استاندار فارس در دیدار با سرپرست آموزش و پرورش استان از وضعیت توزیع معلمان نخبه،وضعیت سند اموال آموزش و پرورش فارس و همچنین فضاهای آموزشی استان انتقاد و تعیین ضرب الاجل کرد.
کد خبر: ۶۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 12 July 2018

به گزارش تابناک فارس:تبادار با اشاره به مدارس غیرانتفاعی که با اجاره یک یا چند منزل تأسیس می شوند گفت:این ها بیشتر شبیه به قفس هستند تا مدرسه و هیچ فضایی برای تحرک و بازی و فعالیت دانش آموز وجود ندارد.

وی از مدیران آموزش و پرورش خواست در دادن مجوز به این مدارس تجدیدنظر و دقت بیشتری داشته باشند.

استاندار فارس همچنین از وضعیت ناعادلانه توزیع معلم در سطح شهر شیراز انتقاد کرد و گفت:وقتی همه معلم های خوب را در بالاشهر متمرکز کرده اید مردم حق دارند خود را به آب و آتش بزنند که بچه هایشان را به مدارس بالاشهر بیاورند.

وی با انتقاد از عدم سنددار بودن بسیاری از املاک آموزش‌وپرورش استان فارس نیز گفت: بسیار بَد است که از حدود 7 هزار ملک آموزش‌وپرورش تنها حدود 2 هزار ملک آن سنددار است که باید هر چه سریع‌تر این موضوع در دستور کار قرارگرفته و تعیین تکلیف شود.

تبادار برای تعیین تکلیف و سنددار کردن املاک بدون سند آموزش‌وپرورش یک مدت 2 هفته‌ای تعیین کرد و افزود: پس از 2 هفته باید گزارش دهید که چه اقدامی در این خصوص انجام‌شده تا مشکلات احتمالی نیز در این راستا و در کمیسیون ماده 5 حل‌وفصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار