یک شبکه خبری غربی از ایده تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران به بهانه تداوم همکاری‌ها با ایران و حفظ برجام خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 14 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، برخی نمایندگان پارلمان اروپا به بهانه حفظ برجام پیشنهاد ایجاد دفتر رسمی این اتحادیه را در تهران داده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «یورونیوز»، «آناگومز» نماینده پارلمان اروپا و اهل کشور پرتغال با ابراز مخالفت خود با تصمیم‌های دونالد ترامپ اظهار داشت: «ما با قوانین آقای ترامپ نیرومند نمی‌شویم، قوانینی که واضح و شفاف نیستند.»

«کورنلیا ارنست» دیگر نماینده پارلمان اروپا و اهل آلمان نیز در زمینه حفظ برجام مدعی شد: «تاسیس دفتر رسمی اتحادیه اروپا در تهران ایده‌ای خوب است.»

ارنست در ادامه اظهار داشت: «این نشانه خوبی است و مهمترین مشکلات موجود در این کشور را می‌بینیم. ما نیاز به صلح در این منطقه داریم و این برای ما و مردم منطقه مهم است.»

یورونیوز در خاتمه نوشت: «تهران هشدار داده که باید نسبت به تداوم مزایای برجام متقاعد شود. این مسئله موردی است که در اذهان مقام‌های عالی تجاری ایران و اروپا که قرار است هفته آینده در بروکسل ملاقات کنند، قرار دارد.»

گفتنی است که آلمان، انگلیس و فرانسه سه متحد اروپایی آمریکا حاضر در برجام هستند که مدعی‌اند تلاش دارند تا راه‌هایی را برای حفظ این توافق پیدا کنند.

 

 

//فارس

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار