نایب‌رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از کلیدخوردن طرح سؤال از وزیر کشور درباره اتفاقات اخیر زندان رجایی‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 11 July 2018
سوال از وزیرکشور درباره قتل "وحید مرادی" در زندان کلید خورد

امیر خجسته نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به قتل یکی از تبهکاران شرور در زندان رجایی‌شهر کرج، بر لزوم پاسخگویی وزیر کشور، نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها در مورد علل وقوع این جرایم در محیط زندان تأکید کرد.

وی ادامه داد: اخیراً یکی از تبهکاران معروف در زندان رجایی‌شهر کرج توسط عده‌ای از زندانیان به‌قتل می‌رسد و آن‌طور که در فیلم‌ها مشخص است زندانیان در داخل زندان از انواع لوازم ممنوعه و ارتباطی برخوردار هستند که لازم است وزیر کشور، نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها در اسرع وقت نسبت به شفاف‌سازی در مورد این مسئله پاسخگو باشند.

نائب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، مجلس با تأکید بر لزوم نظارت جدی در زندان‌ها از طرح سؤال از وزیر کشور برای پاسخگویی به ابهامات نمایندگان در موضوع ذکرشده خبر داد و افزود: رفتارها و اقداماتی از برخی از زندانیان در داخل زندان‌ها سر می‌زند که موجب حیرت جامعه می‌شود؛ لذا لازم است دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ای جامع برای اصلاح زندانیان ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار