مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: افراد بزرگی در تنیس اصفهان فعالیت داشته که باعث رشد این ورزش شده‌اند و رحیمی باید راه این افراد را ادامه و بر توفیقات این ورزش در استان بیفزاید.
کد خبر: ۶۲۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 22 June 2018

به گزارش تابناک : محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان که روز گذشته در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: مؤمن‌زاده در زمانی که مسئولیت هیئت تنیس استان را بر عهده داشت خدمات زیادی انجام داد و پس از آن نیز خوروش که از خیران بزرگ استان اصفهان است تلاش بسیاری برای پویایی این رشته کرد. قطعاً کار کردن با این بزرگان، آدم‌های بزرگی مثل مجید شایسته را می‌خواهد که از مفاخر  حوزه صنعت و ورزش و از مدیران با اخلاق ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خطاب به فرهاد رحیمی تنها کاندیدا مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان، گفت: کار سختی پیش‌رو دارید چراکه باید راه افراد بزرگ تنیس استان را ادامه دهید و امیدوار هستم در سال‌های آینده روند سال‌های گذشته هیئت تنیس را ادامه و بر توفیقات به دست آمده و رشدی که در تنیس اصفهان داشته‌ایم افزوده شود.

وی با سپاس از زحمات مدیران گذشته و فعلی، خاطرنشان کرد: آرزوی روزهای خوبی برای تنیس و ورزش کشورمان داریم. با ورزش می‌توانیم مردم را شاد و تمام ناملایمات و سختی‌ها را از ذهنشان دور کنیم، نمونه آن بازی‌های فوتبال جام جهانی و توفیقاتی است که تیم ملی قوتبال کشورمان به دست می‌آورد و شور و شعف را در مردم به وجود می‌آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب و تقدیر ایشان از تیم ملی فوتبال، اظهار کرد: این پیام نشان‌دهنده ارزش بالای ورزش است.

سلطان‌حسینی توسعه ورزش را نه تنها وظیفه سازمانی بلکه وظیفه ملی و مذهبی دانست و ادامه داد: انجام هیچ کار خیری بهتر از ورزش نیست. مرحوم سلامتیان که ده‌ها مدرسه، درمانگاه و کتابخانه احداث کرد در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود تمام کارهای خیری که انجام دادم لذت‌بخش بود اما لذت کار خیر در ورزش چیز دیگری بود و این لذت بسیار ماندگارتر است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار