رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تمهیدات این سازمان را به منظور برگزاری ایمن نماز عید فطر تشریح کرد.
کد خبر: ۶۱۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 14 June 2018

آتش پاد علی تراب پور با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته تامین ایمنی محلهای برگزاری نماز عید سعید فطر بر عهده سازمان آتش نشانی خواهد بود.

وی از آماده باش صددرصدی نیروها و ایستگاههای عملیاتی سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد و بیان کرد: آتش نشانان محلهایی که نماز عید فطر برگزار می شود را شناسایی و تدابیر ایمنی لازم را اتخاذ خواهند کرد.

تراب پور افزود: استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در مصلی و محلهای محوری برگزاری نماز و استقرار خودروهای عملیاتی در مساجد، حسینیه ها و مراکز مهم و عمده اقامه نماز عید سعید فطر از دیگر تمهیدات این سازمان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در اماکن پرتردد شهر و دارای بار ترافیکی مانند خیابان سلمان فارسی، چهار راه امام خمینی، زیتون کارمندی، فلکه زیتون کارگری و فلکه لشگر نهضت آباد نیز از تمهیدات این سازمان برای روز عید سعید فطر خواهد بود.

وی تصریح کرد: اجرای گشتهای خودرویی توسط تیمهای اطفای حریق و واکنش سریع مجهز به سیستم پیشرفته تحت فشار (روت فایر)، تعامل هرچه بیشتر با دستگاه های انتظامی ـ امدادی از جمله پلیس، اورژانس و هلال احمر از طریق سیستم یکپارچه مخابراتی، تعامل و همکاری با درخواست کنندگان و استقرار خودروهای عملیاتی در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن اقامه نماز عید نیز از دیگر تمهیدات است.

تراب پور در پایان از نمازگزاران درخواست کرد: ضمن همکاری با آتش نشانی در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی همزمان با دور شدن از محل، مراتب را سریعا به سامانه 125 اعلام کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار