فرمانده انتظامی شهرستان میبد از افزایش 26 درصدی کشفيات موادمخدر در اين شهرستان طي سه ماه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 05 July 2018

 «سید محمد طاهر موسوی» در بازدید فرماندار میبد از مرکز کلانتری‌هاي شهرستان گفت: برخورد قاطع با عاملان موادمخدر در شهرستان از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است و برخورد با سوداگران مرگ و پدیده شوم موادمخدر با جدیت پیگیری می‌شود.

وي با بیان این که میبد دومین شهرستان پرجمعیت استان است، افزود:شهرستان میبد به علت مهاجر‌پذیر بودن و جمعيت بالا بيشتر در معرض مواد مخدر است لذا اهتمام ويژه‌اي به آن داريم.

موسوي از افزایش 26 درصدی کشفيات موادمخدر در میبد، بیان كرد: در سه ماهه اول امسال 42 کیلوگرم از انواع موادمخدر در میبد کشف و ضبط شده كه نسبت به سه ماه سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: آمارها نشان می‌دهد که نیروی‌انتظامی در دستگیری معتادان متجاهر، کشف مواد مخدر و پاک‌سازی محلات موفق عمل کرده و رضایت مندی همشهریان را در برداشته است.

«حسين فلاح» فرماندار میبد نيز با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در حفظ امنیت عمومی و برخورد قاطع با مخلان جامعه و مبارزه با سوداگران مرگ، گفت: حقیقتاً نیروی انتظامی در چند عملیات موفق در زمینه سرقت و کشف مواد مخدر با تدبیر و درایت عمل کرد و این خود نشان از تلاش و هوشیاری و سرعت عمل نیروهای انتظامی شهرستان است.

فرماندار ضمن بازدید از نیروی انتظامی شهرستان از پرسنل و کادر مبارزه با مواد مخدر تقدیر و با اهدا لوح از آنها تجلیل کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار