مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: 220 میلیارد ریال از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده استان در چهارماه نخست امسال به حساب شهرداریها و دهیاریهای استان واریز شده است.
کد خبر: ۶۳۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 15 July 2018

یوسف یعقوب نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بهار امسال 170 میلیارد ریال و در تیرماه نیز 50 میلیارد ریال از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده استان به حساب شهرداریها و دهیاریهای استان واریز شده است.
وی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 28 درصد افزایش دارد.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پایان مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی در پایان تیرماه جاری گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک تجاری تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این مودیان در صورت عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشمول جریمه غیرقابل بخشودگی می شوند گفت: اشخاص حقوقی به میزان 30 درصد و صاحبان املاک تجاری نیز به میزان 10 درصد مشمول جریمه می شوند.
یعقوب نژاد افزود: پارسال یکهزار و 700 فقره اظهارنامه توسط اشخاص حقوقی و سه هزار و 700 فقره اظهارنامه توسط صاحبان املاک تجاری در استان تسلیم شده بود.
وی خاطرنشان کرد: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی پایان خردادماه بود که در استان 24 هزار و 700 فقره اظهارنامه تسلیم شد که این رقم در مقایسه با پارسال سه درصد افزایش داشته است.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی اظهار داشت: از مودیان مالیاتی انتظار می رود در موعد مقرر نسبت به تسلیم اظهارنامه مبادرت داشته باشند تا مشمول جریمه نشوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار