

هادی‌نسب در پایان خطاب به شرکت‌های دانش‌بنیان ابراز داشت: چنانچه سازمان آب منطقه‌ای، سازمان آب شهری و روستایی، جهاد کشاورزی و یا مکان‌هایی که باید مدیریت مصرف آب را داشته باشند، طرح‌های ارائه شده را تأیید کنند در استانداری قطعاً موردحمایت قرار می‌گیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار