نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت نیاز به ترمیم و حضور جوانان فعال دارد، تصریح کرد: امروز برخی وزرا خسته‌اند و نوآوری ندارند؛ بنابراین باید جای خود را به افراد پرتلاش و با کارنامه موفق در زمینه مقابله با تحریم‌ها بدهند.
کد خبر: ۶۳۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 15 July 2018

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای‌اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ضرورت تغییر کابینه برای بهبود شرایط اقتصادی کشور، گفت: انتظار از دولت این است در جنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور به‌راه انداخته‌اند، تیم اقتصادی خود را تقویت کند.

وی با بیان اینکه کابینه دولت نیاز به ترمیم و حضور جوانان فعال دارد، افزود: رئیس‌جمهور باید از توان تمامی افراد با نگاه‌های مختلف سیاسی استفاده و کابینه موجود را ترمیم کند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تأکید بر اینکه "باید در جنگ اقتصادی که علیه کشورمان شکل گرفته برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم"، اظهار داشت: با توجه به نظرات کارشناسان بیشتر مشکلات کشور منشأ داخلی دارد؛ لذا نگاهمان باید به درون باشد و در جهت اصلاح نظام اداری، مالیاتی، بانکی و ... گام برداریم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با ابراز اینکه باید از همه گروه‌ها برای برون‌رفت از جریان فعلی استفاده شود، تصریح کرد: امروز برخی وزرا خسته‌اند و نوآوری ندارند؛ بنابراین باید جای خود را به افراد پرتلاش و با کارنامه موفق در زمینه مقابله با تحریم‌ها بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار