کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری به میزبانی اصفهان و با حضور متخصصانی از ۵۰ کشور جهان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۲۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 17 June 2018

به گزارش تابناک : کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری که یکی از مهمترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه اقتصاد و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود، پس از سی و چهار دوره برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی این کنفرانس «حرکت بسوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» است. در این رویداد چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت‌ نهادهای توسعه فناوری به ویژه پارک‌های علم و فناوری برای رفع مشکلات شهرها و رسیدن به توسعه پایدار بررسی خواهد شد. همچنین ۳۵ مقاله کامل از ۲۲ کشور در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.

جان کلاز، مدیر اجرایی سابق برنامه زیست‌گاه انسانی سازمان ملل متحد و شهردار اسبق بارسلونا، سخنران کلیدی کنفرانس و همچنین متخصصینی از آلمان، کره‌جنوبی و ایران، سخنرانان مدعو این رویداد بین‌المللی خواهند بود.

انتظار می‌رود در این رویداد جهانی ۵۰۰ متخصص حوزه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از حدود ۵۰ کشور دنیا در اصفهان حضور یافته و ضمن بررسی آخرین تحولات این حوزه و ارائه تجربیات، با دستاوردها و قابلیت‌های نهادهای پشتیبان شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در کشورمان آشنا شوند.

ثبت‌نام برای حضور در این کنفرانس جهانی آغاز شده است و متخصصان و علاقه‌مندان حوزه علم و فناوری با مراجعه به وب‌سایت کنفرانس به نشانی www.iasp۲۰۱۸isfahan.com می‌توانند به صورت آنلاین ثبت‌نام کنند. همچنین مهلت ثبت‌نام با تخفیف در این کنفرانس ۱۰ تیرماه سال جاری خواهد بود.

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر ۲۰۱۸ (یازدهم تا چهاردهم شهریور ۱۳۹۷) با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار