مدیر کل خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر از حمایت ویژه اين دانشگاه از دانشجویان دارای سهمیه استعداد درخشان برای تحصيل بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی جديد خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 18 June 2018

«محمود اشعاری» در اين خصوص افزود: دانشگاه علم و هنر به منظور حمایت ویژه از دانشجویان داراي سهميه استعداد درخشان تا 100 درصد تخفيف شهریه ثابت را لحاظ خواهد كرد.

وی با بيان اين كه تسهیلات مذكور براي 30 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد اين دانشگاه لحاظ خواهد شد، خاطرنشان كرد: البته دانشجویان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان باید تا 31 شهریورماه سالجاري، فارغ‌التحصیل شده باشند. 

این مسئول مهلت ثبت‌نام دانشجويان متقاضي تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد اين دانشگاه را از ابتدای تیرماه تا سوم مرداد‌ماه سالجاری اعلام كرد و گفت: متقاضيان مي‌توانند با ارسال پستی مدارک خود به دانشگاه، براي ثبت‌نام اقدام كنند و پس از اعلام نتایج شهریورماه و اتمام مراحل قانونی فرآيند فارغ التحصيلي، در اين باره اقدام كنند.

وي يادآور شد: مدارک و فرم‌هاي مورد نياز براي ثبت‌نام دانشجويان در سایت اصلی دانشگاه به آدرس sau.ac.ir وجود دارد ولي علاقمندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر از طريق شماره تلفن 38264077 – 035 نيز اقدام كنند. 

اشعاری در پایان با اشاره به اهمیت حمایت از دانشجویان استعداد‌هاي درخشان، اضافه كرد: اين امكان با توجه به اين كه دانشجويان بسیاری به دلیل مشکلات مالی قادر به تحصیل در این مقطع تحصيلي نيستند، ايجاد شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار