یک فروشنده موادمخدر درحوالی ترمینال جنوب به ضرب گلوله ماموران کشته شد. این مواد فروش پس از درگیری و تیراندازی به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحت و خون ریزی جان باخت.
کد خبر: ۶۳۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 15 July 2018

به گزارش تابناک تهران ساعت 11 شب پنجشنبه گذشته مأموران کلانتری 117 جوادیه مرگ یک فروشنده مواد مخدر به دلیل اصابت گلوله را به بازپرس کشیک قتل تهران اعلام کردند. در گزارش اولیه این ماموران به بازپرس علت این حادثه درگیری ماموران مواد مخدر با یک فروشنده مواد در حوالی ترمینال جنوب اعلام شده بود که مقتول پس از انتقال به بیمارستان امام سجاد(ع) به دلیل شدت خون ریزی فوت می کند.
دقایقی بعد بازپرس محسن مدیرروستا همراه با اکیپ تشخیص هویت آگاهی در بیمارستان حاضر شد و پس از شنیدن اظهارات ماموران به محل حادثه در اطراف ترمینال جنوب رفتند و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.
یکی از مامورانی که با این مواد فروش درگیر شده بود در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت:«برای بازداشت یک فروشنده مواد مخدر بود که در پاتوق معتادان واقع در ساختمان دو طبقه متروکه پشت ترمینال جنوب قرار داشت، اقدام کردیم که او با چاقو به سمت من و یکی از همکارانم حمله‌ور شده، همکارم را روی زمین انداخت و قصد داشت با چاقو او را بزند که با اسلحه به سمت او شلیک کردم.»
در بررسی ها بعدی هم مشخص شد که این مواد فروش 7 گرم ماده مخدر شیشه و یک و نیم میلیون تومان وجه نقد به همراه داشته است.
در نهایت با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
اختلاس میکزد الان بهش شلیک نمیشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
اولا باید ساختمانهای مخروبه که پاتوق معتادان و موادفروشان است، تخریب شوند ثانیا دست این مامور وظیفه شناس درد نکند که انگلی از انگلهای جامعه را به هلاکت رساند.تمامی این انگلها باید از جامعه پاک شوند.
محرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
بابا این مواد فروشا به زور و کلک و زدوبند به آدمها مواد نمیفروشند. چرا گوله را تو مغز ویژه خواران و مختلسین و نجومی بگیرها که برای رفاه آنها و پر بودن جیبشان دولت اقدام به چاپ اسکناس بی پشتوانه میکند که آوار آن نظیر وضعیت فعلی بر سر مردم بیگناه خراب میشود، خالی نمی کنن؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار