جانشین سپاه الغدیر یزد خبر داد؛
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری المپیادهای ورزشی بسیج، گفت: ششمین دوره المپیاد ورزشی مساجد و محلات طی دو روز 28 و 29 تیرماه در استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 26 June 2018

سرهنگ«رضا پورشمسی» در نشست خبری ششمین المپیاد ورزشی بسیج و محلات استان یزد با اشاره به فرا رسیدن هفته افشای حقوق بشرآمریکایی، اظهار کرد: ملت ایران بیشترین ضربه و آسیب را از حقوق بشر آمریکایی را متحمل شده است.

وی افزود: مجموعه بسیج بزرگترین و گسترده‌ترین سازمان مردم نهاد در کشور است که به فرموده مقام معظم رهبری مزرعه‌ای بی حصار است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش سپاه در توسعه اجتماعی،گفت: خدمات علمی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی،‌ نظامی و ورزشی از جمله قالب‌های فعالیت بسیج در یزد است.

سرهنگ پورشمسی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد این‌که تمام مردم ایران بسیجی هستند، تصریح کرد: ارائه خدمات اجتماعی بسیج به تمام اقشار جامعه در دستور کار ویژه بسیج استان یزد قرار گرفته است.

این مقام مسئول المپیاد ورزشی مساجد و محلات استان یزد را یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای ورزشی بسیج دانست و بیان کرد: این رویداد طی دو روز 28 و 29 تیرماه امسال در سطح استان یزد برگزار می‌شود.

وی تحقق طرح اعطلا را رویکرد محوری بسیج در استان و کشور عنوان کرد و افزود: این رویداد با مشارکت 10 شهرستان و 12 ناحیه مقاومت بسیج در استان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر با بیان این‌که تاکنون بیش از یک هزار نفر در این المپیاد ثبت‌نام کردند،‌گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام، بیش از دو هزار بسیجی در این المپیاد شرکت کنند.

سرهنگ پورشمسی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: منتخبین ششمین دوره المپیاد مساجد و محلات استان یزد به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار